Forum > Algemeen Forum

DJ-nickname

(739 reacties. Pagina 25 van 74)
Moderator(s): Dré
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
21-12-2004 15:05

boellie schreef:

tsja, ik moest een dj naam en na lang zoeken kwam ik op Mount uit...

woon op berg(je) ;)
mountain
mount..

you get the point
Tjah, of je hebt het over het Engelse werkwoord "to mount". Dat wil dus zeggen dat je iets in elkaar zet/monteert. Maja... DJ Mount

Het is wat je zelf wil natuurlijk, maar ik vind het niet echt mooi staan.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
KahaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2004
Laatste: 18-8-2006
Berichten: 29
22-12-2004 11:48
ik draai nog niet op feesten ofzo maar ik ga denk ik gewoon DJ KaHa gebruiken (Kamiel Habets)
ander DJ queijo of iets wat ik toevallig tegenkom.
het is me toch wat
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
22-12-2004 18:05
zoals al eerder gezegd.. ik zou die dj er echt buiten laten.
Vind het zelf eerder iets amateuristisch hebben.. de manier waarop het overkomt. Die namen met "dj" ervoor.
(no offence at all.. just my opinion)

Groet
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-12-2004 19:42
Ik vond het al niks, dat "dj" ervoor, beetje wannabe-achtig, maar nou belde ik onlangs met Feedback Utrecht, en omdat degene die je treft eigenlijk nooit degene is die je kan helpen, werd mij ditmaal verteld dat ik "dj" huppeldepup moest hebben. In een winkel, gewoon een gozer die daar werkt en zo wordt het aan een klant gezegd shocked 8O . Te dol serieus. Dat was definitief de laatste keer dat ik daar iets heb geprobeerd te regelen.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
22-12-2004 22:16
Als mensen willen een poster drukken voor een fuif die wordt gedraaid, dan willen ze daar altijd -dj- voorplaatsen. Vaak kondigen ze je zelfs nog aan als dj "huppeldepup". Op zo'n momenten heb ik gewoon het gevoel dat ze er de spot mee aan het drijven zijn en heb ik veel liever dat ze gewoon hun mond houden. Wanneer ik nu zie aan hun lippen dat ze het woord dj + mijn naam door de mic zullen brullen, dan probeer ik kost wat kost nog vooraleer ze het woord over hun lippen krijgen het volume van de mic weg te draaien. (voorgaande deel niet "te letterlijk" nemen)

Wat ons overlaatst overkwam op een feestje...
Ze hadden verdomd grote mooie professionele kleurenposters gemaakt waar in grote zwarte letters opstond : DJ BEATSTATION54 ;;; ik kreeg krampen toen ik die affiches zag hangen... waarom geen MUSIC BY BEATSTATION54 of zo? Neen... ze hadden er maar mooi dj-voorgeplaatst. De week voor het evenement zijn mensen mij soms spontaan beginnen "dj beatstation" noemen, omdat ze dachten dat het om mij ging die daar draaide. (en dat terwijl ik er zelfs niet had gedraaid) Echt vernederend... en opnieuw reden te meer om geen Dj voor je Dj-nickname te plaatsen. shut up :X

Greetz
(@Sylvia : ik zou waarschijnlijk verschrikkelijk hard beginnen lachen aan die telefoon en daarna voorzichtjes de hoorn op de haak leggen razz :p )
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-12-2004 22:26
Ik was zo flabbergasted dat ik niks intelligents meer te melden had aan die jongen, echt waar.

"Dj" op een poster zetten snap ik nog wel, want dan heb je veelal de naam van het feest en de naam of namen van de performers en wat die dan doen (dj, vj, dansen, bla). Maar jullie Beatstation 54 is een groep dj's toch? Dan wordt het wel raar.

Al typende bedenk ik mij trouwens dat mijn naam 10 jaar geleden ook wel eens op posters stond, maar dan wel zonder dj. Ik vond het geloof ik toch wel raar, toen er voor het eerst "dj" voor werd gezet, net als dat ik het raar vond toen er voor het eerst werd gevraagd wat mijn nick was, voor op een flyer.
KahaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2004
Laatste: 18-8-2006
Berichten: 29
23-12-2004 13:08
bij nader inzien ben ik het wel met jullie eens dat het best wel dom staat razz :p
dan wordt het dus een van die namen maar zonder dj ervoor
het is me toch wat
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
25-12-2004 09:05
De tijd dat DJ voor je naam zetten stoer is/was is heel lang al voorbij.
Dat was in het begin van de scene een eer.
Vandaag de dag staat DJ plaatsen voor je naam gelijk aan-
jong en onervaren,in deze doelgroep is het nog steeds een hot-item.
Wellicht zal je wel gemerkt hebben dat in de wandelgangen men het heeft over dj's en deze gewoon bij de artiestnaam genoemd worden zonder toevoeging van DJ.

Bij gebruik van affiches handteert men een algemene regel
bijv.- DJ's on stage,waarna men dan de dj's opsomt zonder nog eens dj ervoor te zetten.

succes met zoeken naar een leuke naam.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
31-1-2005 16:12
ff een kickje omhoog... Hebben jullie nog leuke ideeën voor een nickname voor mij. Ik moet nl. volgende week met een naam op een flyer komen. :-/
Naam: Jasper de Waard
stijl (voor dat feest): top40
stijl ("normaal"): varieert van top40 tot trance/techno
Ik heb zelf wel wat in gedachten:
- Valore (Italiaans voor waard)
- DJesper
- Jasper de W
- Alexo (van mijn drive-in vroeger. Totaal niks met mijn naam te maken, maar dat heeft ook wel weer wat)
- Jasper de Waard

Punt is dat ik mijn naam niet echt mooi vindt om kaal ("Jasper" of "Jasper de Waard")neer te zetten. Er zijn al zoveel Jaspers. wie weet denken jullie daar anders over?

Bijnamen: Sjappie (beetje kinderachtig), Sjap, Sjapper...

Graag uw ideeën, suggesties, tips, o.id.! happy :)
Beauty hides in the deep
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
31-1-2005 16:36
Ik vind valore wel wat hebben!
what do you say to the dj?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)