Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Jus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 1 van 20)

Topic: Nummer om mee wakker gemaakt te worden. (25-12-2005 00:25:00)
The Boo Radleys - Wake up, it's a beautyful morning

Das wel een nummer om de dag met een dansje te beginnen laugh :D
Topic: Even je muziekkennis testen (1-12-2005 07:54:00)
Meer Giel luisteraars hier blijkbaar ;-) haha
Topic: Show muziek (1-12-2005 07:31:00)
Beste mensen,

Hartelijk dank voor alle tips, ik neem het allemaal mee, en als we een beslissing hebben genomen laat ik het hier nog even weten wink ;)

Dank jullie wel!
Topic: Gisteren: helse tocht! (28-11-2005 08:15:00)

Reind schreef:

een fles spa blauw over de voor ruit van zijn auto heen gegoten zodat ie een kwartier langer kon krabben
Is dat met cola o.i.d. niet veel leuker? laugh :D
Topic: Show muziek (28-11-2005 08:02:00)
Had ik maar een voorbeeld haha.

We willen het gebruiken voor de opening van de Revue dit jaar, een show met dans, zang, cabaret etc etc. Het moet dus lekker knallend zijn, en een beetje het idee van de oscar uitreiking worden. Waarschijnlijk (dat is nog niet 100% zeker) wordt het thema No business like showbusiness. "Ja, dan gebruik je dat nummer toch?". Nee, tenzij iemand een knallendere versie heeft als die van Annie get your gun.

Het moet dus show, glamour, etc etc zijn. (OT: Betere ideeën voor thema namen met deze steekwoorden zijn ook nog welkom hoor laugh :D Lopen hier altijd zulke creatieve mensen rond)
Topic: Show muziek (27-11-2005 21:56:00)
Ha beste mensen,

Ik ben op zoek naar een beetje show(business) muziek. Een beetje van die orkest muziek zoals je wel eens bij die award shows ziet enzo. Ik heb al veel gezocht, maar kom niet echt op het goeie uit.

Hoop dat jullie me kunnen helpen,
Groeten,
Jus
Topic: video doorlichtscherm huren (12-11-2005 18:48:00)
Probeer Beamsystems eens, is wel in Amsterdam, maar kunnen eventueel bezorgen.
Topic: DAP SoundMate Easy (30-10-2005 20:32:00)
Wat mij opviel was het volgende :

The 12" 200W subwoofer has 4 wheels
Staat in de omschrijving
Subwoofer:
Speaker: 1x10" Subwoofer
Staat bij de spec's

Raar:S
Topic: 'Antipiraterij CD voor 9,99 E'' (25-10-2005 15:36:00)
Haha, was het zelfs al weer vergeten. Nop... niets gehoort...
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (13-10-2005 21:23:00)

Reind schreef:

(casper en hobbes of zoiets).
Wallace and Grommit is cooler wink ;)