Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dieter(Pulse)
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 121 bijdrage(n) van Dieter(Pulse) (Pagina: 9 van 13)
Topic: the winner vs futurelight dj-scan 250 (6-6-2004 12:34:00)
Ik zou zeker voor de futurelights gaan. Zelf heb ik de futurelight dj-scan200 (250msd/2 lamp).
Deze is juist zoals de 250 maar dan zonder shutter en rotogobo.
Ik heb ze al eens vergeleken met the winner scan. De futurelight komt er door de sterkere lamp veel feller door en zo'n witte ontladingslamp maakt de kleuren ook mooier als een halogeenlampje.
En een slechte copie van de robes, dat weet ik niet zozeker. Voor zover ik die robes al in werking heb gezien leken ze gelijkwaardig kwa output met de futurelights. Al heb ik ze in niet dezelfde omstandigheden gezien dus is het moeilijk om te oordelen.
Topic: Stroom groepen in een huis (30-4-2004 21:10:00)Deze is juist zoals de 250 maar dan zonder shutter en rotogobo.
Ik heb ze al eens vergeleken met the winner scan. De futurelight komt er door de sterkere lamp veel feller door en zo'n witte ontladingslamp maakt de kleuren ook mooier als een halogeenlampje.
En een slechte copie van de robes, dat weet ik niet zozeker. Voor zover ik die robes al in werking heb gezien leken ze gelijkwaardig kwa output met de futurelights. Al heb ik ze in niet dezelfde omstandigheden gezien dus is het moeilijk om te oordelen.
Wasmachinegroepen niet achter een aardlekschakelaar ?
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in België staat daar juist meestal een aparte 30mA aardlekschakelaar op omdat deze spullen in een vochtige ruimte staan.
Maar 2-3groepen in een huis zijn wel te vinden. In de keuken eentje, in de garage eentje en in de wasplaats eentje of zo en dan heb je vrijwel zeker 3 aparte groepen.
Topic: probleem: Firestorm vreet lampjes. (20-4-2004 13:13:00)
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in België staat daar juist meestal een aparte 30mA aardlekschakelaar op omdat deze spullen in een vochtige ruimte staan.
Maar 2-3groepen in een huis zijn wel te vinden. In de keuken eentje, in de garage eentje en in de wasplaats eentje of zo en dan heb je vrijwel zeker 3 aparte groepen.
Volgens mij moet je het toch aan de slechte koeling gaan zoeken als de lampjes stuk gaan aan de lampvoet en niet aan de gloeidraad zoals bij normale slijtage.
Een andere reden kan ik eigenlijk niet verzinnen dan.
Topic: probleem: Firestorm vreet lampjes. (20-4-2004 10:01:00)Een andere reden kan ik eigenlijk niet verzinnen dan.
Als je zo'n kapot lampje bekijkt, zie je dan dat de gloeidraad gebroken is of zie je er op't eerste zicht niks aan ?
Ik heb een stel twinkle lichteffecten van jb-systems in verhuur zitten, en die komen ook belange niet aan hun 300uur die een philips longlife lampje moet hebben.
Bij deze toestellen gaan de lampjes meestal kapot door een kleine barst in de lampvoet.
Volgens m'n dealer is dat een gekend probleem en heeft het te maken met de slechte koeling van die dingen waardoor de lampjes te warm worden.
Als echt de gloeidraad telkens breekt dan kan het wel aan teveel spanning liggen, ik zou zeggen kijk er eens naar als er nog eentje kapot gaat.
Topic: Strobo Geni (6-4-2004 11:01:00)Ik heb een stel twinkle lichteffecten van jb-systems in verhuur zitten, en die komen ook belange niet aan hun 300uur die een philips longlife lampje moet hebben.
Bij deze toestellen gaan de lampjes meestal kapot door een kleine barst in de lampvoet.
Volgens m'n dealer is dat een gekend probleem en heeft het te maken met de slechte koeling van die dingen waardoor de lampjes te warm worden.
Als echt de gloeidraad telkens breekt dan kan het wel aan teveel spanning liggen, ik zou zeggen kijk er eens naar als er nog eentje kapot gaat.
op max vermogen en max intensiteit springt de zekering na ongeveer 1sec (ervaring mee)
Op een trage 10A smeltzekering kan het wel dus ik zou de strobo gewoon op een sterker switchpack hangen ofwel op een vaste groep.
Topic: X Series (5-4-2004 15:03:00)Op een trage 10A smeltzekering kan het wel dus ik zou de strobo gewoon op een sterker switchpack hangen ofwel op een vaste groep.
Maar vraag jezelf ook eens af of je 110db aan de achterkant nodig hebt ?
Op de meeste standaard feestjes is het toch gewenst dat je minstens vanachter aan de toog nog kunt praten zonder je hees te schreeuwen.
Denk niet dat dat nog van toepassing is bij 110db vanachter.
Topic: Nieuwe Catalogus Highlite (2-4-2004 10:40:00)Op de meeste standaard feestjes is het toch gewenst dat je minstens vanachter aan de toog nog kunt praten zonder je hees te schreeuwen.
Denk niet dat dat nog van toepassing is bij 110db vanachter.
Iemand die vision reeks van versterkers al eens bekeken ?
Zien er eigenlijk best belovend uit.
Topic: Zwart werken als DJ (3-2-2004 12:39:00)Zien er eigenlijk best belovend uit.
Hoe bedoel je maurice? Ik heb toch een .be naam en een (betalende)webruimte zonder enige banners ?
Topic: Zwart werken als DJ (3-2-2004 11:42:00)Ik zie hier een discussie van .tk en .be en .nl namen staan.
Zo'n naam kost niet eens €20 per jaar, dus het lijkt me meer een kwestie van niet weten hoe te registreren of te lui zijn dan niet kunnen te betalen.
Ik vind persoonlijk ook dat zo'n .tk niet goed staat, zeker niet als dan ook nog eens de banners rond je oren vliegen als je de site bezoekt.
Maar dit is natuurlijk al weer ver offtopic
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (8-1-2004 15:59:00)Zo'n naam kost niet eens €20 per jaar, dus het lijkt me meer een kwestie van niet weten hoe te registreren of te lui zijn dan niet kunnen te betalen.
Ik vind persoonlijk ook dat zo'n .tk niet goed staat, zeker niet als dan ook nog eens de banners rond je oren vliegen als je de site bezoekt.
Maar dit is natuurlijk al weer ver offtopic
ja lijkt me ook wel es interessant te weten wat die T-amps kunnen.
Heb er al heel veel uiteenlopende reacties van gelezen. En hier in deze test staan er toch t-amps achter serieuze speakers.
Kun je misschien ook eens wat bevindingen van de test posten want aan foto's alleen is niet zoveel te zien he.
Heb er al heel veel uiteenlopende reacties van gelezen. En hier in deze test staan er toch t-amps achter serieuze speakers.
Kun je misschien ook eens wat bevindingen van de test posten want aan foto's alleen is niet zoveel te zien he.