Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 46 van 80)
Moderator(s): Dré
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
10-5-2006 22:29
Drie jaar alweer? shocked 8O
De tijd vliegt echt!
Ik bedoelde daarmee alleen maar te zeggen dat iedereen wel eens rare dingen doet of zegt.
Degene die zijn mengpaneel van de tafel heeft geduwt, heeft daar neem ik aan ook weer van geleerd.
Natuurlijk mag je daar wel wat van zeggen, maar voordat je van schande spreekt, besef dan ook gelijk dat puberen gewoon lastig is.
Als ze daar nu eens een handleiding voor zouden schrijven... (dan zou natuurlijk nog niemand hem lezen, aangezien niemand dat over het algemeen doet toch? razz :p wink ;) )
Darth Crossfader
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
11-5-2006 17:41
Ik heb het ook een keer mee moeten maken...

Je vraagt om een cola, krijg je 50/50 cola/whisky (razz :p). Gelukkig is de avond dan meestal al bijna voorbij en kan het niet zoveel kwaad ;-)

Voor je gevoel draai je de sterren aan de hemel, een dag later denk je, wat heb ik gedaan?! ashamed :$
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
11-5-2006 20:02

Rutgerlan schreef:

Je vraagt om een cola, krijg je 50/50 cola/whisky (razz :p).
Dat krijg je ook als je Tkima van dit forum vraagt of ie een cola'tje voor je haalt laugh :D .
Waar zit de cut op dit apparaat?
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
12-5-2006 13:47
jahoe ik eindelijk ook eens een leuke ervaring..

Op school waren paar kameraden van me bezig bandje te beginnen enz, je kent t wel. En werdt ik gevraagt of ik wou helpen in t muzieklokaal met t geluid.. Ik zeg akkoord..

Maar ik was nog nooit in dat lokaal geweest ( heb nog nooit muziek gehadsneaky :V ) en tot mijn verbazing stond dit er:

Een tot op de tanden versleten soundcraft folio 16 ofzo
1 miezerig bejaard ampje
2 15" bassen ( waarscheinlijk nog ouder dan dat ampje )
2 15"/1" topjes ( zie bovenstaande )
2 12"/1" topje ( zie bovenstaande )
4 versleten SM58's..
en een computertje als cd speler..

Laten we het erop houden dat ik niet wist dat er ingebouwde distorting zat in een Folio als je de gain voor de helft opendraait, dat je de VU moet routen via de AUX ( wat volgens mij volledig verkeerde waarden gaf ) Dat er totaal geen headroom in een Folio zit, en dat de faders vastplakken..Dat er geen hoog meer zat in de speakers, en dat ik hem zwaar de + in moest jagen om uberhaupt een mic al enigsinds verstaanbaar te maken..

Jammergenoeg werdt ik op al die fouten aangekeken..
Soms..
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
12-5-2006 15:06
En da's ook meteen de reden waarom je mij niet zo snel aan het helpen krijgt bij dergelijke dingen op school. Afgelopen week toch maar geholpen bij een musical. Op een gegeven moment blijkt dat een deel van het licht niet meer werkt. De voeding van dimmerrack (63A krachtprik) stond vrolijk te knetteren omdat de stekker er half uithing. angry
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
LechStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2005
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 62
21-5-2006 21:51
Is er iemand hier die mij kan uitleggen wat het verband is tussen het nummer One Step Beyond van Madness en joden? D'r ging gisteren iemand helemaal over de rooie toen wij dat nummer draaiden, maar praktisch het enige wat ik van zijn relaas heb meegekregen was de samenvoeging van een zeer ernstige ziekte die je niemand toewenst en het woord joden. Mijn "collega" dacht echter dat de persoon in kwestie bedoelde dat One Step Beyond hèt anti-joden nummer zou zijn of zo. Ik kan hier zogezegd geen kaas van maken, is er hier toevallig iemand die weet waar de jongenman in kwestie het over had?
Eeeh... als 't lang duurt, dan wacht ik toch gewoon even?
Me_myself_and_iStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 12-2-2009
Berichten: 175
21-5-2006 22:24
Ik hoor in het nummer (one step beyond) 'nazi's' voorbij komen. misschien heeft het iets te maken met de razzia van Hitler?
wat is zwaarder? een kilo lood of een kilo veren? een kilo lood natuurlijk ;)
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
21-5-2006 22:51
Heb het liedje eens beluisterd meende ook eerst het woord nazie gehoord te hebben maar na het opzoeken van de lyrics bleek het "nuttiest" te zijn.
exit night into LIGHT
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-5-2006 22:18
(Hey you, don't watch that,
Watch this!
This is the heavy heavy monster sound
The nuttiest sound around
So if you've come in off the street
And you're beginning to feel the heat
Well listen buster
You better start to move your feet
To the rockin'est, rock-steady beat
Of Madness
One step beyond!)

(One step beyond!)

(One step beyond!)
Lijkt me helemaal niks mis mee en totaal geen reden om van over de rooie te gaan. Ik heb er in de linker punkscène nooit gelazer mee gehad als ik het draaide.
TkimaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2001
Laatste: 22-6-2017
Berichten: 126
22-5-2006 23:23

Victor Junior schreef:

Rutgerlan schreef:

Je vraagt om een cola, krijg je 50/50 cola/whisky (razz :p).
Dat krijg je ook als je Tkima van dit forum vraagt of ie een cola'tje voor je haalt laugh :D .
Ghehe das alweer anderhalf jaar terug toch bijna? laugh :D (Was trouwens waarschijnlijk baco, had ik dan omgewisseld denk ik, vond mijne al zo slap smaken... razz :p wink ;) )
Advanced Drive-in Shows

Terug naar forum Reageer (zonder quote)