Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 1 van 20)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (14-4-2010 22:51:00)Een derde overhead (eigenlijk underhead) onder de bel van de ride is als extra'tje heerlijk hoor!Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (18-10-2009 19:12:00)
LA Audio PC80
Rolls PT102
Omnitronic LH-090
Groeten HugoHeeft iemand misschien ervaring met bovengenoemde merken. De versie van LA AUDIO (de PC90) kost ruim 400 euro. De omnitronic is voor rond de 100 euro te vinden.Topic: Crown XTI 6000 nieuw in de serie! (30-1-2009 00:08:00)Nee, want de versterker ging vaak al de clip zonder dat er al wat op was aangesloten.
Qua geluidskwaliteit was de XTI wel ok, vond ze niet echt denderend op het laag, ze drukten niet door.Topic: Crown XTI 6000 nieuw in de serie! (28-1-2009 23:36:00)
Het zou de eerste LED-par zijn die vergelijkbaar is met een 500 watt par lamp (zonder filter). Heb je de verschillende LED-kleuren vergeleken met halogeen-lampen met filters zoals Martijn destijds heeft gedaan of roep je dit uit de losse pols?Jep had een rijtje ledparren hangen en een rijtje 500watt parren met standaard kleurenfilter, rood, groen, blauw geel. Op geel verliest de ledpar het, maar op de overige kleuren gingen ze qua output gelijk op hoor.
En input of female, of zitten je inputs achterop?
Topic: Keuze Drummicrofoons (4-1-2010 11:52:00)DJ JB schreef:
En daarnaast 3!!! overheads?Mijn oprechte deelneming,
ik wens de nabestaanden veel sterkte!
Topic: Speaker FaseTester (11-3-2009 16:42:00)ik wens de nabestaanden veel sterkte!
hugovanmeijeren schreef:
De TS bedoelt een kastje zoals deze:LA Audio PC80
Rolls PT102
Omnitronic LH-090
Groeten Hugo
Victor schreef:
Dat doe je toch zelf door te hard in te sturen? Of zie ik hier iets over het hoofd?Dingen als dit duiden gewoon op een defect. Een defect dat (voor zover ik weet) niet typisch is voor de XTi-serie.
Helaas is dit wel typisch XTI heb er heel veel mensen over gehoord. Dingen zijn al 3 keer omgeruild ofzo maar telkens weer ging t mis. Nu hangen er Itechs aan.Qua geluidskwaliteit was de XTI wel ok, vond ze niet echt denderend op het laag, ze drukten niet door.
Dan hoop ik alleen dat de 6000 ook wat meer betrouwbaarder is dan de 4000 en de 1000
\
Veel problemen met deze versterkers gehad: geen verbinding met hiqnet vanwege firmware die niet te updaten viel, uitval, snel de clip in, kanalen die uitvallen en weer aangaan als je op t frontje tikt.
Topic: Dynacord in the Sting (6-12-2008 18:00:00)
\Veel problemen met deze versterkers gehad: geen verbinding met hiqnet vanwege firmware die niet te updaten viel, uitval, snel de clip in, kanalen die uitvallen en weer aangaan als je op t frontje tikt.
Kan iemand een keer een fototje trekken, ben benieuwd hoe het eruitziet.
Topic: Dynacord Powermax 5 (14-10-2008 14:48:00)Ik doe elke week ongeveer 2 klussen met de dynacord set, altijd een band. Ene keer met dubbele sub per kant, nadere keer enkele sub. Het is een prachtig systeem wat bijna altijd goed klinkt. Bassen drukken, zeker 2 per kant, goed door en het setje houdt het redelijk uit tot 200 man. Ik versterk het setje met een pm2600 systeemversterker.
Topic: Crown Xti 2000 > Hiqnet sturen (19-9-2008 13:38:00)Je hebt er toevallig geen dongle aanhangen, dit wil bij mij nog wel eens problemen geven.
Check ook gelijk even welke firmware erop staat. Bij mij lukte het ook eerst niet om te connecten, maar na een update van de firmware lukte het wel.
https://www.crownaudio.com/amp_htm/cdi-dsi-xti-firmware-update.htm
Topic: Kanaalindeling ledparren.. (16-9-2008 17:28:00)Check ook gelijk even welke firmware erop staat. Bij mij lukte het ook eerst niet om te connecten, maar na een update van de firmware lukte het wel.
https://www.crownaudio.com/amp_htm/cdi-dsi-xti-firmware-update.htm
JeroenVDV schreef:
Wow, wat een vergelijking..Het zou de eerste LED-par zijn die vergelijkbaar is met een 500 watt par lamp (zonder filter). Heb je de verschillende LED-kleuren vergeleken met halogeen-lampen met filters zoals Martijn destijds heeft gedaan of roep je dit uit de losse pols?