Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Nomar
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Nomar (Pagina: 1 van 2)
Topic: Technics probleem (23-5-2004 14:45:00)
ik heb 2x Technics sl1210 staan dus het zal wel goed gaan.
Maar toch bedankt.
Topic: uitwisselbaarheid elementen en naalden van ortofon concorde (16-12-2003 20:08:00)
Wat als je nou alleen het "clickje" (balletje) uit de fader haalt ???
Topic: Technics probleem (23-5-2004 12:07:00)Hebben er mensen gebruikers ervaring nadat ze hun Technics hebben aangepast (de pitchclick en weghalen van de Quartz Lock zoals beschreven in het stuk van Ralph Encarnation) ??????
Mischien wat info van mensen die er wel of niet tevreden mee zijn.....
Topic: Technics probleem (22-5-2004 20:39:00)Mischien wat info van mensen die er wel of niet tevreden mee zijn.....
Bedankt voor de link
Topic: Technics probleem (22-5-2004 19:59:00)
ok bedankt , weer wat geleerd
Waar zit dan oranje draad...
kan ik dat doorgeven....
Die werking van die quartz lock is dat dan de reden van dat rottige verschil soms als de ene plaat precies in die lock valt en de snelheid dus net anders is als de andere?
Dat is nl. mijn reden om die lock van die pitch af te halen
Topic: Technics probleem (22-5-2004 19:45:00)
Waar zit dan oranje draad...
kan ik dat doorgeven.... Die werking van die quartz lock is dat dan de reden van dat rottige verschil soms als de ene plaat precies in die lock valt en de snelheid dus net anders is als de andere?
Dat is nl. mijn reden om die lock van die pitch af te halen
? Sorry.......ik ben een leek
en het wordt gedaan.
Waarvoor dient dat dan?
Wat doet quartz lock dan?
Topic: Technics probleem (22-5-2004 18:11:00)
en het wordt gedaan.Waarvoor dient dat dan?
Wat doet quartz lock dan?
Bedoelde het pop-up lampje...1 begaf het en ik draai graag in het donker en irriteerde me
vandaar een nieuwe erin.
En tja......als ie toch open gaat dan meteen maar goed doen en alles controleren vandaar de vraag over de faders.
De rode LED's ga ik vervangen voor blauwe LED's....het oog wil ook wat
Dat balletje van die pitch ga ik dan idd maar weg laten halen aangezien het beter zonder "click" werkt heb ik ervaren, ten slotte hebben ze het niet voor niets aangepast bij nieuwe , toch?
Topic: Technics probleem (21-5-2004 21:08:00)
vandaar een nieuwe erin.En tja......als ie toch open gaat dan meteen maar goed doen en alles controleren vandaar de vraag over de faders.
De rode LED's ga ik vervangen voor blauwe LED's....het oog wil ook wat
Dat balletje van die pitch ga ik dan idd maar weg laten halen aangezien het beter zonder "click" werkt heb ik ervaren, ten slotte hebben ze het niet voor niets aangepast bij nieuwe , toch?
Vraagje........
Is het noodzakelijk om na je pitch fader te vervangen van me Technics 1200?
Mijne zijn inmiddels een jaar of 8 en gaan volgende week open voor vervangng van wat led's en de neon light.
Ik wil dan eventueel meteen nieuwe faders plaatsen.......en lees dit "Als je dan toch bezig bent met je fader kun je meteen het klikje eruit halen."
Hoe doe je dit precies?
Zit er naast dit nog meer verschillen tussen faders van technics 1200???
Alvast bedankt!
Topic: uitwisselbaarheid elementen en naalden van ortofon concorde (16-12-2003 21:51:00)Is het noodzakelijk om na je pitch fader te vervangen van me Technics 1200?
Mijne zijn inmiddels een jaar of 8 en gaan volgende week open voor vervangng van wat led's en de neon light.
Ik wil dan eventueel meteen nieuwe faders plaatsen.......en lees dit "Als je dan toch bezig bent met je fader kun je meteen het klikje eruit halen."
Hoe doe je dit precies?
Zit er naast dit nog meer verschillen tussen faders van technics 1200???
Alvast bedankt!
ik heb 2x Technics sl1210 staan dus het zal wel goed gaan.Maar toch bedankt.
Bedankt voor het uitzoeken Dré.
Zitten wel allemaal "E" naalden is dus prima in orde lijkt me.
Ik ga meteen vanavond beide monteren.
Zijn er nog meer dingen om op te letten naast het stukje van Reind over afstellen elementen.....
Topic: uitwisselbaarheid elementen en naalden van ortofon concorde (16-12-2003 16:32:00)Zitten wel allemaal "E" naalden is dus prima in orde lijkt me.
Ik ga meteen vanavond beide monteren.
Zijn er nog meer dingen om op te letten naast het stukje van Reind over afstellen elementen.....
Ik ben inmiddels trotse eigenaar geworden van 2 setjes Concorde Nightclub E. Ik wil ze vanavond of morgenavond gaan monteren en afstellen. Aleen is me 1 ding opgevallen en zou graag willen weten hoe of wat voordat ik begin nl.
-> Er staat bij de ene Concorde op de onderkant een 1 en bij het andere setje een 2. Weet iemand hoe of wat en moet ik dus nog ergens rekening mee houden?
-> Er staat bij de ene Concorde op de onderkant een 1 en bij het andere setje een 2. Weet iemand hoe of wat en moet ik dus nog ergens rekening mee houden?