Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Unsubdued
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Unsubdued (Pagina: 1 van 2)
Topic: set voorbereiden (23-10-2004 18:11:00)
.
Verder heb je gelijk. Als wat je doet goed aanslaat bij het publiek, maar het idd geen drol uit hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Dus als jij daarvoor op papier een setje neerpent, met daarbij meteen even de BPM & pitchpercentages (want dat zie ik mensen ook wel eens doen), fine by me.pitch kan wel link zijn toch ook weleens draaitafels meegemaakt met een flink afwijkende afstelling. dan zijn die dingen misschien niet goed, maar kan je maar beter met je koptelefoon overweg kunnen en ook ter plekke een mixje kunnen maken ;-)Topic: set voorbereiden (23-10-2004 17:26:00)Op wie doel je nou?op de mensen die hem gelijk zo aanviellen. dus niet op jou ;-) zoals ik al zei doe dat wat voor jezelf het beste werkt en dat geldt voor iedereen. als het resultaat goed is maakt het niet uit. Topic: set voorbereiden (23-10-2004 17:03:00)
sylvia schreef:
Ah zo, ik begreep je even verkeerd
.Verder heb je gelijk. Als wat je doet goed aanslaat bij het publiek, maar het idd geen drol uit hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Dus als jij daarvoor op papier een setje neerpent, met daarbij meteen even de BPM & pitchpercentages (want dat zie ik mensen ook wel eens doen), fine by me.
sylvia schreef:
unsubdued schreef:
Prachtig altijd he reacties van anderen? Iedereen weet ook altijd perfect hoe het allemaal werkt. Zegt vaak genoeg over de reagerende.Prachtig altijd he reacties van anderen? Iedereen weet ook altijd perfect hoe het allemaal werkt. Zegt vaak genoeg over de reagerende. Ik had vorig weekend m'n eerste buitenlandse draaibeurt. Zware stress van te voren dus zeker dat ik wel een grove voorselectie had gemaakt om er vervolgens weer achter te komen dat allemaal wel meeviel, maar wat houvast just in case kan geen kwaad. Doe in elk geval wat het beste voor jezelf werkt. Op succes valt namelijk nooit af te dingen. Hoe je het doet who cares als het goed blijkt te werken? Als het deze keer goed gaat ben je ook een drempel over en ga je meer durven. Idd kan je natuurlijk nooit beginnen met de laatste plaat van de vorige DJ of één die net er voor is gedraaid, maar daar heb je nu geen last van. Houd ook rekening met 'afslagen' in het geval het met de respons niet vlot. Zit je rigide aan een set vast dan ben je mooi gaar in zo'n geval, maar eigenlijk heeft dat meer te maken met de selectie die je uiteindelijk in den platen- dan wel cd koffer meeneemt. Verder al veel nuttige tips hier vermeld voor je door anderen dus ik zou zeggen succes en relax dan moet het goedkomen :-)
Topic: correctie gedrag rp 4000 (30-6-2004 13:43:00)met 'pesten' maakt de strobe inderdaad een voorwaartse beweging. ik dacht alleen dat visje bedoelde dat als hij weer op 0 is dan de 0 nog voorbijschiet en dat zie ik die van mij niet doen. nou een klein iel beetje, maar springt niet echt super in 't oog.
Topic: correctie gedrag rp 4000 (30-6-2004 13:28:00)ik dacht te lezen dat ie na correctie z'n orginele snelheidspunt voorbijschiet zo niet dan snap ik het probleem ook niet en val ik terug op opmerking 1 heheh
Topic: correctie gedrag rp 4000 (30-6-2004 09:05:00)Klinkt bij nader inzien toch niet fris dan ;-) Tijd voor een expert :)
Topic: correctie gedrag rp 4000 (29-6-2004 17:18:00)zoals je het zegt is dit normaal. je duwt nl. niet om de snelheid te verhogen, maar om een oneffenheid in je beatmatch te verhelpen. logisch dus dat de draaitafel z'n normale snelheid weer oppikt.
Topic: Pioneer DJM-707 and DJM-909 (15-6-2004 10:44:00)Lijkt me de moeite van het bekijken waard Tribal Chef. Ziet er op zich interressant uit. Als de specs waargemaakt worden is het veel goeds voor een leuke prijs.
Topic: Leeftijd Technics (10-6-2004 17:56:00)Dat laatste vind ik ook wel interessant....die van mij zijn mwah 7 a 8 jaar ofzo. Nog nooit iets aan geweest
Maar ja iemand die een DJM al ruim 2 jaar heel houdt zal een SL wel helemaal niet snel slopen
Topic: Zitten hier geen scratchers? (8-6-2004 18:17:00)
Maar ja iemand die een DJM al ruim 2 jaar heel houdt zal een SL wel helemaal niet snel slopen
Op www.breakbeat.co.uk (drum n bass site) is onlangs ook een kleine scratch tutorial opgenomen. Beeld en een praatje, altijd leuk.