Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 7 van 80)
Moderator(s): Dré
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
12-9-2003 17:46

Tom schreef:

Als jij je zo makkelijk irriteerd aan tegenslagen...
u heeft wel gelijk, maar op dat moment wist ik nix anders, ik dacht alleen maar aan dat ik mn ding moet doen en iedereen moet dansen en plezier hebben en als ik klaar was snel oprotten van daarlaugh :Dwink ;), want er waren wel sommigen die me stonden uit te lachen toen mijn speler begon vast te zitten(mah ja dat heb je met hi-fi spelers)
Edit Mod: cool
Niet LEZEN wat hier staat aub...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
12-9-2003 18:02
U? shocked 8O angry
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
12-9-2003 18:21

Tom schreef:

U? shocked 8O angry
Je moet respect hebben voor oudere mensen! laugh :D laugh :D laugh :D
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
12-9-2003 18:58
Tsja Tom je bent nu eenmaal een van de oude(re) leden van dit forum (oudste?). Dat krijg je dan.
(Soms had ik het op m'n oude school ook wel eens dat de jongere gastjes tegen MIJ (als eindexamenklasser) al u zeiden. Als ik ergens niet tegen kan.... angry )

Maar er zijn tenminste nog mensen die hun normen + waarden op 'n rijtje hebben ! happy :)
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
12-9-2003 20:31

Diederik schreef:

(Soms had ik het op m'n oude school ook wel eens dat de jongere gastjes tegen MIJ (als eindexamenklasser) al u zeiden. Als ik ergens niet tegen kan.... angry )
Oh je bedoeld die kleien grappige bruggertjes? Gewoon misbruik van maken wink ;)
Door internet beperkt
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
12-9-2003 20:34

DJ Sietse schreef:

Diederik schreef:

(Soms had ik het op m'n oude school ook wel eens dat de jongere gastjes tegen MIJ (als eindexamenklasser) al u zeiden. Als ik ergens niet tegen kan.... angry )
Oh je bedoeld die kleien grappige bruggertjes? Gewoon misbruik van maken wink ;)
maar mensen denken ook dat ik een bruggertje ben met mijn 1.59m. lengte en dat is k*t ...
maar zit al wel in de derde ....
TkimaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2001
Laatste: 22-6-2017
Berichten: 126
12-9-2003 21:02

Max schreef:

DJ Sietse schreef:

Diederik schreef:

(Soms had ik het op m'n oude school ook wel eens dat de jongere gastjes tegen MIJ (als eindexamenklasser) al u zeiden. Als ik ergens niet tegen kan.... angry )
Oh je bedoeld die kleien grappige bruggertjes? Gewoon misbruik van maken wink ;)
maar mensen denken ook dat ik een bruggertje ben met mijn 1.59m. lengte en dat is k*t ...
maar zit al wel in de derde ....
Had het net met een [niet nader te noemen] persoon over dit topic:

Tkima --> letopdekleintjes.nl zegt:
blijft hij dan altijd die lengte?

laugh :D
Advanced Drive-in Shows
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
12-9-2003 21:04
hmmm ook leuke dat ik nog niet verteld heb hiero... (geloof ik)

Enkele jaren geleden examenfeestje... wij kwamen daar aan, scheen dat ze 2 drive-ins tegelijk geboekt hadden, ja ... en nu ... (denk dat we tegenwoordig zoiets zouden hebben van... houdoe!) disco opgebouwt, lampen neergezet (dat had die andere weer niet) en afgesproken dat we om het uur zouden wisselen ofzo (erg vaag iig).

iig, nog voordat we begonnen waren, vond ik een lamp een beetje scheef op statief staan, dus ik pak lamp vast en wil em draaien en heb daarbij ook meubel vast... toen sprongen me haren overeind... stond gewoon 230 op! (kon niks anders geweest zijn, maar toen dachten we daar nieteens aan, gingen van minder uit), paar mensen om ons heen mij beetje gek aankijken (wat staat hij daar te schreeuwen) van de schrik bekomen, staat maat van me naast me, lacht een keer, zegt 'daar heb ik geen last van, dit is geaard!' en tikt daarbij schroefje aan waarmee aarde draad aan lichtpaneel geknoopt was... had ie niet moeten doen ...

Scheen uiteindelijk een van onze verlengkabels niet goed te zijn, nouja, brak, maar waarom die lekstroom, had die ander e pipo met ze drive-in ... of een van die mensen daaro, even onze mooie stekker uit dat geaarde stopcontact getrokken, en er een ongeaard doosje tussen gezet :|

Kans is groot dattie et nog niet snapt...

Rotte kabel er iig tussenuit gehaald, nieuwe kabel ertussen een gaan... totdat een uurtje later alles afmoest, want die andere gast moest verder ... best leuk, compleet eigen geluidsinstallatie bij ... incl speakers...
Gast draaide gewoon hele tijd met volume open, daarna wij weer verder, op een aardig volume, maar niet open... komt die moeder van een van die gasten van dat feest aan, flink zeiken, dat we de muziek te hard zetten en blabla en als we dat blijven doen moesten we gaan... (ja boeiend, tis jouw feestje, niet onze) ... waarna na een tijdje andere gast verder ging... en hetzelfde gezeik begon.

Achteraf lachen we om het lampje en schroefje verhaal, maar had erger kunnen zijn... en als ze ons de volgende keer vertellen dat ze 2 drive-ins tegelijk geboekt hebben, gaan we meteen weer, maar zorgen we wel dat we iig de reiskosten eruit hebben.

(damn, wat een vaag verhaal als ik et zo nalees :D)
vaj-ta-lie-tie
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
13-9-2003 02:44
Owke daar gaan we,

- Een blouse aan hebben tijdens het draaien. Komt er een mooie meid wat vragen en ik buk voorover. Haakt mijn borstzakje precies aan de headshell en tijdens het omhoog komen zei er een technics arm knak. Das best kut als je dat uit moet gaan leggen aan de eigenaar.

- Platenkoffer vergeten mee te nemen. Of de verkeerde. Zelfde geld voor de koptelefoon.

- Vrienden van mij hebben ooit is een keer vlak voor ik moest draaien alle platen uit mijn koffer gehaald en er 4 bakstenen voor in de plak gelegd. dan sta je raar te kijken als je aan komt en je doet je koffer open en je wilt dan je eerste plaat pakken in alle haast.

- Te obscene teksten op een beamer zetten en zowat een beste stoot voor m'n kanis krijgen van een jaloers vriendje.

- FF snel denken te gaan pissen dus een lange plaat opzetten. Maar onderweg met een lekker wijf gaan staan ouwehoeren en er dan duis achter komen als je op de plee staat dat de plaat net niet lang genoeg was.

- In 4 jaar tijd 3 pioneers om zeep helpen omdat er wat in flikkerde.

- Pakje sigaretten boven op de arm van een een spelende technics laten tyfen.

- Verkeerde schuif dicht trekken maar het zelf niet door hebben omdat je iets voor aan het beluisteren bent op de koptelefoon.

- Een week te laat/te vroeg aan komen op een boeking omdat ik het weer is niet had opgeschreven en het dacht wel te kunnen onthouden.

- Lekker op de bank zitten en dan gebeld worden met de mededeling waa blijf je. Met als antwoord -> Hoezo?

- De dochter van een discotheek eigenaar pakken en aan het eind van de avond zeggen dat het eigenlijk best wel een vieze slet is. Zulke dingen moet je pas zeggen als er afgerekend is met je.

- Boven op de draad van je Senheiser HD25 gaan staan en hem daardoor kapot trekken.

- Koptelefoon die van je hoofd af flikkert en op een spelende TT valt.

- De uitsmijter uitmaken voor een achterlijke klootzak omdat ie als je weg gaat nog ff met zijn hand vol met kleingeld staat te schudden.

- Vergeten de deur goed dicht te doen van een bestelbusje. Platenkoffer sttond achterin en die ging bij het opdraaien van de snelweg dus linea recta zo de auto uit (maar hij was nog wel heel een zat goed dicht)

- Mobiel op het mengpaneel leggen (geeft een leuk tutututututut effect over de boxen bij sommige discotheken).

- Rustig je foon opnemen tijdens het draaien maar vergeten de volgende plaat te mixen.

- Een plaat het publiek in gopoie maar dan iemand vol voor zijn harses raken.

En zo kan ik er nog veel meer opnoemen die ik de afgelopen 6 jaar mee heb gemaakt.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ RaudiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2003
Laatste: 25-2-2006
Berichten: 147
13-9-2003 08:27
- Vrienden van mij hebben ooit is een keer vlak voor ik moest draaien alle platen uit mijn koffer gehaald en er 4 bakstenen voor in de plak gelegd. dan sta je raar te kijken als je aan komt en je doet je koffer open en je wilt dan je eerste plaat pakken in alle haast.
leuke vrienden heb je dan laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)