Forum > Webshop

Afstellen TT tegen meerprijs

(30 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-4-2003 01:29
1 x bewerkt. Laatst door Reind op 27-4-2003 01:34

hans schreef:

Goeie duidelijke beschrijving Reind happy :)

Ik heb wel 2 vragen/opmerkingen :

1. op de foto waar je de arm balanceert, zit het bescherm kapje van je naald nog op het element, ik denk dat je dit er beter af kunt halen omdat dit natuurlijk ook wat weegt.
Ik heb beide gedaan en het maakt geen moer uit. Ik zat er ook al aan te denken maar in princiepe weegt dat kapje zo weinig dat je het niet merkt\verschil maakt.
2. Bij de hoogte instelling van de arm zeg je dat je de slipmat moet verwijderen, dit lijkt me niet juist omdat je dan die hoogte mist, en je arm te laag afstelt. Ik denk dat je de slipmat moet laten liggen en er een plaat op moet leggen (van gemiddelde dikte), en dan daar je naald op zetten, dit is de hoogte die tijdens het draaien ook hebt.
Heb je gelijk in denk ik. (weet ik wel zeker en ik doe het zelf normaal ook zoals jij het omschrijft)
als laatste, mischien ter verduidelijking na je laatste foto nog een close-up foto van het element en de plaat, waar je laat zien dat deze parralel lopen.
Van de week zal ik sowiezo ff nieuwe foto's maken -> heb een beetje erg smerige klauwen op die foto. happy :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-4-2003 01:33
En bijgewerkt is ie weer. :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
27-4-2003 01:44

Reind schreef:

Van de week zal ik sowiezo ff nieuwe foto's maken -> heb een beetje erg smerige klauwen op die foto. happy :)
dat van je smerige handen was ook het eerste wat mij opviel, maar durfde dat niet te schrijven eigenlijk sad :( Een paar mooie dames handjes zijn het mooiste natuurlijk laugh :D wink ;)

Als je nieuwe foto's gaat maken moet je ook ff op de achtergrond letten, en mischien wel een effe stuk carton of zo achter je arm zetten zodat ie wat beter afsteekt tov van de rest.

succes
JohanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 13-9-2005
Berichten: 51
20-5-2003 12:27

Reind schreef:

Hier is ie -> home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/Turntable.htm

Hij is nog niet gecontroleerd door Dre trouwens.
Hoi Reind!

Is het mogelijk om de handleiding naar me te mailen. Heb geen eigen computer. En de computer waar ik nu achter zit blokkeert jou site. angry

Alvast bedankt!

Mvg, johan
last night..........A DJ saved my life!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-5-2003 14:39

johan schreef:

Reind schreef:

Hier is ie -> home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/Turntable.htm

Hij is nog niet gecontroleerd door Dre trouwens.
Hoi Reind!

Is het mogelijk om de handleiding naar me te mailen. Heb geen eigen computer. En de computer waar ik nu achter zit blokkeert jou site. angry

Alvast bedankt!

Mvg, johan
Ik zal is ff kijken wat ik voor je kan doen.

Zal hem vanavond wel ff in word copy/paste doen voor je.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
JohanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 13-9-2005
Berichten: 51
20-5-2003 15:07
Bedankt Reind!
last night..........A DJ saved my life!
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
20-5-2003 17:23
Ik vind het knap werk.
Ik ben ook van plan 2 Concorde Night club E's op mijn q-20's te zetten. Maar jij zegt hang hem vlak[lastig maar lukt :-)]
En dan zeg je stel de armhoogte goed in. Een probleem... Op mijn Q-20 zit geen armhoogte?

Moet ik hem dan nogsteeds vlak laten hangen en dan hopen dat de hoogte goed is?

Alvast bedankt, Stan

p.s. Waar woon je eigenlijk?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
20-5-2003 19:26
Hoogte van de arm op een Q-20/Q-30/RP-2000/RP-4000 is precies goed voor een Concorde element (uitgaande van de dikte van de bijgeleverde slipmat).

(Anders had ik hem ook niet geadviseerd ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-5-2003 01:00

DJ-Ipkiss schreef:

Ik vind het knap werk.
Ik ben ook van plan 2 Concorde Night club E's op mijn q-20's te zetten. Maar jij zegt hang hem vlak[lastig maar lukt :-) schreef:

En dan zeg je stel de armhoogte goed in. Een probleem... Op mijn Q-20 zit geen armhoogte?

Moet ik hem dan nogsteeds vlak laten hangen en dan hopen dat de hoogte goed is?

Alvast bedankt, Stan

p.s. Waar woon je eigenlijk?
Ik woon in Harderwijk.

Ik hanteer nu dezelfde regel als Dre -> wel gebak mee nemen als je komt want ik heb hier onderhand meer mensen met hun shit over de vloer wat betreft DJ'en dan dat m'n vriendin hier is :)

Moet wel zeggen dat het wel leuk is om nieuwe gezichten te zien en om de beginners een beetje op weg te helpen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
21-5-2003 14:53

Reind schreef:

Ik woon in Harderwijk.

Ik hanteer nu dezelfde regel als Dre -> wel gebak mee nemen als je komt want ik heb hier onderhand meer mensen met hun shit over de vloer wat betreft DJ'en dan dat m'n vriendin hier is :)

Moet wel zeggen dat het wel leuk is om nieuwe gezichten te zien en om de beginners een beetje op weg te helpen.
Nou das mooi ik in Alkmaar das niet zo ver happy :) .
Je hoort wel van me.

P.s. Welk gebak?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)