Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2011

(165 reacties. Pagina 17 van 17)
Moderator(s): Dré
BSSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
Berichten: 625
29-3-2011 08:35

Companion schreef:

MG schreef:

Companion schreef:

MG schreef:

Companion schreef:

watje schreef:

Waar ik ook nog benieuwd naar ben, wat deed het podium daar buiten op de parkeerplaats?
Het stond er zonder toestemming van de gemeente en buiten mijn medeweten.
Hahaha, ik hoorde per toeval de discussie tussen de eigenaar van de podiumwagen en Companion aan het begin van de beurs. Het ging over de podiumwagen, maar vooral over het feit dat men wat spullen buiten hun stand had uitgestald. Gevolg: telkens als we langskwamen even gemopperd dat het gangpad wel erg vol stond, waar de standhouder smakelijk om kon lachen. Heerlijk toch! laugh :D
Je kunt er smakelijk om lachen. Ik wil je gezicht wel eens zien als er een brandweer of gemeentelijke controle komt en dat op basis van het niet vrijhouden van de gangpaden, de beurs gesloten wordt en iedereen naar buiten moet.... einde feestje !
Als organisator heb ik mijn verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het veilig is. Dat deze standhouder daar erg makkelijk en laconiek over doet is meer tekenend voor hem dan voor mij.
Edit Mod: Fossalta: quote's gefixed, stond een beetje raar
Ik begrijp je punt. Had zelf niet bij deze achterliggende gedachte stilgestaan inderdaad.

Alleen, is dat niet iets wat bijvoorbeeld in een briefing naar de standhouders kenbaar gemaakt dient te worden? (of misschien is dit gebeurt maar luisterde de standhouder niet?) En dan nog een vraag: als de standhouder zich er niks van aantrekt, wat is dan de volgende stap? Ik heb niet het idee gehad dat men de spullen meer in hun stand terug geplaatst heeft. Iemand zonder resultaat aanspreken over de doorgang wil niet zeggen dat het daarmee veiliger wordt.
Laatste opmerking hierover. Lijnen zijn niet voor niets aangebracht. Het niet lezen van een bevestiging is een punt van aandacht van de deelnemer. Stands zijn van 4 x 3 naar 3 x 3 m gegaan omdat men minder standhuur wil betalen... Minder huur = kleinere standruimte !!!
Betreffende standhouder is door onze brandwacht meerdere keren aangesproken, geen reaktie. Daarna ben ik er zelf heen gegaan... Ja, ja zou het in orde maken. Heeft daarna spullen op een nog leegstaande plaats tegenover de stand gezet. Met als gevolg dat toen die standhouder kwam (die lang in de file op de A27 had gestaan) die standhouder meteen weer inpakte en wegging omdat zijn plaats was ingepikt....
Voor mij helder. Soms moet je mensen geen gelegenheid meer geven om deel te nemen.
Het is een leuke dag en dat moeten we zo houden.
Ik snap niet dat de andere standhouder inpakt en vertrekt?
De organisatie moet er voor zorgen dat ieders stand beschikbaar is. Als iemand weigert om dat te respecteren shot je hem toch de zaal uit? Maar jij laat de andere persoon vertrekken?
Precies een beetje gebrek aan gezag als je conclusie is "volgend jaar mag hij niet meer meedoen"?
www.bigsoundsystems.be
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
29-3-2011 08:43
Beetje makkelijk om nu te reageren op het gedrag van 'Campagnion', we waren er niet bij, dus moet je ook niet oordelen. En ik denk niet dat dit de enige standhouder was die hij in de gaten moest houden wink ;)
DexterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-6-2004
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 390
29-3-2011 09:32
Misschien en kleine tip voor de volgende keer.
Misschien is het een idee om ook koffie te verkopen voor mensen zonder
voorverkoop kaart.

Ik was dus 3 kwartier te vroeg, er was haast geen mens toen al te bekennen
en doordat ik geen voorverkoop kaart kon bestellen omdat onzeker was dat ik
heen kon dit jaar, was een bak koffie wel lekker geweest zo vroeg op de ochtend:p
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 9469
29-3-2011 11:02
Er stond altijd een automaat in de hal.
Was hij er nu niet meer dan?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
31-3-2011 13:44
@BSS Ik ga op fora niet in detail treden. Reken er op dat ik meer dan mijn best heb gedaan op de betreffende standhouder te laten blijven.

@Dexter @Tom Waarom de koffie-automaat is weggehaald weet ik niet. Voor de voorverkoopkaarthouders was er koffie in het beurscafe verkrijgbaar, verder richtte de catering zich op de catering in de hal. Het restaurant openstellen was niet rendabel. Is wel besproken vooraf.
Op naar de volgende beurs...
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
Berichten: 184
5-4-2011 16:54
Dit jaar ook geweest (late reactie maarja)

Meegenomen ACP88 van presonius (8 voudige gate compr. van 400 voor 325)
zooi Dap multi's stroom xlr totaal 75 meter voor 50 euro
3x keraf blokken
4x wielen
2x flightcase turntable voor beamers. Nieuw: 75 euro (koopje)!!
75 backdrophaken 50ct st.
14 cls haken voor €3,50 per stuk.

Erg leuke dag gehad en om 13:00 alweer terug naar huis.

MVG,
Tom van Duuren
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)