Forum > Webshop

Toegevoegde feature(s) aan de webshop

(46 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
5-10-2004 21:28

Fossalta schreef:

Op zich ook wel grappig... je koopt een zakje snap fasteners... doe er dan meteen een zooitje dap koffertjes bij laugh :Dlaugh :D www.new-line.nl/v/10198

Fossalta
Dat komt (onder andere?) door mij laugh :D

Als je een hele zooi van die kleine rommel nodig bent wacht je toch mooi tot er iets bij komt wat wél een beetje geld kost.. ook zo sneu voor dré anders razz :p
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
14-10-2004 10:33
Ik zie dat de websho sinds enige tijd is uitgebreid met allerhande Martin effecten. Deze staan echter zonder afbeelding van het effect in actie op de site, zodat vergelijking met Showtec effectjes e.d. erg moeilijk wordt.

Martin hanteert een hogere prijs dan Showtec, dus zou een afbeelding de verkoop in mijn ogen zeker bevorderen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
14-10-2004 10:39
Een half jaar geleden was de vertegenwoordiger van Fairlight hier. Toen werd gesproken over prijspolitiek en going prijzen bij concullega's. Het verhaal dat ik te horen kreeg stemde mij niet erg vrolijk. Toch was de afspraak gemaakt te kijken wat we per pallet bestelling zouden kunnen doen. Die offerte heeft toen ook nog 4 weken op zich laten wachten. Voor PatrickK had ik een omruilactie geregeld voor Light Jockey. De oude versie is door de vertegenwoordiger meegenomen. Ik zit nu nog te wachten op de creditnota. Diverse keren heb ik besteld op basis van "op rekening". Spullen werden daarna echter onder rembours uitgeleverd. Een week of 2 na uitlevering kreeg ik daarna een gepeperde brief dat ik nog een betaling open had staan (is in totaal 2 x gebeurd). Hoe bedoel je "zaakjes niet op orde". Ik heb in het verleden eens een bestelling direct af laten leveren bij een klant (was geen probleem volgens Fairlight). De volgende bestelling die ik had ging echter OOK naar die klant toe (die niet echt blij was met een pallet in z'n voortuin). Dit laatste is toen, na diverse telefoontjes, gelukkig goed opgelost MAAR was wel een van de vele dingen die de afgelopen 1.5 jaar fout zijn gegaan in mijn "samenwerking" met Fairlight.

Lang verhaal kort: Je hebt motivatie nodig om een bepaald product/merk wel of niet goed in je shop te vertegenwoordigen. Die motivatie was in het begin bij mij ZEKER aanwezig. Maar door alle dingen die gebeurd zijn (vooral de opmerking over de prijzenpolitiek tussen 2 concullega Martin verkopende webshops) gingen er bij mij niet echt lekker in. Voor mij is licht slechts 15% van de omzet. Zelfs zonder de Martin producten zou ik nog steeds een lekker plakje kaas op m'n brood kunnen doen.

Vandaar dus dat ik, op een paar producten na, zo inactief ben met het Martin gebeuren als het maar kan...

Ik zal binnenkort nog eens een laatste poging ondernemen. Mocht dat niet lukken dan hou ik gewoon op met het zijn van Martin dealer!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
14-10-2004 12:30

Dré schreef:

De volgende bestelling die ik had ging echter OOK naar die klant toe (die niet echt blij was met een pallet in z'n voortuin). Dit laatste is toen, na diverse telefoontjes, gelukkig goed opgelost MAAR was wel een van de vele dingen die de afgelopen 1.5 jaar fout zijn gegaan in mijn "samenwerking" met Fairlight.
Goh, vervelend hoor, een pallet martin apparatuur in je voortuin sneaky :V.
Maar dat is MIJN mening...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-10-2004 13:40
Als dit ook rembours is verzonden wel ja razz :p .
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
14-10-2004 13:44
Nee, die toevallig NET NIET!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-10-2004 13:54
Jezus. sad :(

Terug naar forum Reageer (zonder quote)