Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RL sound

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van RL sound (Pagina: 1 van 2)

Topic: Zwart werken als DJ (20-1-2004 01:03:00)
Mensen mensen, voordat je je zelf in het gat van de belastingdienst gooit, loop eens langs bij de belastingdienst en laat je voorlichten over het hoe en wat.

Zelf ben ik in bezit van het zogeheten VAR, verklaring arbeidsrelatie.

Houdt in dat je btw plichtig bent en facturen uit kan schrijven, maar je wordt ook gezien als inkomen uit overige werkzaamheden.

Voor een freelance dj is de keuze, samen met de opdrachtgever, of je zwart of wit doet en als er achteraf toch problemen komen dan kun je alsnog op papier, pas als de opdrachtgever moeilijk wil doen met facturen, pas dan heel goed op dat je niet je eigen glazen ingooit.

Rl sound.
Topic: Goede/slechte DJ's?? (6-1-2004 14:35:00)
Misschien dat ik een paar mensen tegen zijn of haar zere been hebt geschopt mijn exusses daarvoor.

Quincie.
Topic: Goede/slechte DJ's?? (5-1-2004 01:45:00)
Om even terug te komen op het topic, een Dj is iemand die van zijn 4 uurtjes durende show een show maakr waarbij de opdracht gever en het publiek tevreden is, als dat nou "beatmixen" is of start-stop mixen is, dat maakt volgens mij geen donder uit, Beatmixers vind ik zelf te onpersoonlijk, omdat die zo gepressed zijn om die beats goed te moeten doen, start-stop mixer, die staan er wat maar bij, je bent op dat moment de artiest dus je zult er voor moeten zorgen met wat je doet een topshow neer te zetten.

Punt.
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-12-2003 02:20:00)
Als freelancer vraag ik voor Drive inn DJ €75 euries incl. (daar hoort opbouw en afbouw uiteraad bij).

En voor artiesten begeleiding (het uitmixen van artiesten) €125 euries (daar hoort wederom opbouw en afbouw bij).

Vaak reken ik geen diesel geld, wel als het echt ver weg, maar zoals in de twee noordelijke provincies reken ik geen diesel kosten.

Ik denk altijd maar; liever meer klussen met iets minder loon, dan weinig klussen met hoge lonen.

Als er bv. ook geluid mee moet (techniek tafel o.i.d.) dan is dat altijd te regelen.

Zoals ik het zo bereken vind ik me zelf niet echt duur, maar graag hoor ik jullie mening (ook voor geintreseerden :))

In bezit van VAR.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (20-10-2003 23:14:00)

Ger-E schreef:

Voor wat leuke mixjes check:

www.ger-e.nl

Onder MEDIA/AUDIO

Enjoy.....
Ik moet zeggen ger-e, je site is toppie.
Topic: Muziekstijl niet draaien, om bepaald publiek te weren? (13-10-2003 23:36:00)
Laat ik dan even een normale reaktie geven op de topic.

Bij mij in de buurt wordt vaak in een discotheek een RNB avond georganiseerd, waar ook veel blanken op af komen.

Nu wil het zo zijn dat mijn zus samenwoond met een antillaan, dus ook ik ben regelmatig te vinden op een van die avonden.

Wat mij opvalt is dat de sfeer dan zeer gemoedelijk is en er is geen "rassenverschil" heerst.

Wel moet ik erbij zeggen dat er dan iets meer bewaking is en dan ook nog vaak mensen met dezelfde huidskleur.
Vaak wordt een blanke bewaker gezien als de boeman en een kleurling meer zoiets van respect hebben.

Dat is mijn opvatting.
Topic: Country muziek. (line dance) (23-9-2003 00:20:00)
Check ff de site van de DCWDA, dit is een overkoepelend orgaan op het gebied van country line dance, volgens mij wordt daar vrij over de muziek verteld.

En in feite kun je op elke muziek line dancen, maar country wordt veel meer geaccioseerd (ofzoiets) met line dance.

En probeer google even voor country clubs, wordt je er mee overspoelt.

Oja, probeer, als je met linedancers in aanraking te komen op een van je speel avonden, zoveel mogelijk moderne dansen, wedstrijddansen en natuurlijk makkelijke dansen te spelen, want je komt de gekste vragen tegen.

Zo van: Oja die dans van stampede, die wil ik wel even doen, nou en daar ga je zoeken zoeken, want je weet absoluut niet at ze dan bedoelen.

Mijn vader weet dat allemaal, maar ja die hebben al 5 jaar een dansvereniging.

Suc7
Topic: Slechtste ervaring (16-9-2003 02:29:00)
De slechte ervaring die ik heb gehad, was met een krachtkabel van 20 mtr (!!)

Tijdens een feestweek hadden we twee tenten en en een aantal "losse" sets op locatie, na een week konden we afbouwen, maar we waren de krachtkabel vergeten...och zeg ik nog, die haal ik wel even op, we waren net onderweg en ik was alleen met een busje.

Dus ik weer terug naar dat terrein, iedereen was al weg, ook de tenten e.d., dus ik op zoek naar die kabel, toen ik hem zag dacht ik nog, zal ik gewoon zeggen dat ie al weg is, maar dat kon ik ook niet over men hard krijgen.

Ik begon met goede moed die kabel op te ruimen......je raad het al, na zo`n 10 mtr, moest ik heel even de kabel neerleggen, want hij werd toch wel wat zwaar, later heb ik de bus ervoor gezet en de kabel maar in de bus gesmeten, ik was hem helemaal zat, was al een uur bezig, eerst zoeken, dan nog eens opruimen en dat allemaal om een uur of 2 `s nachts.............sindsdien werk ik met batterijen.
Topic: DJ-nickname (15-9-2003 16:17:00)
Dj Karel de zesde de boer van beekshoven, maar gewoon dj rudie.....
Topic: Technics nieuwste CD-speler (8-9-2003 00:34:00)
Maar houdt er dus wel even rekening mee dat dat de ADVIESPRIJS van technics is. Dus trek er maar rustig een flink bedrag vanaf. De SL1200 MK2 had hier namelijk ook een adviesprijs van dik 800 euro shocked 8O...
Zou idd kunnen, maar dit is wat Haagtechno mij vertelde, laten we hopen dat ie iets goedkoper wordt (ha ha) dan wordt ie ook wat intressanter voor de wat "normalere" consument.

Binnenkort een beurs van Haagtechno zal eens horen, hoe en wat.