Forum > PC related Forum

Logo ontwerpen

(287 reacties. Pagina 12 van 29)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
29-5-2006 20:55

roderick schreef:

Maar dan heb ik altijd nog liever iemand die een hele website voor mij in elkaar zet en een beetje hoog in de zoekmachines sta.
Grapjas, ik mag hopen dat je voor een hele website toch wat meer dan 75 euro uit te geven hebt. Je mag je in je handen knijpen als/dat je een logo voor 75 euro kunt krijgen.
Light Image
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
30-5-2006 00:13

roderick schreef:

en een beetje hoog in de zoekmachines sta.
Als dat een pré is dan mag je wel 2 nullen achter dat bedrag aan gaan plakken (al is het alleen al aan manuren die nodig zijn om een site zo te optimaliseren). Ten eerste zul je een website moeten hebben die verdomd goed in elkaar zit en dat kost geld en als je het op een andere manier wil doen kost het je nog veel meer ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
30-5-2006 09:37
Het hebben van een eigen bedrijfje kost gewoon veel geld. Ik kan ook een design maken voor je website, maar daar vraag ik al snel 450 euro voor. Dat is dan wel incl. logo en huisstijl. Hij moet dan alleen geprogrammeerd worden in ASP.net of PHP, wat jij wil. Dat kost ook nog eens extra (doe ik niet zelf).

Een complete site (afhankelijk ook van je wensen) kost je dus al genoeg.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
1-6-2006 20:21
ja dat snap ik. maar ik bedoelde daarmee als ik het geld ging uitgeven dan wou ik liever een eigen site laten maken. Want zelf ben ik toch niet echt goed erin. Ik weet best dat dat veel geld kost wink ;) .
Robustsound
LichtenlawaaiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2004
Laatste: 12-5-2010
Berichten: 144
3-6-2006 16:54
nu hier toch alle logokenners aanwezig zijn...

ik heb ongeveer een jaar terug een nieuw logo ontworpen voor mijn verhuurbedrijf (LICHT & LAWAAI verhuur). de naam geeft eigenlijk al aan waar het om gaat...

vind hem zelf wel mooi. lekker simpel, strak maar toch ook een beetje speels... happy :)

wat vinden jullie hiervan ??

mvg jos
[ LICHT & LAWAAI verhuur ] binnenkort met compleet vernieuwde licht- en geluidsset!!!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
5-6-2006 20:56

lichtenlawaai schreef:

nu hier toch alle logokenners aanwezig zijn...

ik heb ongeveer een jaar terug een nieuw logo ontworpen voor mijn verhuurbedrijf (LICHT & LAWAAI verhuur). de naam geeft eigenlijk al aan waar het om gaat...

vind hem zelf wel mooi. lekker simpel, strak maar toch ook een beetje speels... happy :)

wat vinden jullie hiervan ??

mvg jos
Vrij standaard en niet origineel, maar het is zeker beter dan het gemiddelde logo wat ik hier tegenkom!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
6-6-2006 19:47
OFTOPIC:
hoe zo betalen voor een site te laten maken laugh :D
ken iemand van me ma's werk die website maak berijf heeft gehad.
die knutselt nu site voor me en ga morgen naar site kijken en online zetten.
dus je ziet hem nog wel langs komen in Drive in Show Sites [ofzoiets]

mvg coen
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-6-2006 23:27

lj/dj cono schreef:

hoe zo betalen voor een site te laten maken laugh :D
ken iemand van me ma's werk die website maak berijf heeft gehad.
Vaak is het zo dat mensen die zo'n "bedrijf" hebben gehad niet goed genoeg waren om er genoeg geld mee te verdienen. Als je namelijk ziet wat goede webdesigners verdienen hoeven die echt geen andere baan te zoeken.

Daarnaast heeft iedereen op dat vlak vandaag de dag wel erg snel een eigen bedrijf. Ik knutsel links en rechts ook genoeg bij, zowel freelance als voor mezelf en daar zitten maanden tussen dat er bijna een dubbel maandloon op de bankrekening staat...... mocht de vraag er dus straks nog steeds zijn als ik klaar ben met de studie dan is 1 ding zeker en dat is dat ik bij een webdesign bedrijf ga werken, ik heb namelijk nog nooit zo makkelijk mijn centen verdiend ;-) (hard werken kun je het namelijk nou niet echt noemen ;-) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
7-6-2006 20:35
hij maakte hele goede site's maar is alleen in verkeerde wereld geraakt en gokverslaafd geworden (nu niet meer).

mvg coen
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
12-6-2006 13:52

lj/dj cono schreef:

hij maakte hele goede site's maar is alleen in verkeerde wereld geraakt en gokverslaafd geworden (nu niet meer).

mvg coen
Nou laat maar eens een site van hem zien dan ;)

Vaak zijn het namelijk hobbyisten die denken dat ze een "(web)design" bedrijfje hebben. Echt kwaliteit zullen ze echter nooit maken. Ik heb ook gedacht een eigen webdesign bedrijfje te beginnen, maar heb dat niet gedaan i.v.m. de opdrachten die je moet binnenhalen, drukte, etc. Bovendien ben ik ook niet super getalenteerd ontwerper. Ik kan het wel, maar om nou te zeggen dat ik super getalenteerd ben.

Ik werk liever voor een groot bedrijf, dan heb ik tenminste nooit zorgen.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)