Forum > Geluid

Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon?

(74 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
27-1-2006 17:13

Bazzzz schreef:

RobbieB schreef:

Aargh, waarom krijg ik altijd kippevel en de neiging om mezelf te knijpen als iemand zegt: "ik heb m'n (zoveelste) koptelefoon gesloopt".

WTF doe je er dan mee.. Een koptelefoon is bedoelt om op je hoofd te zetten en op zijn hoogst een schelp weg te draaien. Niet om half in je nek te leggen als een kronkelslang. Ten eerste slecht voor je nek en ten tweede worden zo juist de meest gevoelige punten van de hoofdtelefoon (de scharnierpunten) zwaar belast. Vind je het gek dat ie dan kapot gaat. Maar goed.. hoe vaak je het ook zegt, naarmate de persoon ouder wordt komen ze er wel achter hoe ze hem moeten gebruiken sneaky :V..
Ach ieder zn ding..
Sommigen geven veel geld uit aan gear..
De ander geef veel geld uit aan zijn auto..
Weer een ander aan zijn vriendin...
Het is maar net wat je wilt.
Jup, daar sla je de spijker op z'n spreekwoordelijke kop.. met al deze dingen ga je verantwoordelijk en voorzichtig om. Of gooi jij je gear rond? rijdt je je auto voor de gein in de prak? ehh.. tsja en wat je met je vriendin doet gaat mij eigenlijk niks aan shut up :X.. razz :p..
Maar waarom gaan we daar wel normaal mee om en juist een headphone niet.. maar goed, ik houdt op. deze discussie is vaak zat gevoerd lijkt mij..
En ik hoorde dat het goed klonk..
MrmarcellosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2005
Laatste: 10-3-2011
Berichten: 39
30-1-2006 12:38
ik vind de 3000 weinig hoog weergeven verder is hij erg fijn
"Excessivemix radioshow now available on 7 streams"
TheKwattaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2004
Laatste: 31-1-2011
Berichten: 13
14-3-2006 19:03
Even een kickje...
De stanton 3000 heb ik nu een dik jaar geleden aangeschaft hier (de blauwe versie) en sinds een week doet de rechterkant het niet meer. Daarna heeft het ding het nog 1x heel ff gedaan toen ik aan het kabeltje zat te wroeten.
Ligt het dan aan de kabel of aan de koptelefoon? MAW zou ik dit op kunnen lossen door een nieuwe kabel te bestellen hier?
Neem mijn woorden niet al te serieus. Ik ben nog maar een newbie...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
15-3-2006 10:38
Wellicht heb je een kennis met een DJ Pro 3000 (dan kun je zijn kabel lenen om het te proberen).

Als het kanaal wegvalt als je aan de kabel zit te frotten dan is de kans redelijk groot dat het probleem inderdaad in de kabel zit.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TheKwattaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2004
Laatste: 31-1-2011
Berichten: 13
15-3-2006 18:42
Ik heb hier helaas niemand in de buurt wonen met de 3000 dus ik kan het helaas niet testen.
Ik heb er maar op gegokt dat het niet de hp is en het kabeltje is inmiddels besteld.
Bedankt voor de moeite iig.
Neem mijn woorden niet al te serieus. Ik ben nog maar een newbie...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)