Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 10 van 80)
Moderator(s): Dré
DJ AroZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2003
Laatste: 27-12-2003
Berichten: 123
15-9-2003 15:03

zappiej schreef:

Mijn slechtste ervaring?

Ik had een boeking, voor een groot schoolfeest in Amsterdam.
Eenmaal aangekomen daar, ruimte bekeken, alles doorgenomen met de organisatoren etc.
Er stonden 2 joekels van dennebomen met allerlei versiersels er in (het was kerst).
Na een klein uurtje was alles opgezet.
Vlak voordat het feest van start zou gaan, wilde ik even nog iets uit mijn bus pakken.

Ik spring van het podium, blijf achter een snoertje van de verlichting van de kerstboom haken...je raad het al...

Boom van ruim 2 meter lag op de grond, alle kerstballen versiersels waren kaduuk, en de halve zaal lag vol met rotzooi...

Leuk ;) Als je feestje 5 minuten later van start gaat :P
Moes je die zooi later wel zelf betalen wat kapot is gegaan?
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
15-9-2003 20:15
Daar heeft een goede drive-in show nou een aansprakelijkheidsverzekering voor wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
15-9-2003 20:34

Tom schreef:

Daar heeft een goede drive-in show nou een aansprakelijkheidsverzekering voor wink ;)
Nou...

Als die kabels gevaarlijk in de weg liggen dan zou ik eerder bij de partij gaan claimen die die kabels er zo dom neer heeft gelegd (voor hetzelfde breek je je nek over die rotzooi)!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ RaudiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2003
Laatste: 25-2-2006
Berichten: 147
15-9-2003 21:40
of je breekt de kerstboom
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
15-9-2003 23:17

Dré schreef:

Nou...

Als die kabels gevaarlijk in de weg liggen dan zou ik eerder bij de partij gaan claimen die die kabels er zo dom neer heeft gelegd (voor hetzelfde breek je je nek over die rotzooi)!
Dat is ook hoogst waarschijnlijk de taktiek die je verzekering zal hanteren om niet uit te hoeven te betalen.......

Hadden we maar allemaal gaffa gebruikt razz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RL soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 9-12-2005
Berichten: 15
16-9-2003 02:29
De slechte ervaring die ik heb gehad, was met een krachtkabel van 20 mtr (!!)

Tijdens een feestweek hadden we twee tenten en en een aantal "losse" sets op locatie, na een week konden we afbouwen, maar we waren de krachtkabel vergeten...och zeg ik nog, die haal ik wel even op, we waren net onderweg en ik was alleen met een busje.

Dus ik weer terug naar dat terrein, iedereen was al weg, ook de tenten e.d., dus ik op zoek naar die kabel, toen ik hem zag dacht ik nog, zal ik gewoon zeggen dat ie al weg is, maar dat kon ik ook niet over men hard krijgen.

Ik begon met goede moed die kabel op te ruimen......je raad het al, na zo`n 10 mtr, moest ik heel even de kabel neerleggen, want hij werd toch wel wat zwaar, later heb ik de bus ervoor gezet en de kabel maar in de bus gesmeten, ik was hem helemaal zat, was al een uur bezig, eerst zoeken, dan nog eens opruimen en dat allemaal om een uur of 2 `s nachts.............sindsdien werk ik met batterijen.
Waar is mijn gerber nou weer??
Party 2000Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 15-11-2005
Berichten: 114
16-9-2003 06:57

quincie schreef:

De slechte ervaring die ik heb gehad, was met een krachtkabel van 20 mtr (!!)

Tijdens een feestweek hadden we twee tenten en en een aantal "losse" sets op locatie, na een week konden we afbouwen, maar we waren de krachtkabel vergeten...och zeg ik nog, die haal ik wel even op, we waren net onderweg en ik was alleen met een busje.

Dus ik weer terug naar dat terrein, iedereen was al weg, ook de tenten e.d., dus ik op zoek naar die kabel, toen ik hem zag dacht ik nog, zal ik gewoon zeggen dat ie al weg is, maar dat kon ik ook niet over men hard krijgen.

Ik begon met goede moed die kabel op te ruimen......je raad het al, na zo`n 10 mtr, moest ik heel even de kabel neerleggen, want hij werd toch wel wat zwaar, later heb ik de bus ervoor gezet en de kabel maar in de bus gesmeten, ik was hem helemaal zat, was al een uur bezig, eerst zoeken, dan nog eens opruimen en dat allemaal om een uur of 2 `s nachts.............sindsdien werk ik met batterijen.
haha, toch hopelijk wel 9 volt batterijen?
Let niet op mij, ik ben dronken...
ZappiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2002
Laatste: 10-4-2006
Berichten: 138
16-9-2003 08:48

DJ AroZ schreef:

Moes je die zooi later wel zelf betalen wat kapot is gegaan?
Uiteraard hoefde ik niets te betalen, goede afspraken en dus niet mijn verantwoordelijkheid
Zijn er nog vragen? Geen vragen? Mooi! gaan we door!
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
16-9-2003 10:18
Dit voorjaar: groot schoolfeest in Doetichem voor pakweg 800 man. Grote show opgebouwd met GROTE rookdoos. Ik stond achterin de zaal om het geluid te checken, terwijl mijn collega (de LJ) de hele zaal vol pompt met rook. Vanzelfsprekend loop ik dan altijd even door de rook, die geur weer op te snuiven. Op dat moment spingt mijn collega van het podium en rent door de rook.

BOEM &!%^@*&!@!!!!

We zagen in de rook werkelijk niets en knalden hard op elkaar. Gevolg: ik een zwaar gekneusde neus en hij gescheurde enkelbanden. Ziekenhuiswerk dus. Daar stond ik dus om 19.30 uur in m'n uppie met een Avolites Pearl en een ongeprogde lichtshow. Als DJ zijnde heb ik er een aantal par chases ingekregen, de scans wilden niet echt lukken.

Om 20.30 uur heb ik van de gehele zaal een applaus gekregen nadat de concierge het e.e.a. aan de zaal uit had gelegd; en om 21.00 uur was mijn collega er met krukken weer. De rest van de avond ging voorspoedig, op het opruimen na.

En achteraf lachen we erom laugh :D
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
16-9-2003 10:29
Het getuigd wel van een doorzettersmentaliteit!
The show must go on!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)