Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 15 van 35)
Moderator(s): Dré
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
3-6-2004 03:12
ik ben iemand die niet overmatig drink, als ik draai al helemaal niet.

maar je gaat wel makkelijker mee in de party-spirit.
het overkomt me zelfs dat ik aanvoel dat ik te 'stijf' sta te mixen, te beredeneerd, niet 'op gevoel'.
een paar pintjes helpen dikwijls wel dan.

op feesten is dit of course anders dan in een cafe/club/disco e.d., daar vertegenwoordig je toch iets. en moet je vaak nog afbreken.
rijden doe ik wel nooit, dat is me te vermoeiend dan en dat vind ik zeker zo gevaarlijk als 'onder invloed'.

en ivm 'pils over apparatuur', dat kan met eender welke drank hoor. hou die gewoon weg van de apparatuur. bij mij staat dat altijd ergens bij m'n koffers (achter me dus)
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
3-6-2004 07:15
waar je ook staat te draaien je vertegenwoordigt altijd wat,je profileert jezelf.
in t echte CLUCIRCUIT is t heel onverstandig om fouten te maken-daar word je op afgerekend door zowel de club alswel de gasten van de club.
maw je hoeft nooit meer terug te komen en t jarenlang investeren om je uurloon omhoog te krikken duikelt als
een valk naar beneden,daarbij is t clubcircuit een ons kent ons wereldje,hoe hoger je op de ladder staat hoe meer je te verliezen hebt.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
3-6-2004 13:35
zo'n foutje is dan wel een "hij loopt er echt DIK naast" want een hoop profi DJ's zitten er nog wel eens naast. Marcel Woods heeft bijvoorbeeld op Trance energy 2004 een set afgeleverd waar ik bijna van moest huilen.
Nee die jongen heeft van mixen geen kaas gegeten. laugh :D
Dus aan de top kan je je nog wel wat veroorloven.
Het is erger als je er net bij zit en je laat hem er dik naast lopen.

Ik drink wel een biertje hoor. Je mag ook met een biertje rijden. Dus kan ik ook met een biertje drive-innen. Maar op kinderfeesten GEEN bier. Waarom niet? Waarom wel?!?! Ik hoef die kinderen niet te inspireren omdat "die grote jongen achter dat meubel bier drinkt"(ja dat gebeurd wel geloof me maar). Drinken is niet stoer. Net als blowen of andere vormen van drugs. Maar als je het wilt gebruiken of drinken hou ik je niet tegen.
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
3-6-2004 14:57

DJ-Ipkiss schreef:

Maar als je het wilt gebruiken of drinken hou ik je niet tegen.
Dat moet je ook niet doen wink ;)
BtM909Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2004
Laatste: 31-3-2008
Berichten: 10
3-6-2004 16:27
Om een of andere reden, drink ik nooit tijdens het draaien... Ik heb vaak genoeg aan een fles Spa Blauw razz :p
What do you say to the DJ?
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
3-6-2004 17:55

BtM909 schreef:

Om een of andere reden, drink ik nooit tijdens het draaien... Ik heb vaak genoeg aan een fles Spa Blauw razz :p
Ze zeggen dat je in een spa-drinker de alcoholist hekent... razz :p
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
3-6-2004 21:30

mr_jows schreef:

Gelul over wat een biertje met je doet!! Hangt nog altijd van de persoon af! Ik word zelf grappig en gek als ik iets teveel op heb. Ik ken mensen die worden irritant of schreeuwerig etc.
Het is inmiddels wel bewezen dat alcohol je reactie- en concentratievermogen negatief beinvloedt. Daar zijn de geleerden inmiddels wel over uit. Dat heb je alleen niet altijd zelf in de gaten, waardoor mensen denken dat ze beter gaan draaien met een biertje op enzo.

Overigens heb ik geen drank nodig om 'in de sfeer' te komen...ik ben van mezelf al gek genoeg wink ;). Ik drink ook niet voor de alcohol maar puur omdat ik een (speciaal) biertje op z'n tijd gewoon errug lekker vind (wat dat betreft ben ik in het verkeerde land geboren razz :p)
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
3-6-2004 21:53
Het is inmiddels wel bewezen dat alcohol je reactie- en concentratievermogen negatief beinvloedt. Daar zijn de geleerden inmiddels wel over uit. Dat heb je alleen niet altijd zelf in de gaten, waardoor mensen denken dat ze beter gaan draaien met een biertje op enzo.
Duuuuhhhh... Daar heb ik het ook niet over. Door 1 tot 3, 4 misschien wel 6 tot 8 (afhankelijk van persoon) biertjes ga je ECHT niet slechter draaien hoor. Degene die dat beweert is een eikel (meen ik). Pas als je echt dronken bent of zwaar aangeschoten heb je niet meer overal controle op en dan kun je dus bijv. een slechte set afleveren.

Je hebt meer nodig hoor voor een goede set, dan alleen nuchter zijn! Slechte monitors en gammele draaitafels bijv. kunnen je set sterker beinvloeden dan 4 biertjes ;)

Vandaar dat ik een beetje kinderachtige reacties lees over het drinken van een biertje tijdens het draaien. Zoals ik al zei, geniet maar drink met mate. Doe wat jij verantwoord vindt en niet meer! P.S. als ik rij drink ik uiteraard ook niet (hooguit 1).
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-6-2024
Berichten: 13459
3-6-2004 23:21

Diederik schreef:

mr_jows schreef:

Gelul over wat een biertje met je doet!! Hangt nog altijd van de persoon af! Ik word zelf grappig en gek als ik iets teveel op heb. Ik ken mensen die worden irritant of schreeuwerig etc.
Het is inmiddels wel bewezen dat alcohol je reactie- en concentratievermogen negatief beinvloedt. Daar zijn de geleerden inmiddels wel over uit. Dat heb je alleen niet altijd zelf in de gaten, waardoor mensen denken dat ze beter gaan draaien met een biertje op enzo.
Wat dan op z'n beurt weer een positief effect kan hebben op je zelfvertrouwen en hoe je in je vel zit.

Wellicht kan de opname van de set daar achteraf uitsluitsel over geven...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
4-6-2004 08:09

Dré schreef:

Wat dan op z'n beurt weer een positief effect kan hebben op je zelfvertrouwen en hoe je in je vel zit.

Wellicht kan de opname van de set daar achteraf uitsluitsel over geven...
zit zeker wat in.
ik moet bekennen dat ik er zelf ook wel s last van heb
je komt met je kop vol prive/zakelijke dingen aan daar waar je moet optreden en je weet dat je er daarna nog 1 hebt,in mijn geval daar ik niet aan drive inn werk doe maar per set geboekt word moet ik altijd op vol vermogen presteren,ff lekker inkomen zit er niet in,ik moet dan ook altijd op t hoogtepunt van de avond draaien,alle clubgasten zijn er al uren en hebben al de nodige drank/drugs achter hun kiezen,daar sta ik dan-prive/familie/zakelijke problemen etc etc maar die set moet geleverd worden,ik kom er niet in,ik zit op een ander niveau dat moment,drank kan ik niet tegen en ik moet nog een optreden doen,fu.k wat nu??
tuurlijk kan ik mixen maar datgene waar men op zit te wachten en waar de dj's voor mij t publiek naar toe hebben gewerkt kan ik niet verder uitwerken.
ja,dan maar forceren-toch snel 1 alcoholische consumptie of paar trekkies van pretsigaret en inderdaad je hoofd is leeg en je kan je vol concentreren op je set en sfeer in de club.
omdat t bij die ene slok of trek blijft en ik niet meer afgeleid word door gedachten in mn hoofd kan ik op dat moment leveren waar ik voor betaald word zonder aan kwaliteit in te leveren.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)