Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj mento
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 56 bijdrage(n) van Dj mento (Pagina: 1 van 6)
Topic: Vervangende adapter voor Jb systems SM1612 scanmaster dmx controller (7-10-2014 12:14:00)
Ik heb hetzelfde toestel en 1 x geprobeerd met haze vloeistof van showtec en het was ook noppes.Ik heb wel originele vloeistof gebruikt.. Wat de vorige gebruiker heb gedaan kan ik niet ruiken
Wel erg jammer dat ik het apparaat probeer te reinigen, en dat het nu het einde lijkt te worden.
Topic: JEM ZR24/7 heater verstopt (7-2-2013 16:15:00)
En even opletten of het geen wisselspanning is!
Topic: Pompje defect? (20-3-2014 22:36:00)
Iemand een idee?
Topic: Pompje defect? (13-3-2014 17:14:00)
Zo, even de boel omhoog trappen
Ik ben ook aardig aan het knutselen geweest met rookmachines en bijbehorende pompen.
Nieuwe pompen kan ik wel aardig vinden om het internet, maar ik heb geen idee hoe ik de koperen verbindingen kan vinden.
Heeft er iemand een idee van de benamingen en maten van deze onderdelen?
Ik ben er ondertussen wel uit dat er sowieso 2 verschillende maten worden gebruikt.
www.new-line.nl/nl/onderdelen-licht/antari-copper-tube_24185.htm Is een iets grotere maat.
En
www.new-line.nl/nl/onderdelen-licht/antari-pomp_49718.htm Op deze pomp zit weer een andere (kleinere) maat.
Ik hoop op meer info
Groeten, Rowan
Topic: Powercon losgekomen (6-7-2013 20:43:00)
Ik ben ook aardig aan het knutselen geweest met rookmachines en bijbehorende pompen.
Nieuwe pompen kan ik wel aardig vinden om het internet, maar ik heb geen idee hoe ik de koperen verbindingen kan vinden.
Heeft er iemand een idee van de benamingen en maten van deze onderdelen?
Ik ben er ondertussen wel uit dat er sowieso 2 verschillende maten worden gebruikt.
www.new-line.nl/nl/onderdelen-licht/antari-copper-tube_24185.htm Is een iets grotere maat.
En
www.new-line.nl/nl/onderdelen-licht/antari-pomp_49718.htm Op deze pomp zit weer een andere (kleinere) maat.
Ik hoop op meer info
Groeten, Rowan
Heb ik ook een aantal keer gehad, volgens mij vooral bij de nieuwere connectoren
Topic: JEM ZR24/7 heater verstopt (27-3-2013 16:36:00)
Oke, bedankt.
Ik zou dus gewoon een willekeurige glaswol kunnen pakken en deze omwikkelen met teflon tape voor in de 24/7?
Het aparte vind ik dat de originele isolatie wit was, terwijl ik geen wit isolatiemateriaal kan vinden.
Topic: JEM ZR24/7 heater verstopt (26-3-2013 23:22:00)Ik zou dus gewoon een willekeurige glaswol kunnen pakken en deze omwikkelen met teflon tape voor in de 24/7?
Het aparte vind ik dat de originele isolatie wit was, terwijl ik geen wit isolatiemateriaal kan vinden.
Weet iemand toevallig wat voor soort isolatiemateriaal er wordt gebruikt rondom de heater?
Topic: JEM ZR24/7 heater verstopt (11-2-2013 13:27:00)Ik heb het ondertussen werkend gekregen. Ik heb een grotere pomp gepakt, en deze op de output van de (koude) heater aangesloten. Toen azijn erdoor blijven pompen, en na een tijd kwam er een hoop zwarte smurrie uit.
Nu maar goed spoelen, en dan is hij weer klaar voor gebruik
Topic: JEM ZR24/7 heater verstopt (8-2-2013 13:43:00)Nu maar goed spoelen, en dan is hij weer klaar voor gebruik
Net geprobeerd door te spuiten met azijn, maar wordt er niet beter of slechter op.. Iemand nog ideen? (of een heater?
)
Topic: JEM ZR24/7 heater verstopt (7-2-2013 23:52:00)
)eddy wally schreef:
En je gebruikt de originele Jem vloeistof?Ik heb hetzelfde toestel en 1 x geprobeerd met haze vloeistof van showtec en het was ook noppes.
Wel erg jammer dat ik het apparaat probeer te reinigen, en dat het nu het einde lijkt te worden.
Enkel azijn dus? Dan ga ik dat nog eens proberen.
Het lijkt me niet dat er vanaf de pomp 8 bar komt. Als ik dat erop zet met de compressor dan zwelt het rubber slangetje behoorlijk op.
Bedankt voor de tip!
Het lijkt me niet dat er vanaf de pomp 8 bar komt. Als ik dat erop zet met de compressor dan zwelt het rubber slangetje behoorlijk op.
Bedankt voor de tip!