Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 42 van 80)
Moderator(s): Dré
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
5-5-2006 20:14

misterBoem schreef:

Malle Pietje schreef:

Ben ik met je eens, maar een beetje beveiliger ziet aan iemands opgefokte gezicht toch wel dat er iets niet klopt?
Maar goed, blij dat het met een sisser is afgelopen, dat is het belangrijkste.
Soms kun je inderdaad niet alles voorkomen.
Zeker nog nooit op een hardcore/speedcore/terror feest geweest. Daar lopen op een gegeven moment alleen maar opgefokte figuren rond, als de beveliging daar iedereen met een opgefokt gezicht of die argressie uitstraalt naar buiten zou moeten gooien, is het snel leeg. (op een paar na da)
Nee daar kom ik nooit, en dat is niet voor niets.
Dat de beveiliging de opgefokte figuren op zo'n feest niet verwijderd omdat anders de zaal leeg is, zegt toch al genoeg, niet?
(waarom staan die mannetjes met een V logo er dan eigenlijk?!)
Feest heeft voor mij een heel andere betekenis.
Alles komt goed....
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
6-5-2006 07:07
Mag ik even kotsen over de vooroordelen hier.
Iedereen staat strak op een hardcorefeest?
Bij een hiphopfeest worden zeker ALLE(!!) meisjes verkracht, omdat dat in de clips zo wordt voorgedaan? shut up :X
Darth Crossfader
ArneAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 29-4-2006
Laatste: 14-5-2006
Berichten: 27
6-5-2006 11:23

DJ.T schreef:

Mag ik even kotsen over de vooroordelen hier.
Iedereen staat strak op een hardcorefeest?
Bij een hiphopfeest worden zeker ALLE(!!) meisjes verkracht, omdat dat in de clips zo wordt voorgedaan? shut up :X
Nog nooit in een hiphop clip een meisje verkracht zien worden hoor, maar ik snap je conclusie wel een beetje.
Laten we er geen rassen gevecht van maken maar back on topic met slechte ervaringen!
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
6-5-2006 20:00

DJ.T schreef:

Mag ik even kotsen over de vooroordelen hier.
Iedereen staat strak op een hardcorefeest?
Bij een hiphopfeest worden zeker ALLE(!!)( maar 50/50 van maken? en dan vindt ik het nog veellaugh :D ) meisjes verkracht, omdat dat in de clips zo wordt voorgedaan? shut up :X
Geloof het of niet, dat is vrijwillig wat er daar gebeurt..

Dat wou ik er nog ff aan toevoegenwink ;)
Soms..
DJDSReservebank
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2005
Laatste: 14-2-2008
Berichten: 143
6-5-2006 22:05
Gisteren: Krachtstroomkabel vergeten. Daar sta je dan op een leeg terrein met alleen drie krachtstroomaansluitingen. Later gelukkig nog een kabel (Veels te kort overigens) kunnen regelen bij een van de omwonenden, anders zaten we echt zwaar in de puree.. (2 uur heenrijden, laat staan om dan nog eens effe heen en weer te rijden voor een kabeltje.. shocked 8O
0900-DJDS
DannyK78Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
Berichten: 303
6-5-2006 22:39
29 april, draaien in vaste kroeg. Vaste klant (vrouw) danst dronken op de bar en schopt moedwillig biertjes richting mijn set. Ze spatte ervoor op de grond uiteen, dus geen schade, maar ze moest er dus uit. Lang verhaal kort maken (3 kwartier duurde het): na een behoorlijke opstoot met barpersoneel, uitsmijter en handjevol klanten met zn allen de dame in kwestie de deur uit weten te krijgen. Schade bij een vriend van me: 1 flinke bijtwond door een leren jas heen! Deze dame vecht als een grizzlybeer, eerlijk waar.

Ze bleef provocerend rondhangen, gevolg deur dicht met nog 6 klanten in de tent. Om half 2!! Met dus nog anderhalf uur te gaan.

Ben toen maar vroegtijdig gestopt.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
7-5-2006 04:15
Vanavond,

proberen meneertjes angerfist duidelijk te maken dat het echt niet leuk is als hij +320 db draait...

grappig, om dat te zien wat je compressor binnenkrijgt en vrolijk weer bijna niks terugstuurtwink ;)
Potverdorie
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
7-5-2006 10:19
mijn slechtste ervaring is een Ma lighting 24/6 die in een keer helemaal flipte alles flipte ik kon helemaal niks meer uitsturen. alleen onze stroboscoop deed het nog. uiteindelijk konden we er via het softpatch menu nog wat licht uit krijgen. maar dat is onbegonnen werk de hele avond aan een knopje zitten draaien. en na 5 minuten deed ineens alles het weer we zijn er nog steeds niet achter wat er nouw was.

verder slaat er wel eens een automaat door maarja dat is zo weer teruggezet.
tja wat zou ik hier nou neerzetten
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
7-5-2006 11:15

barbara schreef:

Vanavond,

proberen meneertjes angerfist duidelijk te maken dat het echt niet leuk is als hij +320 db draait...

grappig, om dat te zien wat je compressor binnenkrijgt en vrolijk weer bijna niks terugstuurtwink ;)
tjah, je hebt van die mensen die denken dat ze, als ze maar hard genoeg gaan, onder die compressor uit kunnen komenrazz :p
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
7-5-2006 12:27

barbara schreef:

Vanavond,

proberen meneertjes angerfist duidelijk te maken dat het echt niet leuk is als hij +320 db draait...

grappig, om dat te zien wat je compressor binnenkrijgt en vrolijk weer bijna niks terugstuurtwink ;)
Je zou ze haast via een DI doen laugh :D
Vergeet niet te lachen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)