Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Chuckie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 1 van 20)

Topic: 4 toppen op 1 kanaal (10-2-2009 19:34:00)
Doorlussen = in serie aansluiten = weerstand optellen. Dus 2 speakers van 8 ohm doorlussen maakt geen 4 ohm maar 16 ohm.
Als je ze parallel aansluit deel je de weerstand (immers wordt de weerstand over 2 'weerstanden/speakers verdeeld). Dus 2 speakers van 8 ohm parallel aangesloten is 4 ohm.
Topic: Verschil CE/china norm? (20-2-2008 22:27:00)

djspiky schreef:

Oke bedankt. Wat zijn ferrietkraaltjes als ik vragen mag? ashamed :$
Google eens op ferrietkraaltjes... Genoeg te vinden. Ik wist het tot 5 minuten geleden ook niet dat die dingen ferrietkraaltjes heten...
Topic: Opbergen kleurenfilters (29-1-2008 12:28:00)

JeroenVDV schreef:

Tja, misschien is er een China-kistje met de goede maat waar je glijprofieltjes in mikt, maar wat is er mis met een maatkistje tikken danwel bestellen?
Niks mis mee hoor. een fabrieks case is wel zo makkelijk. Zelf tikken gaat em zowieso niet worden omdat ik daar simpelweg geen tijd voor heb. Dus dan maar ergens iets op maat laten maken.
Topic: Opbergen kleurenfilters (29-1-2008 12:22:00)
Jeroen,

Zoiets lijkt mij idd ook wel handig. Alleen hier zijn geen fabrieks cases van begrijp ik?
Topic: Opbergen kleurenfilters (25-1-2008 23:38:00)
ff een flinke kick. Maar ik ben opzoek naar een leuk kistje voor mn filters. De kist die eerder in dit topic genoemd wordt voldoet niet aan mijn eisen. Ik kan daar maar 15 verschillende filters in doen zonder dat ik meerdere filter kleuren bij elkaar doe.

Eigenlijk een case waar van die hangmappen in gaan zou het ideaalst zijn. Ik gebruik nu insteekhoesjes. Alleen die hoesjes zitten best vol met 24 stuks erin. Net iets te lastig om die er gemakkelijk en snel eruit te kunnen halen. Ook met terug erin duurt het mij net wat te lang...

Iemand nog andere suggesties?
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (9-1-2008 00:01:00)
mwah, kheb maar een grote veiligheids speld boven het udg logo op mn tas geknoopt. Als je em ziet zeg dan ff gedag wink ;)
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (8-1-2008 22:52:00)
Misschien datk trouwens ook nog zo gek ben om iets op mn tas te kalken van datk van new-line ben... Wie lopen/staan dr nog meer dan?
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (8-1-2008 18:40:00)
Morgen loop ik er ook rond. Geen idee nog hoelaat ik er ben.

Zwarte jas aan met witte in-ear dopjes in, Kort warrig haar en een UDG platen tas zonder platen. Als je me ziet, wees niet bang me aan te spreken. razz :p
Topic: Logo projectie. (11-10-2007 10:34:00)
Profielspotje misschien?
Topic: Dmx Interface (3-10-2007 12:35:00)

renevanh schreef:

Vorig jaar heeft de middelbare school waar ik op gezeten heb daar zo'n ding besteld. Duurde een weekje, toen was die er.

The Willows is overigens een prima site/webshop, en de DMX dongle doet ook prima z'n werk.

René
Yups, zelfde ervaring hier. Duurde wel iets langer dan een weekje maar dat was omdat hun de onderdelen later kregen dan normaal.