Forum > Geluid

Cdmappen

(129 reacties. Pagina 8 van 13)
Moderator(s): Dré
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
22-6-2006 17:43

Tenkater schreef:

En dan houden jullie bij het gebruik van mappen nog honderden cd hoesjes over die je kwijt moet in je kamer of niet???
Da's toch mooi?

Alle achterkantjes weer mooi vastklikken (en overblijfselen van de randjes er weer in), en in je cd kast zetten.

roberto schreef:

Van hoesjes heb ik geen last want ik draai alleen maar met CD-R'etjes.
Je schrijft dus alles op je CD-R's? Of heb je al het vinyl op cd gebrand oid?

Kun je hooguit een paar nummers op je CD-R's hebben staan, want dan zit je cd vol geschreven.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
22-6-2006 18:01
voor het CD'tje in mijn map heb ik een wit papiertje met alle titels en artiesten etc.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SteefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-9-2004
Laatste: 6-10-2007
Berichten: 63
22-6-2006 19:22

Tenkater schreef:

En dan houden jullie bij het gebruik van mappen nog honderden cd hoesjes over die je kwijt moet in je kamer of niet???
Idd. En die liggen aardig in de weg.
Mixing them up......like this!!!
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
22-6-2006 19:47

roberto schreef:

Die bestaan wink ;). Zijn van UDG geloof ik!
Ik heb zonet even gekeken op de site van UDG naar zo'n lampje.

Daarna direct even m'n dealer opgebeld, maar volgens hem kon hij ze niet meer leveren, als er op de website staat dat ze 'Out of stock' zijn. Hij betwijfelde of ze uberhaupt nog binnen kwamen.

Ik heb opzich wel interesse in zoiets, het is alleen moeilijk te vinden. Voor zover ik kan zien heeft Dré ook niets soortgelijks in de shop staan.

Lijkt me ideaal zoiets, want het is inderdaad altijd flink turen op die moeilijk leesbare hoesjes.
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
22-6-2006 20:44
En ergens een leeslampje met clip vandaan halen? deze zouden toch wel te vinden moeten zijn
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-6-2006 21:00

Tenkater schreef:

En dan houden jullie bij het gebruik van mappen nog honderden cd hoesjes over die je kwijt moet in je kamer of niet???
Nee die liggen op de hoek van mijn bureau en die schuif ik eens per maand zo de vuilniszak in.

Hetzelfde geld voor DVD hoezen, daar gebruik ik namelijk ook een Slappa map voor. Mappen zijn zoveel handiger dan al die losse rot doosjes.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
PimWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
Berichten: 207
23-6-2006 11:32

Rutgerlan schreef:

Ik heb opzich wel interesse in zoiets, het is alleen moeilijk te vinden. Voor zover ik kan zien heeft Dré ook niets soortgelijks in de shop staan.

Lijkt me ideaal zoiets, want het is inderdaad altijd flink turen op die moeilijk leesbare hoesjes.
Heeft iemand nog een idee waar je die lampjes vandaan kan halen?
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
23-6-2006 12:01
Veel van mijn collega's gebruikten vroeger van die simpele mappen. Waarbij de tracklist en de cd in het zelfde hoesje zaten. Eindresultaat na een jaar intensief gebruik. Tracklist's kapot door schuiven van cd's vaak zijn die vakjes ook een stukje open dus als er vocht op komt tracklist nat/vies.

Nu met de slappa mappen is alles anders de tracklist heeft een apart vakje de cd zit er achter met daartussen een stukje vilt ideaal! Ook zijn de mappen erg stevig.
En klanten vinden de camel kleurig suede mappen helemaal de BOM laugh :D
Pearl 2000 in da house!!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
23-6-2006 13:43

Dj Nathan schreef:

Veel van mijn collega's gebruikten vroeger van die simpele mappen. Waarbij de tracklist en de cd in het zelfde hoesje zaten. Eindresultaat na een jaar intensief gebruik. Tracklist's kapot door schuiven van cd's vaak zijn die vakjes ook een stukje open dus als er vocht op komt tracklist nat/vies.
Dan doen die collega's van je toch iets verkeerd. Een collega-DJ hier draait ongeveer 4-5x per week, heeft CaseLogic mappen en die gaan nu ruim een jaar mee zonder problemen. Ze zijn naar de spaanse badplaatsen, Valthorens, etc. al meegeweest en liggen wekelijks in discotheken, kroegen en feestcafés onder het bier. Echter is je eigen zorgvuldigheid en netheid wel van belang bij dit soort dingen sneaky :V

Zorg dus voor gelamineerde CD-covers en maak ze een centimeter of 3-4 minder hoog als de CD's erachter.
Light Image
GreyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2006
Laatste: 21-9-2006
Berichten: 1
14-8-2006 23:03
zo ik heb de hele topic gelezen en ben er wel uit voor wat betrefd de wallets.
gebruiken jullie nou ook nog tassen om die wallets in op te bergen want dat is wel helemaal ideaal?
Grijs is ook een kleur!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)