Forum > Webshop

verschil tussen 2 wind-ups??

(43 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
2-3-2004 17:53

martijn schreef:

over dit statief heb ik het:www.new-line.nl/v/10969 en wat is nou de maximale hoogte? want bij de omschrijving in de shop staat 3,1 meter, en in het cool gear book 4 meter.
De tekst in de webshop is van mij (zelf nagemeten), de tekst in het Cool Gear book is van de importeur. Take your pick (...).

PS: Het statief is ingeschoven 1,6 meter lang... Hij heeft één buis die uitgeschoven kan worden. Kan iemand mij even uitleggen hoe het mogelijk is dat die binnenste buis dan langer zou zijn dan 1,6 meter terwijl het totale statief maar 1,6 meter hoog is? (Anders zou je namelijk NOOIT die gequote 4 meter kunnen halen). Het is dus iets dat je zelfs met een stukkie "common sense" na had kunnen gaan.

Dit is zeker een wind-upje waar ik wel een 6-bar op durf te zetten. Als het ECHT moet dan durf ik er ook nog wel 5 meter truss op de leggen met een paar rackjes parren. Maar meer niet natuurlijk (als je meer wilt dan zul je ook meer moeten dokken).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DjjensStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-4-2004
Laatste: 15-5-2004
Berichten: 2
10-4-2004 17:47
hey dat soort statieven moet je niet kopen ik had er zoon en ze zakte in elkaar!!! angry angry nu heb ik vmb statieven zeer goede kwaliteit !!!!! happy :) happy :) happy :)

gr jens razz :p
hey
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-4-2004 18:15
Misschien handig om ons even te vertellen WAARMEE je de statieven in elkaar hebt laten zakken?
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
11-4-2004 01:13
Jens,
Ik heb nou een paar post´s (3)van je gelezen en ik erger me een beetje aan je...
De dingen die jij post zijn nou niet echt van "ja ik draag iets bij aan het forum"...
Je komt hier maar zo even in huisvallen en allemaal dingen lopen roepen...
Niet erg fijn dus..
Misschien kan je je een beetje aanpassen ofzo?
BVD.

Ook ben ik het met Sylvia eens.
Je zegt het zo van hee!! die moet je niet kopen hoor!!
Uit de teksten van André hadden we ook al informatie kunnen halen om wat voor een statief we het hebben.
En onderbouw jou mening eens..
Wat heb jij eraangehangen en zijn ze echt helemaal in elkaar gedondert?
Ookal heb je VMB´s, die kunnen ook niet alles houden hoor..

MVG
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)