Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 9 van 20)
Topic: 'Windows Fundamentals for Legacy PCs' (Eiger) als audiomixer/analyzer. (11-1-2007 07:08:00)
Ik heb WinFLP geinstaleerd op 2 laptops:
1
330 mhz 128 mb 6 gb/hd (pentium 2)
2
400 mhz 96 mb 6gb/hd (celeron)
En het werkt echt super! Opstarten gaat erg snel, net als aanmelden. De programma's op beide laptops zijn hetzelfde: media player, windows live messenger, OpenOffice, PhotoFilter, Picasa, en om te internetten Firefox.
Ook draadloze netwerk USB sticks werken probleemloos, en de tot nu toe aangesloten USB hardware word allemaal netjes herkent. Ik heb bij de installatie van WinFLP wel gekozen om ook drivers te instaleren, werd alleen het instalatie bestand wel fiks groter van.
Topic: Denon Dns1000 vs Numark iCDX (6-1-2007 19:55:00)1
330 mhz 128 mb 6 gb/hd (pentium 2)
2
400 mhz 96 mb 6gb/hd (celeron)
En het werkt echt super! Opstarten gaat erg snel, net als aanmelden. De programma's op beide laptops zijn hetzelfde: media player, windows live messenger, OpenOffice, PhotoFilter, Picasa, en om te internetten Firefox.
Ook draadloze netwerk USB sticks werken probleemloos, en de tot nu toe aangesloten USB hardware word allemaal netjes herkent. Ik heb bij de installatie van WinFLP wel gekozen om ook drivers te instaleren, werd alleen het instalatie bestand wel fiks groter van.
Op de site van numark staat dat de Icdx data-dvd ondersteund. Dus muziek op je dvd. Staat op de site niets over film, dus die functie zal er dan wel niet op zitten.
Topic: New-line meeting 7 januari (5-1-2007 16:05:00)Ik gok deze? Link
Topic: laptop: van 1 geluidskaart naar 2 (4-1-2007 15:51:00)
Er staat een slash achter: www.new-line.nl/v/15661
Topic: Light - Geluid Nieuwjaar (4-1-2007 13:47:00)De post hierboven is zijn laatste post, en die is van 2 dagen geleden. Geduld..
Topic: Gezocht: fixture martin lightjockey (29-12-2006 20:19:00)Je voegd een nieuwe fixture toe. In de lijst van fixtures is een fixture te vinden (in de map User Definable) met de naam Generic Scanner 1. Deze voeg je toe (je hoefd geen dmx adres in te stellen). Als deze scan op je scherm is beland dan klik je hem met je rechtermuisknop aan, en klik je op Define Fixture Profile. Daar kan je je scan dus 'maken'.
Topic: freestyler hulp (29-12-2006 20:13:00)En anders maak je je fixture zelf, dat is in freestyler erg goed te doen.
Topic: Suggestie webshop en forum (12-12-2006 18:34:00)Natuurlijk dan een soort van OK knop erachter, of een wijzig knop ofzo.
Topic: Suggestie webshop en forum (12-12-2006 17:58:00)Is het mischien handig, om bij de webshop in je bestellijst zelf een getal in te kunnen vullen bij het Aantal van een product? Ipv op die pijltjes klikken? Foto
Topic: DMX Studio Professional (10-12-2006 16:31:00)Ben nog steeds erg benieuwd hoe het nu staat met het programeren
. Heb je niet stiekem ergens een nieuwe beta versie?
. Heb je niet stiekem ergens een nieuwe beta versie?