Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Driveinteam

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 9 van 20)

Topic: Ervaringen SGM Pilot 3000 (13-10-2008 22:47:00)
Omdat ik opzoek ben voor de kleine klusjes naar een leuk klein tafeltje voor erbij, En een hog 500 wel heel moeielijk blijkt te vinden momenteel is mijn oog op dit tafeltje gevallen. Alleen kan ik niet echt ervaringen vinden met betrekking tot dit kleintje.

Dus als er mensen zijn die er al mee gewerkt hebben. Vertel de ins en outs eens.
Topic: Huur laser? (11-9-2008 21:50:00)
Laser is voor mij meer een hobby, en daarom ben ik dus ook niet echt thuis in de prijzen die de dingen verhuur op zouden moeten brengen. In het verleden heb ik namelijk mijn 5 Watt gasbank eens verhuurd voor 500,- Euro, en toen kreeg ik direct commentaar van een bedrijf hier uit de buurt dat ik een markverzieker was. Dus had graag eens gehoord wat reeel is.
Topic: Huur laser? (11-9-2008 20:34:00)
Even een wat ander vraagje heb eigenlijk al een beste tijd een 1,5 Watt RGB laser staan. En een 1 Watt groene, Maar ik weet eigenlijk nooit wat ik hiervoor kan vragen in de verhuur. Dus als iemand mij eens een richtprijsje zou willen geven.
Topic: T-4 balk voor ledparren (27-8-2008 01:25:00)
groen of zwart ? Want heb wel vaker geknetter gezien door slechte solderingen.
Topic: Nieuwe LEM M5 Master.. (26-8-2008 20:56:00)
Andy: Wij hebben TT staan dus helaas. Minidisc ben ik nu even voor aan het bellen dat mijn collega een foto maakt.
Topic: Nieuwe LEM M5 Master.. (26-8-2008 12:33:00)
@ Andy: Wat wil je horen van RCF ? Want wij hebben RCF staan. Trouwens die JBL PRX wat je dan waarschijnlijk heb gehoord, vind je die zo goed klinken ? Want ik vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan, top klinkt erg schel. En de bassen kan ik ook niet echt bekoren.
Topic: Nieuwe LEM M5 Master.. (19-8-2008 23:05:00)
Ben je bij Guus geweest ? Want dan is het een PRX set.
Topic: ADB Vision 10 licht tafel (12-8-2008 20:00:00)
Ja ik neem inderdaad niet aan dat zich daar om 19:40 nog iemand bevind. Maar tot 5 uur is er in ieder geval altijd wel iemand.
Topic: ADB Vision 10 licht tafel (12-8-2008 19:35:00)
Je zou ook even controllux kunnen bellen die zijn volgens mij verdeler voor Nederland. Verder kan ik je er ook niet mee helpen.
Topic: versterker voor eaw sb 150 kopietjes (15tbx100) (23-7-2008 01:32:00)
Ik denk niet echt dat de DX-24 van Lem en de DAP DCX-24, hetzelfde zijn maar het zou kunnen. Neem niet weg dat ik de DCX-24 van Dap voor het geld nog altijd een leuke proccesor vind, het enige wat ik er echt mega storend aan vind/vond want gebruik hem ondertussen niet meer is dat de VU-meters niet echt real time reageren.