Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick van Vugt
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 9 van 20)
Topic: rare dingen met synq smx-1 (26-3-2005 20:08:00)Als ik het zo lees lijkt mij dat dan ook het beste, dinsdag bellen dus (alweer
)Topic: rare dingen met synq smx-1 (26-3-2005 16:39:00)sh*t, wat kan ik hier zelf aan doen (zonder dat de garantie vervalt?)Topic: rare dingen met synq smx-1 (25-3-2005 19:59:00)Hier ben ik het volkomen mee eens, ik denk ook niet dat vinyl helemaal gaat verdwijnen. Er zullen altijd mensen zijn die naar vinyl blijven grijpen. (like me)
Hoewel ik moet toegeven dat cd's verrekte handig zijn (geen hele koffer vol met maar 60 platen, die netzoveel weegt als een atoomonderzeeër) maar gewoon een koffertje met pakweg 100 cd's met ongeveer 1500 nummers er op...Topic: Toekomst voor de cd-dj? (26-2-2005 20:36:00)Is ook al besproken, zou hier maar niet teveel hoop op vestigen. Als pioneer nou eens met dit idee zou komen
Topic: Linker kanaal SynQ SMX-1 soms weg! (23-2-2005 20:49:00)
Ze hebben hem niet vervangen. Ze hadden alle faders vervangen, toen ik hem thuis uitpakte, zaten er een paar kleine beschadegingen op.Hé dat valt me wel tegen van hun, ik kreeg werd zelfs door Beglec en synq ZELF gemaild
, heb na de kinderziektes die ik heb gehad een nieuwe gekregen. Niks op aan te merken
.Topic: Toekomst voor de cd-dj? (13-2-2005 17:20:00)
Neen, grapje
Draai steevast met cd's... en zal het daar ook bij houden.. Maar nu ik hier die synq staan heb... kan ik toch niet anders dan toegeven dat het zo'n lekker gevoel is
, dat draaien met vinyl.... Maar daartegenover staat dan ECHT WEL weer dat ik niet ga overstappen omdat ik gewoon weer 70% van mijn mogelijkheden terug zou kwijt zijn. Wat ik ff wil zeggen aan iedereen die ervan overtuigd is dat vinyl echter is dan cd... doe gewoon eens even de moeite om af en toe ergens met een cd speler te draaien.. en dan zul je zien dat 't nog lang zo slecht niet is ;)
Groetn
Oh ja, by the way... Vinyl digitaliseren is ook een optie. 't Is wat werk; maar éénmaal alles goed aangesloten is is het een kwestie van routine. Zelfs mij is het nu gelukt :)Haha, ouderwets niet hoor
.
Maar wat je zegt over dat cd speler uitproberen, dat heb ik gedaan, geloof me. Cdj 800, dennon s5000, cdj 100, cd20 (die cd 20s staan hier) dennon dn 4000 mkll en dennon 9000. Genoeg
?
Ik ga ook digitalizeren zoals jij zegt, moeilijk is het niet, na 5 min was het al gelukt. Ik krijg gewoon een kick van vinyl, klinkt raar maar het is wel zo
. Er zijn toch ook zat mensen die oude auto's beter vinden als die nieuwe
Maar laat ieder dit maar voor zichzelf bepalen, het vinyl is aan het verdwijnen, of het helemaal weg zal gaan betweifel ik sterk... Als je genoeg geld heb koop je gewoon 2 cdspelers en 2 tt's. Dan ben je gelijk van het hele gezeik af
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (12-2-2005 20:01:00)
Sommige platen zijn 'zeldzaam' (tot op redelijke hoogte hé
), ik krijg binnenkort ook een aantal nogal bizondere platen binnen.
Neem nou als voorbeeld, tiesto - theme from norefjell (dj jan & christophe chantzis remix) Die plaat vind je bijna nergens meer, op cd is de orginele versie niet meer verkrijgbaar (naar mijn weten).
Zo heb ik nog wel een aantal 20tal nummers, ik vind het gewoon leuk om trance vinyl te verzamelen van een aantal jaar terug.die heb ik pas nog op ebay gevonden op cd en ligt binnenkort bij mij in de bus
maar verder nummers als The Gift - Love Angel of nummers van Solar Stone zijn gewoon niet op cd te krijgen en dat is dan toch weer een extra reden om voor vinyl te kiezen..Haha mazzelaar
, maar je hebt wel gelijk. Die solarstone enz. niet, maar zoiets als andain dan weer wel. ook starecase, the morrighan, york enz. Toch blijft cd mij niet boeien, het zit in een kastje. Je kunt er dan wel meer mee doen, maar ik hou het liever op vinyl
Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (11-2-2005 16:17:00)
Sylvia schreef:
Als je de mixer openmaakt is de kans sowieso vrij groot dat je garantie vervalt. Mee terug naar de dealer dus.
)TimTroy schreef:
Waarschijnlijk een soldering van de connector afgekraakt. Gebeurt wel meer bij een koptelefoon uitgang.Helaas moet ik dit topic weer gaan kicken...
Het volgende is nu gaande:
Er komt en kraak uit de koptelefoon uitgang (en niet zo'n beetje ook). Het is alleen aan de rechterkant als de pug er helemaal in zit. Zit de plug er zegmaar half in dan geeft de rechterkant een kraak (vaag).
Het eerste idee dat in me opkwam dat het an de koptelefoon zou liggen (stanton dj2000), maar dit bleek niet het geval te zijn. (heb verschillende andere koptelefoons geprobeerd, en ook nog m'n oordopjes) maar dat allemaal vergeefs. Het 2e dat in me opkwam: het zou iets met aarde temaken kunnen hebben (omdat ik wel eens iets gelezen over aarding i.v.m flightcase, omdat ik hem ook pas net een week geflightcased heb staan) dus ik heb hem uit de flightcase gehaald, maar geen resultaat. Vervolgens ben ik naar beneden gegaan en hem daar op een geaard stopcontact aangesloten. Daar leek het eerst beter te gaan, maar na een kleine 30 sec kwam de ruis weer terug. toen heb ik de koptelefoon er uit gehaald en even flink in de koptelefoonuitgang geblazen (klinkt stom, maar je weet maar nooit). Dat had zoals ik al gedacht had geen effect. Vervolgens kwam m'n broer met de opmerking dat sommige apparaten (vooral versterkers) wel eens problemen met aarding hebben ofzoiets (percies weet ik het niet meer) maar hij had gelezen dat het mogelijk verholpen zou kunnen worden door de stekker om te draaien (i.v.m. de de 0 ofzoiets((vraag het niet aan mij))). Dit hiep de eerste 3 min, vervolgens> weer gekloot. Toen als laaste mogelijkheid heb ik de mixer eens een klein stukje laten vallen (wel in flightcase) met gevolg dat de kraak wel veranderd en minder word, en soms is hij helemaal weg en komt (zonder ook maar enige beweging te maken) weer terug.
Kan iemand mij a.u.b. uit deze sh*tzooi verlossen?
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (16-3-2005 22:40:00)Het volgende is nu gaande:
Er komt en kraak uit de koptelefoon uitgang (en niet zo'n beetje ook). Het is alleen aan de rechterkant als de pug er helemaal in zit. Zit de plug er zegmaar half in dan geeft de rechterkant een kraak (vaag).
Het eerste idee dat in me opkwam dat het an de koptelefoon zou liggen (stanton dj2000), maar dit bleek niet het geval te zijn. (heb verschillende andere koptelefoons geprobeerd, en ook nog m'n oordopjes) maar dat allemaal vergeefs. Het 2e dat in me opkwam: het zou iets met aarde temaken kunnen hebben (omdat ik wel eens iets gelezen over aarding i.v.m flightcase, omdat ik hem ook pas net een week geflightcased heb staan) dus ik heb hem uit de flightcase gehaald, maar geen resultaat. Vervolgens ben ik naar beneden gegaan en hem daar op een geaard stopcontact aangesloten. Daar leek het eerst beter te gaan, maar na een kleine 30 sec kwam de ruis weer terug. toen heb ik de koptelefoon er uit gehaald en even flink in de koptelefoonuitgang geblazen (klinkt stom, maar je weet maar nooit). Dat had zoals ik al gedacht had geen effect. Vervolgens kwam m'n broer met de opmerking dat sommige apparaten (vooral versterkers) wel eens problemen met aarding hebben ofzoiets (percies weet ik het niet meer) maar hij had gelezen dat het mogelijk verholpen zou kunnen worden door de stekker om te draaien (i.v.m. de de 0 ofzoiets((vraag het niet aan mij))). Dit hiep de eerste 3 min, vervolgens> weer gekloot. Toen als laaste mogelijkheid heb ik de mixer eens een klein stukje laten vallen (wel in flightcase) met gevolg dat de kraak wel veranderd en minder word, en soms is hij helemaal weg en komt (zonder ook maar enige beweging te maken) weer terug.
Kan iemand mij a.u.b. uit deze sh*tzooi verlossen?
*kick*
Nu eindelijk, het moment waar ik op heb gewacht
, Tiesto gaat het nieuwe in search of sunrise 4 album uitbrengen. Hopelijk weer eens een goede cd na nyana. Over de tracklist is nog niks bekend, wel is bekend dat hij op 10 mei gereleased word. Hopelijk is deze net zo goed als de voorgaande 3 (m'n beste cd's, heerlijk gewoon
).
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (3-3-2005 19:32:00)Nu eindelijk, het moment waar ik op heb gewacht
, Tiesto gaat het nieuwe in search of sunrise 4 album uitbrengen. Hopelijk weer eens een goede cd na nyana. Over de tracklist is nog niks bekend, wel is bekend dat hij op 10 mei gereleased word. Hopelijk is deze net zo goed als de voorgaande 3 (m'n beste cd's, heerlijk gewoon
).Sylvia schreef:
Originele cd's, origineel vinyl; op papier maakt natuurlijk het niks uit. In de praktijk echter staat vinyl voor mij (naast pure geld-uit-de-zak-klopperij door de muziekindustrie) toch meer voor kwaliteit, verdieping, een soort retro-oergevoel, terug naar de basics van de echte liefhebber. Maar dat is heel persoonlijk en zal voor iedereen anders zijn.Hoewel ik moet toegeven dat cd's verrekte handig zijn (geen hele koffer vol met maar 60 platen, die netzoveel weegt als een atoomonderzeeër) maar gewoon een koffertje met pakweg 100 cd's met ongeveer 1500 nummers er op...
stefanthiessen schreef:
of de gimini (draaitafel en cd speler in 1)
Zuur schreef:
Update!Ze hebben hem niet vervangen. Ze hadden alle faders vervangen, toen ik hem thuis uitpakte, zaten er een paar kleine beschadegingen op.
, heb na de kinderziektes die ik heb gehad een nieuwe gekregen. Niks op aan te merken
.teknoknights schreef:
Stelletje ouderwetse sukkels
Neen, grapje
Draai steevast met cd's... en zal het daar ook bij houden.. Maar nu ik hier die synq staan heb... kan ik toch niet anders dan toegeven dat het zo'n lekker gevoel is
, dat draaien met vinyl.... Maar daartegenover staat dan ECHT WEL weer dat ik niet ga overstappen omdat ik gewoon weer 70% van mijn mogelijkheden terug zou kwijt zijn. Wat ik ff wil zeggen aan iedereen die ervan overtuigd is dat vinyl echter is dan cd... doe gewoon eens even de moeite om af en toe ergens met een cd speler te draaien.. en dan zul je zien dat 't nog lang zo slecht niet is ;) Groetn
Oh ja, by the way... Vinyl digitaliseren is ook een optie. 't Is wat werk; maar éénmaal alles goed aangesloten is is het een kwestie van routine. Zelfs mij is het nu gelukt :)
.Maar wat je zegt over dat cd speler uitproberen, dat heb ik gedaan, geloof me. Cdj 800, dennon s5000, cdj 100, cd20 (die cd 20s staan hier) dennon dn 4000 mkll en dennon 9000. Genoeg
?Ik ga ook digitalizeren zoals jij zegt, moeilijk is het niet, na 5 min was het al gelukt. Ik krijg gewoon een kick van vinyl, klinkt raar maar het is wel zo
. Er zijn toch ook zat mensen die oude auto's beter vinden als die nieuwe
Maar laat ieder dit maar voor zichzelf bepalen, het vinyl is aan het verdwijnen, of het helemaal weg zal gaan betweifel ik sterk... Als je genoeg geld heb koop je gewoon 2 cdspelers en 2 tt's. Dan ben je gelijk van het hele gezeik af
Freak schreef:
Patrick van Vugt schreef:
Maar er is nog een ding dat mij naar vinyl toe trekt:Sommige platen zijn 'zeldzaam' (tot op redelijke hoogte hé
), ik krijg binnenkort ook een aantal nogal bizondere platen binnen.Neem nou als voorbeeld, tiesto - theme from norefjell (dj jan & christophe chantzis remix) Die plaat vind je bijna nergens meer, op cd is de orginele versie niet meer verkrijgbaar (naar mijn weten).
Zo heb ik nog wel een aantal 20tal nummers, ik vind het gewoon leuk om trance vinyl te verzamelen van een aantal jaar terug.
maar verder nummers als The Gift - Love Angel of nummers van Solar Stone zijn gewoon niet op cd te krijgen en dat is dan toch weer een extra reden om voor vinyl te kiezen..
, maar je hebt wel gelijk. Die solarstone enz. niet, maar zoiets als andain dan weer wel. ook starecase, the morrighan, york enz. Toch blijft cd mij niet boeien, het zit in een kastje. Je kunt er dan wel meer mee doen, maar ik hou het liever op vinyl
Bedankt voor de tips, ik ga proberen mijn kennis te vergroten
(voor zover dit bij mij mogelijk is natuurlijk
)
(voor zover dit bij mij mogelijk is natuurlijk
)