Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dr.Audiophile
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 36 bijdrage(n) van Dr.Audiophile (Pagina: 1 van 4)
Topic: PA markt 2009 (22-3-2009 20:03:00)echt?
ergens toch logisch... ooit als kind je vingertjes in een plastic ventilator gestoken? dat deed ook geen deugt. wat is dat dan bij een metalen fan die ook heel snel draait...Topic: mega-fans (ventilatoren) (20-3-2009 11:49:00)
trouwens iemand hier die die turbosounds meegenomen heeft?
ik kwam toe en er kwam een verdacht gekraak uit de speakers...
kerel heeft geluid bijgeregeld en vervolgens door het volume te verhogen het gekraak weggewerkt...
maar ik was niet overtuigd...
Topic: PA markt 2009 (22-3-2009 20:01:00)ik kwam toe en er kwam een verdacht gekraak uit de speakers...
kerel heeft geluid bijgeregeld en vervolgens door het volume te verhogen het gekraak weggewerkt...
maar ik was niet overtuigd...
om ook even mijn ervaring neer te pennen.
ik vond het uitermate plezant om er rond te lopen, maar hier en daar dacht ik toch van, dat koopt echt niemand en daar durfden ze nog een belachelijk hoge prijs voor vragen.
verder vond ik het zeer jammer dat ik niet met een grotere wagen geweest ben.
mijn verlanglijst
speakerset (2x DAP X-12 X-18B)
versterker
kistjes voor DJM 600 CDJ 400
mijn vangst:
2 x DAP X 12
versterker van 2kW (lach niet, van omnitronic P2000)
de nodige kabels
2 basskasten van dap (nu al spijt van en op zoek naar nieuwe speakers ervoor xD)
en voor mijn plezier een CD-koffer
k vond het enkel jammer van die basskasten
had die X-18B zien staan en intresse voor getoond maar hoopte er nog 50€ van af te krijgen na de middag.
kwam ook tot conclusie dat er maar 1 meekon in auto en de vriendelijke heer wou ze uiteindelijk niet apart verkopen. + er was iemand die ze mss beide meewou... jammer maar helaas.
verder zal ik volgend jaar er weer zijn, Pa markt is heus zijn 400km rijden waart!
PS: leek erop dat ik enige belg was daar...
Topic: PA markt 2009 (20-3-2009 21:05:00)ik vond het uitermate plezant om er rond te lopen, maar hier en daar dacht ik toch van, dat koopt echt niemand en daar durfden ze nog een belachelijk hoge prijs voor vragen.
verder vond ik het zeer jammer dat ik niet met een grotere wagen geweest ben.
mijn verlanglijst
speakerset (2x DAP X-12 X-18B)
versterker
kistjes voor DJM 600 CDJ 400
mijn vangst:
2 x DAP X 12
versterker van 2kW (lach niet, van omnitronic P2000)
de nodige kabels
2 basskasten van dap (nu al spijt van en op zoek naar nieuwe speakers ervoor xD)
en voor mijn plezier een CD-koffer
k vond het enkel jammer van die basskasten
had die X-18B zien staan en intresse voor getoond maar hoopte er nog 50€ van af te krijgen na de middag.
kwam ook tot conclusie dat er maar 1 meekon in auto en de vriendelijke heer wou ze uiteindelijk niet apart verkopen. + er was iemand die ze mss beide meewou... jammer maar helaas.
verder zal ik volgend jaar er weer zijn, Pa markt is heus zijn 400km rijden waart!
PS: leek erop dat ik enige belg was daar...
foto's online :p
en heb boxen gezien...
feest
Topic: PA markt 2009 (20-3-2009 20:28:00)en heb boxen gezien...
feest
/me wacht in spanning af :p
Topic: PA markt 2009 (20-3-2009 19:48:00)morgen is het dan (eindelijk) zover :p
ik zie het ook zitten
Topic: mega-fans (ventilatoren) (20-3-2009 13:19:00)ik zie het ook zitten
Tom schreef:
en denk er om, ze zijn dodelijk zonder de juiste afscherming......ergens toch logisch... ooit als kind je vingertjes in een plastic ventilator gestoken? dat deed ook geen deugt. wat is dat dan bij een metalen fan die ook heel snel draait...
dat zijn ze idd,
vind het wel grappig, materiaal voor koeien op een fuif.
zijn wel leuke dingen en qua prijs... cv nog :p
altijd leuk samen met een strobo of met ledtubes derin gebouwd
veronderstel dat ze met een frequentieregelaar in snelheid geregeld worden...
thx guys
Topic: mega-fans (ventilatoren) (20-3-2009 11:20:00)vind het wel grappig, materiaal voor koeien op een fuif.
zijn wel leuke dingen en qua prijs... cv nog :p
altijd leuk samen met een strobo of met ledtubes derin gebouwd
veronderstel dat ze met een frequentieregelaar in snelheid geregeld worden...
thx guys
2 meter is wel heel groot :p
Topic: mega-fans (ventilatoren) (20-3-2009 08:50:00)weet iemand toevallig van welke producent die mega ventilatoren zijn?
het gaat hier niet over die kleine fans van re-fan maar echt om ventilatoren van 1m x 1m
zoiets als:
mega fan
kent iemand deze ventilator, wie ze maakt?
heeft iemand deze?
mvg Dr.A
Topic: PA markt 2009 (19-3-2009 20:26:00)het gaat hier niet over die kleine fans van re-fan maar echt om ventilatoren van 1m x 1m
zoiets als:
mega fan
kent iemand deze ventilator, wie ze maakt?
heeft iemand deze?
mvg Dr.A
vraag me eigenlijk af: als je stuff over de grens brengt moet je daar dan nog extra taxen op betalen?