Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Danny2D
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Danny2D (Pagina: 1 van 2)
Topic: Gebruik UPS zinvol? (25-5-2009 07:57:00)
en wat heb je aan een processor die aan blijft terwijl je afspeelset en versterkers plat liggen?
Verder, je zult altijd zien, houd je processor er mee op als je zo'n UPS hebt... je KAN niet alles dubbel meenemen, al meerdere topic's over geweest
Ik denk zelf dat de topicstarter bedoelt dat wanneer de stroom wegvalt, een geluidsset sneller aanstaat dan een computer herstart is.Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (18-5-2009 22:44:00)
Wat ik ervaren heb, is dat 1 art500a met gemak 2 art322a's bijhoud.Die Art500a van jou ging gewoon associaal hard!
6 subs en 3 toppen, blijkt dat er 4 subs en 1 top spelen.Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-5-2009 22:03:00)
.Dit zou me nou werkelijk niks verbazen
Ja, ga ik volgende keer niet meer op stap!
Voel me nog niet 100%
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-5-2009 19:23:00)
Paar 1 malige inkoopacties.
Geeft als resultaat dat je Nederland (en Belgie) een paar maal vol kan pompen, en daarna is het zo dood als een pier.
Met als gevolg dat het niet meer interessant is.
Martin.Owzo, ja wat ik begreep uit het mailtje uit China was dit in Belgie de distributeur..
(Er even vanuit gaan dat de naam van dit bedrijf posten niet is toegestaan..)
"Very glad that we have distributor in Benelux,so you could get more effective service."
Als dus het mailtje.Topic: Bigdipper profile 575 (23-4-2009 20:41:00)Jij hebt je big dipper producten bij een leverancier in Nederland gekocht?
Welke als ik vragen mag?
Heb namelijk toevallig afgelopen week contact gehad met Big Dipper zelf, en deze vertelde mij dat er een leverancier was in de Benelux, en deze zit in Belgie..Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-4-2009 12:00:00)
LJ DaAn schreef:
Als die dingen een klein beetje capaciteit hebben worden ze erg zwaar....en wat heb je aan een processor die aan blijft terwijl je afspeelset en versterkers plat liggen?
Verder, je zult altijd zien, houd je processor er mee op als je zo'n UPS hebt... je KAN niet alles dubbel meenemen, al meerdere topic's over geweest
kevinos91 schreef:
Haha ja dat van die toppen kun je ook aan djlimburg(bas) of mc-sjeng(jeroen) vragen, die hebben 1 top live meegemaakt.Wat ik ervaren heb, is dat 1 art500a met gemak 2 art322a's bijhoud.
6 subs en 3 toppen, blijkt dat er 4 subs en 1 top spelen.
Wat ik van Thomas heb begrepen wel.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-5-2009 20:47:00)mc-sjeng schreef:
Morgen eens gaan kijken of we enige vorm van sub-schade hebben veroorzaakt
.
mc-sjeng schreef:
Al met al een middag die voor herhaling vatbaar is.Voel me nog niet 100%
Ik hoorde Jeroen nog iets zeggen over een plankje om ze op te leggen.
Maar dit heb ik alleen nooit zien gebeuren haha
@Kevin, voelde me erna een stuk beter!
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-5-2009 19:09:00)Maar dit heb ik alleen nooit zien gebeuren haha
@Kevin, voelde me erna een stuk beter!
Zo, iedereen nog goed thuis gekomen?
De X15BHL deed het toch wel heel erg netjes!
Vooral buiten met 6 stuks
Verder het verschil tussen de X12 en de X12T kan in mijn ogen, zoals Kevin al aangeeft, verwaarloosd worden.
Mac was ook weer goed gevallen, was ook wel nodig
Zeker voor herhaling vatbaar dit!
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (14-5-2009 22:10:00)De X15BHL deed het toch wel heel erg netjes!
Vooral buiten met 6 stuks
Verder het verschil tussen de X12 en de X12T kan in mijn ogen, zoals Kevin al aangeeft, verwaarloosd worden.
Mac was ook weer goed gevallen, was ook wel nodig
Zeker voor herhaling vatbaar dit!
Hallo,
Helaas heb ik de speakers dan niet in de buurt staan, dus ben bang dat het niks word om deze mee te nemen.
Wel ben ik uiteraard om 12uur gewoon aanwezig
Topic: Bigdipper profile 575 (23-4-2009 23:15:00)Helaas heb ik de speakers dan niet in de buurt staan, dus ben bang dat het niks word om deze mee te nemen.
Wel ben ik uiteraard om 12uur gewoon aanwezig
KVM schreef:
Leverancier is een duur woord.Paar 1 malige inkoopacties.
Geeft als resultaat dat je Nederland (en Belgie) een paar maal vol kan pompen, en daarna is het zo dood als een pier.
Met als gevolg dat het niet meer interessant is.
Martin.
(Er even vanuit gaan dat de naam van dit bedrijf posten niet is toegestaan..)
"Very glad that we have distributor in Benelux,so you could get more effective service."
Als dus het mailtje.
DJ/LJ Savidge schreef:
Aangezien jij ze in Maastricht hebt hangen, denk ik dat wij ze van dezelfde persoon hebben. (ik uit NL dus)Welke als ik vragen mag?
Heb namelijk toevallig afgelopen week contact gehad met Big Dipper zelf, en deze vertelde mij dat er een leverancier was in de Benelux, en deze zit in Belgie..
Ik wil ook wel komen.
Eventueel de mogelijkheid om 2x AX15 mee te nemen..
Eventueel de mogelijkheid om 2x AX15 mee te nemen..