Forum > Algemeen Forum

Nieuwe meubels van Tom

(189 reacties. Pagina 18 van 19)
Moderator(s): Dré
ChuckieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-10-2003
Laatste: 26-4-2009
Berichten: 294
19-9-2004 00:20
Ziet er netjes uit hoor.
vind alleen die kleur niet mooi. alleen dat is denk ik persoonlijk.
verder netjes! wink ;)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 9469
19-9-2004 00:25

roberto schreef:

Cdj's staan wel heeeeeeeel erg ver uit elkaar volgens mij? Dat moet toch niet lekker werken?
Dat hangt van het soor avond af.
Als de muziek wat meer recent is, dan staan de cd-spelers tegen de mixer aan,
als de avond meer vinyl is, dan staan de tt's tegen de mixer aan.
en als je goed kijkt, zijn de tt kisten niet breder dan de tt's zijn.
En de cd's zijn niet in het midden gepositioneerd, maar ieder naar de mixer toe.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-9-2004 10:06
Is de voorkant van de "case" waar de cd speler inzit anders? (plexiglas onderin en handvat hoger)

Bovendien bevalt het nieuwe meubel?
Wat is er verbeterd ten opzichte van het oude meubel ?, snelheid opbouwen/afbreken, vervoer etc. etc.

Martin.
kvm entertainment
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
19-9-2004 10:49

roberto schreef:

Cdj's staan wel heeeeeeeel erg ver uit elkaar volgens mij? Dat moet toch niet lekker werken?
Hangt helemaal af waar de nadruk op ligt.
Als het gebruik van cd spelers op zo'n feest de hoofdmoot is dan wissel je de Draaitafelmeubels simpelweg om met de Cd meubels,etc etc.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
19-9-2004 12:03
En aangezien Tom eerder in dit topic melde dat hij voor alles faderstart gebruikt, maakt het dus niet zo heel veel uit (bij dit soort feestjes dan wink ;) )
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 9469
19-9-2004 13:08

kvm schreef:

Is de voorkant van de "case" waar de cd speler inzit anders? (plexiglas onderin en handvat hoger)
Nee, beste man wink ;)
Die meest rechtse case (van voren gezien) is als je goed telt de zesde case, en daar zit de lichtsturing en alles war daaromheen zit in. (hij is ook breder dan een cd case)
Die hadden we nog geen tijd voor gehad om te verbouwen. Eigelijk zou het wel gelukt zijn, maar mijn riolering om mijn huis zat verstopt met teer (kadootje van de vorige eigennaar) en dat heeft me drie hele vrije dagen gekost om opnieuw in te graven.
Voorlopig vanwege de drukte op de markt de komende maand heb ik er geen tijd meer voor. Maar hij komt aan de beurt.
Bovendien bevalt het nieuwe meubel?
Wat is er verbeterd ten opzichte van het oude meubel ?, snelheid opbouwen/afbreken, vervoer etc. etc.
Martin.
Het nieuwe meubel bevalt ons uitstekend,
Naar binnen brengen van de spullen is nu nog maar de helft van de tijd voor nodig,
Alles staat nu op wielen, behalve de statiefjes en de truss.
Opbouwen gaat sneller, omdat de meubels meteen "staan".
En we hebben ons afbreekrecord verbeterd, nl 45 minuten laugh :D
Van geheel opgebouwd naar alles in de bus/aanhanger.
Moet je er nog bij weten dat we een onmogelijk smalle trap van 6 treden af moesten om de boel buiten in de aanhanger te kunnen rijden, en dit de eerste keer was dat we de nieuwe outfit moesten afbreken.
Ook bevalt het goed dat het lekker flexibel is in de opstelling.

En niet onbelangrijk;
je hebt bij het uitladen niet zoveel losse troep naar binnen staan, waardoor de zaalhouder niet meer in paniek raakt als hij alles ziet binnenkomen laugh :D

DJ Jus schreef:

En aangezien Tom eerder in dit topic melde dat hij voor alles faderstart gebruikt,
Faderstart gebruik ik niet, is waardeloos als je een beetje wilt spelen met het geluid. Ik gebruik aparte drukknopjes om te starten. Moet nog gëimpleteerd worden in het nieuwe meubel. Voorbreidingen zitten er wel al.

Enne, we mixen ook nog steeds hoor, dan is zo'n fadersstart helemaal een worg.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
19-9-2004 14:15
Komt op hetzelfde neer, allebei soort afstandbediening toch? wink ;) ik bedoelde alleen dat om een cd te starte je niet van je mixer weghoeft zegmaar wink ;)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
20-9-2004 12:27
FF Tussendoor: wat is dat voor mixer? Dacht dat jij DX1000 verslaafd was?

Daarbij: vind het meubel een absolute verbetering t.o.v. jullie oude meubel. Wat ik alleen jammer vind zijn de handgrepen in het midden van je kisten, en de 60W lampen doen wat goedkoop aan.
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 4-4-2024
Berichten: 455
20-9-2004 12:34

Niek Bolscher schreef:

FF Tussendoor: wat is dat voor mixer? Dacht dat jij DX1000 verslaafd was?
Je loopt een beetje achter Niek wink ;) www.new-line.nl/forum/read/?m=155922#155922
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 9469
20-9-2004 14:53

Niek Bolscher schreef:

FF Tussendoor: wat is dat voor mixer? Dacht dat jij DX1000 verslaafd was?
We hebben hem nog steeds maar nu is hij over.
Maar een dateq 8 is toch wel een tandje fijner.
Wat ik alleen jammer vind zijn de handgrepen in het midden van je kisten,
Heeft met he snel laden en lossen te maken. Als je ze uit de wagen rijd van een loopplank, dan is het veiliger in de lengte, vallen ze minder gauw om.
en de 60W lampen doen wat goedkoop aan.
Valt reuze mee, als je het in de praktijk ziet, en er zitten par 36 schermpjes ingebouwd voor, ( www.new-line.nl/v/2698 )
en de randjes gaan nog afgewerkt worden met speciaal strip.
Peertjes zijn trouwens maar 25 watt, het is geen effectverlichting, maar een beetje vulling voor de gezelligheid als we in een kleine zaal staan.
Doet erg vrolijk aan aan de voorkant hoor, en vergeet niet onze doelgroep: volwassenen.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)