Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Arneblommaert

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 44 bijdrage(n) van Arneblommaert (Pagina: 1 van 5)

Topic: vraagjes over punishers en combinatie met andere kasten.. (3-9-2016 22:49:00)
Alle punishers klaar intussen of toch liever Martin WSX?
Topic: Lichtgewicht, high output DIY top (18-5-2016 00:53:00)
Zeer benieuwd naar dit project!! Die BMS is de beste HF driver op dit moment.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (18-5-2016 00:44:00)
Hoe klinkt die lab clone?
Mooi rackje!
Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (18-1-2016 17:40:00)
Zeer mooi id warnex! Zien er netter uit als sommige fabriekskasten! ;)
Topic: QSC MX/EX versus CREST CA (17-1-2016 20:11:00)
Je laat me nu toch twijfelen DJhonny. Je hebt wel wat kennis ivm oude bakken :). Ik ga alle amps gewoon eens naast elkaar zetten op mijn eigen set, en zo beoordelen. Dat is tenslotte de beste manier.
Topic: QSC MX/EX versus CREST CA (17-1-2016 17:56:00)
www.2dehands.be/muziek/audio-apparatuur/versterker-en-receiver/jbl-mpx-600-versterker-flightcase-258751017.html

Zag deze, wel nog langs de dure kant vind ik.
Topic: QSC MX/EX versus CREST CA (17-1-2016 13:26:00)
Crown MA5000 heeft veel power maar klinkt eigenlijk naar en al distortion.. niet echt clean en strak.
Topic: QSC MX/EX versus CREST CA (17-1-2016 13:24:00)
Bedankt voor de reacties mannen. Geen noemenswaardige verschillen in geluid dus tussen de twee merken?
Voor de rest hoor ik ook goede dingen over Electro voice P reeks. Ik haat Crown MA versterkers eigenlijk, de LED's zeggen niets, je ziet niet wanneer ze clippen..
Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (14-1-2016 22:18:00)
Dat is lekker! Ik denk toch dat een PL6.0II een PL380 er makkelijk uitspeelt in kracht, punch en muzikaliteit van het sub/bass. Maar een PL6.0II kom je bijna nooit tegen en 380 vrij vaak rond de 1000 €. Komt die PL6.0II op de cubo's? laugh :D
Topic: QSC MX/EX versus CREST CA (14-1-2016 20:20:00)
Welke van deze twee merken klinkt het fijnst/best op mid & high, en drukt het stevigst door op sub/bass?
Ik zoek dus iemand die ervaring heeft met beide merken, ik zelf heb veel ervaring met QSC en ben er zeer lovend over, maar ik vraag me toch af hoe een Crest zich opstelt tegen een QSC.
Oude bakbeesten die voor weinig geld te vinden zijn en toch goed betrouwbaar zijn, daarom vind ik ze wel interessant.