Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djjurgen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 9 van 14)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (12-6-2010 20:48:00)
in molenhoek de raaf laugh :D

zakke gaat stukkje sneller dan alles omhoog.
zat er een tijdje terug nog
wel een van de wat mooiere zalen om feestje te houden.
beetje efteling stijl.
hangen trouwens nu 2 smartmacs en 8 led parren.
de showtec vipers en colours zijn eruit.
Topic: Bekabeling op systeemplafond (19-5-2010 22:20:00)
alleen op de eindes merken.
of op kabeldozen.
Topic: Bekabeling op systeemplafond (19-5-2010 22:02:00)
let erop wel te merken dat er 100 volt over heen loopt een geen 220 wink ;)
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (11-4-2010 18:52:00)
weet iemand al hoe je de verlichting in de jog wiel kan veranderen in rood?

link

zoals de linkse cdj 2000 op het filmpje
Topic: nieuwe geluidsset (24-9-2009 20:11:00)
oke zulle we zo zegge ik zoek een leuke set wie meer capaciteit heeft dan wat ik nu heb en ook leuk voor buiten.ook al moet ik voor buiten dan spul erbij huren. voorlopig.
Topic: nieuwe geluidsset (24-9-2009 17:37:00)
ik zoek eigenlijk gewoon een grotere geluidsset dan de hk wat ik nu heb.
dus voor de grotere dingen.

mijn keuze gaat nu beetje naar martin audio.
maar heeft er iemand ervaring met rcf pro serie of de hk contour array.
de hk contour set heeft als voordeel dat je de array tops ook kan neerzetten op de sub.
Topic: nieuwe geluidsset (23-9-2009 19:07:00)
groot 1500 man buiten lucht
Topic: nieuwe geluidsset (22-9-2009 20:15:00)
wat dan wel?
want moet eerlijk gezegd zegge dat ik geen problemen heb met hk.
en doe bijna elk weekend een hele goeie andre haze immitator verzorgen.
geen problemen daar mee.

probeer het is anders te vragen aan jullie wat is het ultieme geluidssetje voor zangers uit te versterken?
en dan bedoel ik voornamelijk buiten en grotere dingen.
Topic: nieuwe geluidsset (22-9-2009 18:06:00)
iemand ervaring met hk audio contour serie of de contour array?

de array tops kan je namelijk ook rechtop op de sub plaatsen.
Topic: nieuwe geluidsset (22-9-2009 18:05:00)
Eerst:
quote
--------------------------------------------------------------------------------
nou wil ik een nieuwe set gaan aanschaffen.
deze gaat vooral gebruikt worden voor artiesten te begeleiden.
--------------------------------------------------------------------------------

Nu de grotere en buitenlucht evenementen. Dat strookt niet echt met elkaar, veelal is artiestenbegeleiding ook HEEL veel kleine zaaltjes!?

ik had ook staan de kleinere dingen doe ik dan met de hk set wink ;)