Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bihca
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 28 bijdrage(n) van Bihca (Pagina: 1 van 3)
Topic: Lichtplan (17-1-2008 14:36:00)
Om even een aanvulling te geven op RNA....
De zaal waar het om gaat heeft een grid wat bestaat uit kokerprofiel met daarop m10 bouten gelast. Wat dus inhoud dat de kokerprofielen strak tegen het dak aangeschroeft zitten waardoor je scans nauwelijks kan hangen, omdat je een bewegingsvrijheid van 3 cm hebt... Erg jammer, maar tis niet anders. Er is overigens nog een mogelijkheid om parren of scans achter de band wat lager te hangen, er hangt een pijp waar regelmatig banners aan gehangen kan worden. die kan ook op halve hoogte gehangen worden.
Ik ben er zelf niet zo'n voorstander van omdat de buis aan touw hangt en dus kan bewegen..
Verder zou ik kwa kleur 116 195 en iets van 27 of misschien 135 gebruiken voor tegenlicht en 152 voor front. Zelfde kleuren terug laten komen in de zaal.
Robocolors hebben deze kleuren ( gravend in mn geheugen )ook of iig komt het er dicht bij.
Nog een minpunt is, dat elke par los hangt en er dus geen four of sixbarren gehangen kunnen worden..
@SpaceyDeeJ
Mooie foto's en mooie show!!
Topic: Mad Scan (3-11-2006 23:50:00)De zaal waar het om gaat heeft een grid wat bestaat uit kokerprofiel met daarop m10 bouten gelast. Wat dus inhoud dat de kokerprofielen strak tegen het dak aangeschroeft zitten waardoor je scans nauwelijks kan hangen, omdat je een bewegingsvrijheid van 3 cm hebt... Erg jammer, maar tis niet anders. Er is overigens nog een mogelijkheid om parren of scans achter de band wat lager te hangen, er hangt een pijp waar regelmatig banners aan gehangen kan worden. die kan ook op halve hoogte gehangen worden.
Ik ben er zelf niet zo'n voorstander van omdat de buis aan touw hangt en dus kan bewegen..
Verder zou ik kwa kleur 116 195 en iets van 27 of misschien 135 gebruiken voor tegenlicht en 152 voor front. Zelfde kleuren terug laten komen in de zaal.
Robocolors hebben deze kleuren ( gravend in mn geheugen )ook of iig komt het er dicht bij.
Nog een minpunt is, dat elke par los hangt en er dus geen four of sixbarren gehangen kunnen worden..
@SpaceyDeeJ
Mooie foto's en mooie show!!
type is 411, verder is een maat van mij em aan het nakijken, ik heb er iets te weinig tijd voor.
Topic: Mad Scan (2-11-2006 22:34:00)Thanx mensen! Martijn bedankt voor de handleiding! hier kan een slotje op!
Topic: Mad Scan (1-11-2006 21:31:00)@ Reemski, klopt, althans denk ik
, je kan meerdere settings instellen, weet dat er meerdere letters op het displaytje komen, zoals x en y, dus neem aan dat dat de pan en tilt zijn. Maar weet het dus niet zeker. Ik zoek een (beknopte) omschrijving wat er allemaal valt in te stellen en hoe dat moet. Kanaal instellen is lastig met een 1 digit display, want je ziet maar 10 cijfers, vandaar ook mijn vraag.
Topic: Mad Scan (1-11-2006 21:08:00)
, je kan meerdere settings instellen, weet dat er meerdere letters op het displaytje komen, zoals x en y, dus neem aan dat dat de pan en tilt zijn. Maar weet het dus niet zeker. Ik zoek een (beknopte) omschrijving wat er allemaal valt in te stellen en hoe dat moet. Kanaal instellen is lastig met een 1 digit display, want je ziet maar 10 cijfers, vandaar ook mijn vraag.OK!!
Topic: Mad Scan (1-11-2006 21:03:00)
Ik heb hier een MadLighting scan liggen, alleen kan geen type nummer vinden.
Nou wil ik deze schoonmaken en dmx aan gaan sturen.
Alleen zit ik met het volgende probleem. Om instellingen te kunnen maken, zit er 1 digit display met 4 knopjes waarmee je functies kan wijzigen. Het ziet er naar uit dat dit een aanpassing is geweest, dat er vroeger dipswitches hebben gezeten, want de print waar de knopjes en display op zitten steekt uit de behuizing. Kent iemand dit en kan mij meer vertellen over madlighting en hoe in te stellen? Ik kan op internet weinig over madlighting vinden.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-9-2005 13:35:00)Nou wil ik deze schoonmaken en dmx aan gaan sturen.
Alleen zit ik met het volgende probleem. Om instellingen te kunnen maken, zit er 1 digit display met 4 knopjes waarmee je functies kan wijzigen. Het ziet er naar uit dat dit een aanpassing is geweest, dat er vroeger dipswitches hebben gezeten, want de print waar de knopjes en display op zitten steekt uit de behuizing. Kent iemand dit en kan mij meer vertellen over madlighting en hoe in te stellen? Ik kan op internet weinig over madlighting vinden.
ik heb de "zolder"nog eens opgeruimd en kwam nog een effekt tegen, die ik ga verkopen. Tis een butterfly van t merk SLE.
hier wat foto's :
https://people.zeelandnet.nl/rvang/foto/PICT0001.JPG
https://people.zeelandnet.nl/rvang/foto/PICT0004.JPG
INTERESSE??? zie 2e hands
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (4-8-2005 16:06:00)hier wat foto's :
https://people.zeelandnet.nl/rvang/foto/PICT0001.JPG
https://people.zeelandnet.nl/rvang/foto/PICT0004.JPG
INTERESSE??? zie 2e hands
Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar een link van S.L.E. en met name vintage spul.
Als iemand die weet, graag....
Topic: Mening over lichtplan (23-12-2004 15:39:00)Als iemand die weet, graag....
het zit er de komende 2 weken niet in, moet zo een technofeest doen en morgen een 80's party, dan kerst en dan op vakantie.wordt volgend jaar, maar er komt er zeker weer 1
Topic: Mening over lichtplan (16-12-2004 14:58:00)Zodra de gesprekken afgerond zijn, weten we precies wanneer, maar de planning ligt in juni 2005