Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van D&m
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van D&m (Pagina: 9 van 10)
Topic: compacte speakerset (16-7-2004 00:39:00)
En hoeveel personen denk je dat je daarmee van geluid kan voorzien, 150 ?
Mvg Johanik heb deze opstelling nu ongeveer al ongeveer een 20 tal keer geplaatst.
de v-5000 houd dit uit mits je niet in de clip gaat draaien.
bij ons is het meestal zo van 20.00h tot 22.00h a 23.00h word er redelijk zacht gedraaid. daarna tot een het einde (04.00h a 05.00h) word er zeer goed doorgespeeld net tegen de clip aan.
hoeveel personen je ermee kan voorzien hangt natuurlijk ook af van welk topje je erboven zet.
maar voor 150 man heb je aan 1 subje per kant ruim voldoende ook als het even moet knallen.
mvg,
dieterTopic: compacte speakerset (16-7-2004 00:10:00)als je de versterker in brug zet kan hem op 4 ohm laten werken.
dan heb je maar 1 subversterker nodig.
mvg,
dieterTopic: compacte speakerset (15-7-2004 22:20:00)
Rademakers schreef:
Houdt een V-5000 dat een hele avond vol? Of anders, hoe lang dan wel?En hoeveel personen denk je dat je daarmee van geluid kan voorzien, 150 ?
Mvg Johan
de v-5000 houd dit uit mits je niet in de clip gaat draaien.
bij ons is het meestal zo van 20.00h tot 22.00h a 23.00h word er redelijk zacht gedraaid. daarna tot een het einde (04.00h a 05.00h) word er zeer goed doorgespeeld net tegen de clip aan.
hoeveel personen je ermee kan voorzien hangt natuurlijk ook af van welk topje je erboven zet.
maar voor 150 man heb je aan 1 subje per kant ruim voldoende ook als het even moet knallen.
mvg,
dieter
Stefan schreef:
Als je voor 100 man draait is 2x 1000 euro voor subverstekers alleen best redelijk prijzig.dan heb je maar 1 subversterker nodig.
mvg,
dieter
hoi,
voor kleine dingetjes gebruik ik wel eens 2 18g50 subjes op een v-5000 in brug.
dan krijgen ze ook al zon 1500w per subje.
en een v-5000 kost maar een 1000 eurotjes.
dieter
Topic: beamer (14-7-2004 23:33:00)voor kleine dingetjes gebruik ik wel eens 2 18g50 subjes op een v-5000 in brug.
dan krijgen ze ook al zon 1500w per subje.
en een v-5000 kost maar een 1000 eurotjes.
dieter
hoi,
wij gebruiken in de verhuur beamers van 1000 lumen voor in het donker tot max. 2 x 3m.
in daglicht gebruiken wij een beamer van 2500 lumen voor max 2 x 3m.
diezelfde beamer van 2500 lummen kan in het donker gebruikt worden voor beelden tot ongeveer 7m.
wij gebruiken in de verhuur trouwens beamers van benq ( www.benq.be/Products/Projector/ )
wij hebben hiermee tot nu toe nog geen problemen gehad en deze vallen wel mee in prijs.
de benq pb7220 2500 lumen komt ongeveer op 2000 eurotjes.
let wel op als je in daglicht gaat projecteren dat je een deftig scherm nodig hebt.
mvg,
dieter
Topic: Master DL1802 of American Audio V-4000+ (14-6-2004 23:06:00)wij gebruiken in de verhuur beamers van 1000 lumen voor in het donker tot max. 2 x 3m.
in daglicht gebruiken wij een beamer van 2500 lumen voor max 2 x 3m.
diezelfde beamer van 2500 lummen kan in het donker gebruikt worden voor beelden tot ongeveer 7m.
wij gebruiken in de verhuur trouwens beamers van benq ( www.benq.be/Products/Projector/ )
wij hebben hiermee tot nu toe nog geen problemen gehad en deze vallen wel mee in prijs.
de benq pb7220 2500 lumen komt ongeveer op 2000 eurotjes.
let wel op als je in daglicht gaat projecteren dat je een deftig scherm nodig hebt.
mvg,
dieter
hoi,
kijk ook even naar de v-5000 die kost niet veel meer dan de v-4000.
en presteert ook behoorlijk goed.
mvg,
dieter
Topic: nieuwe geluidsset voor drive in show (25-5-2004 05:43:00)kijk ook even naar de v-5000 die kost niet veel meer dan de v-4000.
en presteert ook behoorlijk goed.
mvg,
dieter
hoi,
wij hebben een setje hk pr112 en die zij best ok als topje.
in combinatie met 2 beyma 18g50 speakertjes als subje spelen wij hier gemakelijk 200 man mee.
pr112 aangestuurd met een dynacord s1200 en de subjes met een digam d-7000.
de pr115 sub is af te raden wij hebben deze ook gehad en deze zijn maar enkele keren mee op de baan geweest omdat we er niet tevreden van waren.
mvg,
dieter
Topic: Extreme DJ-GEAR/Set-up's (14-4-2004 22:54:00)wij hebben een setje hk pr112 en die zij best ok als topje.
in combinatie met 2 beyma 18g50 speakertjes als subje spelen wij hier gemakelijk 200 man mee.
pr112 aangestuurd met een dynacord s1200 en de subjes met een digam d-7000.
de pr115 sub is af te raden wij hebben deze ook gehad en deze zijn maar enkele keren mee op de baan geweest omdat we er niet tevreden van waren.
mvg,
dieter
klopt de naam zillion is overgekocht.
er zullen onder de naam zillion eenmalige evenementen georganiseerd worden.
de eerste zal dus inderdaad doorgaan op 24 april in lommel.
en er staan er nog op de planning maar hiervan mogen nog geen datums vrijgegeven worden.
mvg,
dieter
Topic: Spetterlak (11-3-2004 01:02:00)er zullen onder de naam zillion eenmalige evenementen georganiseerd worden.
de eerste zal dus inderdaad doorgaan op 24 april in lommel.
en er staan er nog op de planning maar hiervan mogen nog geen datums vrijgegeven worden.
mvg,
dieter
hoi,
elke carossier die een spuitkabine heeft en dan drogen op hoge temperatuur kan dit.
bij jou zit er vast 1 in de buurt.
ik heb het toen ongeveer 100 euro per kistje betaald.
mvg,
dieter
Topic: Spetterlak (10-3-2004 03:44:00)elke carossier die een spuitkabine heeft en dan drogen op hoge temperatuur kan dit.
bij jou zit er vast 1 in de buurt.
ik heb het toen ongeveer 100 euro per kistje betaald.
mvg,
dieter
hoi,
ik heb mijn subs ook met spetterlak laten spuiten. het enige nadeel van de lak is dat de kisten op hoge temperatuur gedroogd moeten worden wil je ze echt krasvast hebben.
mvg,
dieter
Topic: Star Ball (19-12-2003 01:46:00)ik heb mijn subs ook met spetterlak laten spuiten. het enige nadeel van de lak is dat de kisten op hoge temperatuur gedroogd moeten worden wil je ze echt krasvast hebben.
mvg,
dieter
Tom,
wij hebben er zo 2 (maar niet van adj) gehad en het effect is niet echt te vergelijken met een spiegelbol.
de stralen zijn groffer maar geven wel zeker zoveel licht als een par 36 op een bol.
deze efecten (2 dan) werden bij ons gebruikt voor feestjes tot 400 a 500 man.
later voor grotere feesten heb ik de fitting van de 300 watt lamp er uit gehaald en vervangen door een porselijne E27 fitting deze kon tegen grotere temperaturen en daar hebben we halogeenlampen isgestoken van 500 watt met E27 fitting. deze waren bij ons te gebruiken voor feestjes tot 700 a 800 personen.
ook werden deze bollen bij ons op het podium geplaatst in plaats van aan de trus te hangen het voordeel hiervan was dat je ook op het plafond stralen kreeg wat je niet hebt als je ze aan de trus hangt.
hopelijk heb je hier wat aan voor meer info mail maar even.
ps: moest je een aanpassing gaan doen kijk dan eerst wel even dat de originele lamp niet mee ronddraait in de bol he, of dat hij toevallig niet met sleepringetjes werkt (want dat heb ik ook al eens tegengekomen ) anders kun je het origineel laten dan doe je zeker niets stuk.
groeten
dieter
wij hebben er zo 2 (maar niet van adj) gehad en het effect is niet echt te vergelijken met een spiegelbol.
de stralen zijn groffer maar geven wel zeker zoveel licht als een par 36 op een bol.
deze efecten (2 dan) werden bij ons gebruikt voor feestjes tot 400 a 500 man.
later voor grotere feesten heb ik de fitting van de 300 watt lamp er uit gehaald en vervangen door een porselijne E27 fitting deze kon tegen grotere temperaturen en daar hebben we halogeenlampen isgestoken van 500 watt met E27 fitting. deze waren bij ons te gebruiken voor feestjes tot 700 a 800 personen.
ook werden deze bollen bij ons op het podium geplaatst in plaats van aan de trus te hangen het voordeel hiervan was dat je ook op het plafond stralen kreeg wat je niet hebt als je ze aan de trus hangt.
hopelijk heb je hier wat aan voor meer info mail maar even.
ps: moest je een aanpassing gaan doen kijk dan eerst wel even dat de originele lamp niet mee ronddraait in de bol he, of dat hij toevallig niet met sleepringetjes werkt (want dat heb ik ook al eens tegengekomen ) anders kun je het origineel laten dan doe je zeker niets stuk.
groeten
dieter