Forum > Algemeen Forum

DJ Expo 2005

(92 reacties. Pagina 6 van 10)
Moderator(s): Dré
Eraser127Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-6-2003
Laatste: 29-10-2005
Berichten: 83
27-8-2005 20:24

Bigf00t schreef:

Ik ben net thuis ;)

Wel vermoeiend hoor..Vannacht om 5 uur thuis en om half 10 ging de wekker alweer happy :)

Nog ff met de Dateq Vibe staan spelen maar vind m tegenvallen. Crossfader kan je weinig mee en zit ook teveel rommel op, je hebt bijna een handleiding nodig om er mee te kunnen werken..

Ook stonden er een aantal stand niet geloof ik, het was iig erg leeg maar toch wel een dagje meer kunnen vullen wink ;)
Vondt het er ook wat leeg uitzien, maar wel ff lekker op wat synths kunnen pingelen (oa Moog Voyager) en de DMC finale was ook vet. M'n mede Heerenvener Irie gaat naar Londen voor de World Championship.
Heerenveen hardcore!!! Dance till ya dance till you hear the speaker blow blow
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
27-8-2005 20:42
Dj expo was best aangeraden. Naast de simpel belegde broodjes van >5 euro was alles wel OK. Ik heb alle stands denk ik 2 keerg gehad en heb best veel informatie opgedaan. Voor diegene die nog twijfelen, ZONDAG!
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
27-8-2005 23:01
Ik kreeg geen vrij, en morgen kan ik niet... balen....

(jammer voor jullie, maar jullie zullen mij nog niet in het echt kunnen zien...(op afspraak en tegen betaling kan uiteraard altijdlaugh :Dwink ;)razz :p)
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Dj-FerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 22-12-2016
Berichten: 294
28-8-2005 08:29
Me nicht werkt er.. Ze staat bij de ingang tasjes uit de delen en flyers
En ze staat ook af en toe bij bij de Organisatie..
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
28-8-2005 12:59

Dj-Ferry schreef:

Me nicht werkt er.. Ze staat bij de ingang tasjes uit de delen en flyers
En ze staat ook af en toe bij bij de Organisatie..
Ooooowwh die !!?
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
28-8-2005 13:28
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 28-8-2005 16:23

Reind schreef:

Mietjes :-p
Ja, klopt.

Ik lag om 5 uur in mijn bedje, ben net wakker en ik heb een mega-kater. Verrekte ook nog eens mijn nek bij het opstaan net, waardoor ik nu alleen maar vooruit en een beetje naar rechts kan kijken. (Ik word te oud voor dit leven.)

Dat wordt niks, geen Dj Expo voor mij vandaag. Ik ben benieuwd naar foto's en ervaringen.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
28-8-2005 16:15
Ik ben net geweest. Aardig, maar niet bijzonder groot of bijzonder bijzonder.

De Denon DN-S3500 was interessant. De Pioneer DVJ-X1 ook: prachtig ding, alleen onbetaalbaar (en stond ook al uitgebreid in Frankfurt). Veel stands zagen er mooi uit.

Desondanks toch een beetje magertjes voor € 10.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
28-8-2005 17:24
2 x bewerkt. Laatst door Companion op 28-8-2005 20:49
Vandaag ook de beurs bezocht. Na eerst 2 uur erover gedaan te hebben vanwege een file van 16 km... tussen Utrecht en Amsterdam en later ook nog stilstaan bij Holendrecht omdat er wat mensen een potje voetbal in de Arena willen spelen. Snap het niet, dat ding is toch gebouwd voor popconcerten enzo.. sad :(

Eenmaal de bij de RAI aangekomen, was het even zoeken waar de beurs was. Nergens een bord o.i.d. Gelukkig kon ik tegen de "stroom van bezoekers" met zwarte tasjes in lopen en kwam zo bij de uiteindelijke ingang terecht.
Bij binnenkomst meteen al een enorme hoeveelheid geluid. Maar wat mij meer opviel de zeer beperkte hoeveelheid stand(je)s. Op de site staan zo'n 60 namen vermeld als deelnemers, maar dat zijn dus de vertegenwoordigde merken. Persoonlijk telde ik zo'n krappe 30 stands... Veel lege plaatsen in z'n grote hal. Navraag bij de uitgang leverde op dat er in ieder geval 3 standhouders zich teruggetrokken hadden.

Van een standhouder begreep ik dat er op zaterdag slechts ca. 400 mensen geweest waren. Van de zondagmiddag weet ik het aantal niet, omdat ik het na een uurtje wel gezien had, maar om nu te zeggen dat ik mij een pad moest banen tussen de mensen door, nee dat niet.

Qua presentatie vielen een aantal stands wel op. Pioneer zeker met een echte Hummer erin, Club Sound met live-mixen van de DJ-school uit Gorinchem, evenals de live-mixers van IDP. Ook Audio XL had zich mooi gepresenteerd met bijna een huiskamerachtige uitstraling.
Sommige standhouders waren zich klaarblijkelijk niet bewust dat het donker zou zijn op de beurs, want uitlichten met een enkele PAR 56 spot of een bouwlamp is toch wel een beetje onprofessioneel. Het kan natuurlijk zijn dat er niet goed over gecommuniceerd is of dat de standhouders het niet gevraagd hebben van te voren.

Verder was de hal niet "aangekleed". Het was gewoon de kale hal, maar ja in het donker zie je daar toch niets van.

Klinkt allemaal misschien wat negatief, maar ik geef gewoon mijn verhaal weer van wat ik gezien heb. De website wekte gewoon meer aktiviteit en deelnemers en als twee-daags evenement verwacht je er gewoon meer van.
Op naar de volgende beurs...
Bigf00tStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
Berichten: 152
28-8-2005 17:47

Companion schreef:

Sommige standhouders waren zich klaarblijkelijk niet bewust dat het donker zou zijn op de beurs, want uitlichten met een enkele PAR 56 spot of een bouwlamp is toch wel een beetje onprofessioneel.
Zal het licht wel weer uitgevallen zijn. Ik stond in een platenbak te kijken toen ineens het licht weg was, erg fijn (ben op zaterdag geweest). Een minuut of 10 later deed het licht het toen weer.

Ik vond het eigenlijk ook een beetje tegenvallen voor 10 euro. De hal was erg leeg en het bezoekersaantal was ook erg laag.

Of ik een volgende keer weer zal gaan? Ik denk het niet happy :)
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
28-8-2005 17:49
Vorig jaar in Eindhoven was het ook erg rustig. Voordeel is weer dat dit je de gelegenheid geeft om overal lekker aan te frunniken. Voor de echte "pro's" zal er misschien niet genoeg te beleven zijn, maar voor mij als hobby-bob vond ik het toen best leuk. (Behalve dan de onbeschofte takkeherrie die uit sommige stands schalde, terwijl men het bijvoorbeeld bij de stand met een Function One-set juist netjes hield.)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)