Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2010

(359 reacties. Pagina 29 van 36)
Moderator(s): Dré
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
28-2-2010 18:16

Ronny B] schreef:

Haha, ik liep er niet mee weg. Dat was iemand die bij ons in de auto zat laugh :D.
Heb m net even in het stopcontact gehad, en er kwam rook uit...
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
28-2-2010 18:32

dexter] schreef:

voor mn neus een SA ES20 zien oproken;) en deze toch voor de gein meegenomen om te repareren en te gebruiken op mn basjes.
Gnegne, dan stond ik waarschijnlijk naast je. Was in gesprek met iemand van Purple Haze tot er opeens een boel geknetter en rook opsteeg uit de stand aan de overkant. laugh :D

Neem aan dat die amp plotseling wel 'in de aanbieding' was?

Het viel me dit jaar wel echt op hoeveel rotzooi er stond. In tegenstelling tot vorige jaren dan ook niet zoveel zooi aangeschaft, maar uiteraard toch nog wel een paar leuke dingetjes:

-3x zwarte backdrop 6x9m van AED (alles wat ze hadden)
-1x Easy-tilt (kan eindelijk mijn mengtafel een beetje relaxed neerzetten)
-2x I.E.S. Executor 15AI dimmer (vrijwel nieuw)
-1x Promes/Maas krachtverdeler
-2x 4 light blinder
-2x VMB trussdrager voor de TE-074
-1x compleet stageblock voor multi (48 in dubbel uitgevoerd, 8 out) voorzien van monitorsplit compleet met multikabel en spinner voor de monitortafel. Uitgang op Whirlwind. Alles netjes in flightcase met racklight enz. (voor 150 euro shut up :X)
-1x Koffieautomaat

En verder natuurlijk bij veel stands even een praatje gemaakt, altijd gezellig.

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
28-2-2010 18:47

Companion schreef:

Een dagje later kom je hier de berichten tegen, waaruit ik kan peilen hoe een ieder het heeft gevonden.
Waar de één schrijft dat hij bijna niets gevonden heeft, is een ander goed geslaagd.
Met wederom zo'n 1400 bezoekers zijn we als organisatie absoluut tevreden. Net uiteindelijk de helft van het aantal standhouders t.o.v. vorig jaar wel dezelfde hoeveelheid bezoekers gegenereert. Onder de bezoekers heel veel bekende gezichten gezien van voorgaande jaren.

Ter indicatie, rond 14.30 uur waren we door alle bedrukte vellen met betaalstickers heen en menige standhouder moest bij een buurman gaan vragen of die nog een half velletje voor hem beschikbaar had. Dat betekende dus dat er meer dan 6000 artikelen van eigenaar zijn verwisseld. De man met palletwagen een volledige kooi er op met heel veel PAR lampen, had maar één sticker. En dat scheelt dan weer in het verwijderen van de stickers. We weten dat het rot stickers zijn, maar het is de enige mogelijkheid om ongewenste verandering van eigenaar te voorkomen/te bestrijden.

De webcam tijdens de opbouw en de dag zelf is gemiddeld genomen door zo'n 30 mensen bekeken over de hele dag door. Ik ben benieuwd naar de reacties hierop van de mensen die gekeken hebben.

We gaan nu kijken of we in nauwe samenwerking met RENA Productions iets kunnen doen in de Darling market in het najaar, maar evenzo gaan we kijken wat er kan plaatsvinden in België in het najaar. Maar eerst moeten we daar een geschikte lokatie zien te vinden.
Hallo,
Het zou wel heel mooi zijn als musicasions van RENA-Productions ook veel stands en bezoekers krijgt.
ik zag ze gister inderdaad ook staan. was ook naar hun markt geweest en vond dat ook erg geslaagd en gezellig!
Zou leuk zijn als ik in mei een hussel van Musicasions en PA-markt zie!!
Groetjes en tot op de volgende Musicasions/PA-markt
TLS-Productions
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
28-2-2010 18:49

Tom] schreef:

Hier heb ik bijvoorbeeld ook een prima Manfrotto wind-up voor 20 euro mee gehad razz :p
Heb je hem al geprobeerd uit te draaien? Dat wilde namelijk prima, maar terug naar binnen was een ander verhaal. Kreeg dat ding met geen mogelijkheid meer naar beneden.
Ik mocht hem voor 5 euro mee hebben, maar geen zin in om er mee te klooien. laugh :D

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
28-2-2010 18:54
er werden folder uit gedeelt voor een soort gelijkebeurs op 16 en 17 mei (als ik me niet vergis)
Weet iemand de naam of een web adres ervan? dit is mij namelijk ontschoten.
Folders was groen wellicht dat dat helpt laugh :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
28-2-2010 18:57
Ha hugo, dan zag ik jou wandelen met die koffieautomaat op een flightcase razz :p
FlorioleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2008
Laatste: 20-7-2014
Berichten: 155
28-2-2010 18:59

Ronny B schreef:

er werden folder uit gedeelt voor een soort gelijkebeurs op 16 en 17 mei (als ik me niet vergis)
Weet iemand de naam of een web adres ervan? dit is mij namelijk ontschoten.
Folders was groen wellicht dat dat helpt laugh :D
Musicasions Beurs.
Don't forget to walk, before you run!
Dj kasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2005
Laatste: 20-8-2010
Berichten: 37
28-2-2010 19:01
@ Ronny B : dat betreft de musicasion beurs in rijswijk, een redelijke nieuwe beurs maar de afgelope editie was al een redelijk succes wink ;)
Dj mentoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-3-2005
Laatste: 28-4-2019
Berichten: 58
28-2-2010 19:01

Ronny B schreef:

er werden folder uit gedeelt voor een soort gelijkebeurs op 16 en 17 mei (als ik me niet vergis)
Weet iemand de naam of een web adres ervan? dit is mij namelijk ontschoten.
Folders was groen wellicht dat dat helpt laugh :D
Waarschijnlijk de musicasions beurs, is al één keer geweest en 15 en 16 mei is de volgende.
Er is al een topic van hier.
/Edit: Ik was niet de enige die wist wat je bedoelde razz :p
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-6-2024
Berichten: 9470
28-2-2010 19:43

hugovanmeijeren schreef:

Heb je hem al geprobeerd uit te draaien? Dat wilde namelijk prima, maar terug naar binnen was een ander verhaal. Kreeg dat ding met geen mogelijkheid meer naar beneden.
Ik mocht hem voor 5 euro mee hebben, maar geen zin in om er mee te klooien. laugh :D

Groeten Hugo
Zal het morgen even proberen helemaal uit draaien,
maar ik heb er al eens eerder eentje gereviseerd, en dat valt best wel mee om te doen.
Alle onderdelen zijn los leverbaar, en de prijzen vallen reuze mee.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)