Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Eriksounds

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 47 bijdrage(n) van Eriksounds (Pagina: 1 van 5)

Topic: Het Punisher baskast topic (20-3-2014 08:50:00)
en omdat ze verder door kunnen spelen dan 100 hz zou je als top 2 mt121 kunnen zetten op een stapel van 4/6 punishers?
2 mt121 gekoppeld spelen vanaf 120hz omdat de 2 12inches gekoppeld zijn net als de mt122 tog?
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (18-3-2014 18:40:00)
dit jaar op 1 wagen van extra speakers moeten voorzien:
2xbr118
2x cubo218

en op onze eigen wagen:
4xdap k-115
2x 15/1inch top zelfbouw
4x dubbel15met 2inch hoorn
10x punisher!

alleen mengpaneeltje deed het effe niet meer omdat ze de wagen buiten in de regen hadden gezet zonder af te dekken
maar na een kwartiertje feunen was het weer goed
dus alleen gehoorschade door het geweld wat van de gestackte 10 punishers afkwam samen met de grote toppen
Topic: Het Punisher baskast topic (18-3-2014 15:09:00)
forum.speakerplans.com/beyma-12lx60-in-punisher_topic23250.html
Topic: Het Punisher baskast topic (18-3-2014 15:06:00)
is het ook geen idee om bij de beyma 12lx60v2 de punisher iets te verlengen (de hoorn langer maken)
dus dat de punisher 90 of 100cm lang is?
want als ik het zo lees op dit forum en speakerplans geeft de beyma 4-5 db meer vanaf 50/55hz
alleen daaronder het zelfde of zelfs iets minder dan ciare 12.00
mij leek het daarom logish om de hoorn te verlengen waardoor de beyma vanaf 40hz goed weergeeft
dan heb je meer spl en met een goedkopere driver met minder vermogen (deze zal dan ook minder snel warm wordt omdat hij minder moeite heeft met de 40hz)

ik hoor graag jullie mening erover
Topic: cubo vergeleken met de beyma ontwerpen (8-11-2010 18:55:00)
bedankt!!

hier heb zeker wat aan
nou heb ik alleen nog 1 vraagje
het is de bedoeling om er van 2 of 3 1 speakerbox te maken en dan waarschijnlijk een stuk of 6 mochten ze naar behoren klinken
maar is het zo net als een hoornkast dat er 3 gekoppeld zijn en dat ik ze dan tog vanaf 40hz te gebruiken valt?
als de magneet in de hoorn past
Topic: cubo vergeleken met de beyma ontwerpen (7-11-2010 22:02:00)
heeft niemand deze beyma ontwerpen gemaakt?
Topic: cubo vergeleken met de beyma ontwerpen (2-11-2010 18:46:00)
hallo

na punishers wil ik weer eens iets nieuws beginnen ik dacht aan de cubo maar de nieuwe beyma ontwerpen lijken er ook veel op maar zijn wel een stuk compacter
heeft iemand ervaring met de beyma ontwerpen de ontwerpen:
15/1
15/2
15/3
of kan ik toch beter de cubo ontwerp pakken?
Topic: Het Punisher baskast topic (18-3-2010 23:05:00)
heeft iemand de combinatie van punisher met mt122 van speakerplans al eens gehoord
dit lijkt mij een mooie combinatie alleen zal de punisher tot 120/140hz door moeten kunnen lopen
kan dit ook zonder schade aan de speaker te richten?
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (18-2-2010 20:18:00)
oja en nog 2 fulrange kasten met een 15/1 inch en bullet (voor op de wagen)
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (18-2-2010 20:17:00)
dit jaar alleen een speakon stekker kapot dus kan wel zeggen zeer goed verlopen
ik had dit jaar op de wagen gezet:
10 punischers
4 br 118
2 zelfbouw tops 15/1 inch
nog 8 zelfbouw tops met ieder een 15/10/1 inch
kwa versterker's:
4 x v6001
1 x v2001
2 x p2000
en nog wat randapperatuur
over het geluis was ik wel te spreken al misde ik door al dat basgeweld wel wat mid en hoog
volgend jaar tog maar weer x-tro's erop!!!
de punishers lagen met zijn 5e gestackt met 4 van de 15/10/1inch erop (perkant achter het doek)
en daar kwam egt druk vanaf shocked 8O
hier nog wat (wazige)foto's : https://www.mijnalbum.nl/Album=OM6YGRGX
de 10 punishers staan achteraan en op de wagen achter het doek
op de foto aan de zijkant van de wagen kan je zien hoe moeilijk het doek het heeft met de bass razz :p