Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van )pieter(

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van )pieter( (Pagina: 9 van 20)

Topic: Rookmachine reinigen (11-1-2010 11:50:00)
Zo, hij is doorgespoten en werkt terug iets beter. Hij komt in de buurt van de nieuwe ZR33.
Hem daarom ook maar besloten te houden.

Mvg.
Pieter
Topic: Rookmachine reinigen (8-1-2010 19:42:00)
Ja dat wist ik. ZR33 heeft volgens mij twee pompen en twee heaters. Verwachtte ook niets abnormaal anders op vlak van reiniging, maar vroeg het maar even omwile van de zekerheid.

Daarom dat er ook "het zogezegde" bijstond wink ;)

Maar toch bedankt.

Mvg.
Pieter
Topic: Rookmachine reinigen (8-1-2010 15:13:00)
Mocht het er niet op vooruit gaan dan laat ik je nog wel iets weten.

Mvg.
Pieter
Topic: Rookmachine reinigen (8-1-2010 13:43:00)
Excuses voor de kick.

Ik heb onlangs een ZR33 tweedehands gekocht echter valt de output wat tegen ten opzichte van een tweede ZR33(recent nieuw gekocht). Nu was mijn vraag of een ZR33 ook zo maar met demiwater (90%)en azijn (10%) mag doorgespoten worden? Ik veronderstel van wel.
Echter bracht het zogezegde hi-mass inspuitingssysteem mij wat aan het twijfelen. Dit inspuitingssysteem behoeft toch geen speciale behandeling?

Mvg.
Pieter
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (23-12-2009 10:28:00)

watje schreef:

hadnig, voor een radio station :X

maar sorry :D
Zeker handig om de afstandsbediening op te leggen laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-12-2009 08:29:00)
Ik heb ook helemaal geen verkeerde indruk van boxer, ducato, jumpers. Daarenboven lijkt het wel alsof de atmosferische diesels blijven gaan, geen ervaring met de 2.5D maar wel met 1.9D in een berlingo. Ding heeft meer als 350.000 kilometer op de teller en blijft gewoon rijden.

Mvg.
Pieter
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-12-2009 22:38:00)

djp schreef:

en laat ik nou een kopie van peugeot gehad hebben.

ontzettend veel gezeur mee gehad

250 dkm Voorwarmer van de diesel kapot
255 dkm brandstofpomp kapot
260 dkm radiateur lek en nog wat dingen waar ik nu niet op kan komen reparatie facturen zijn er nog wel meer dan 2500,- euro bijmekaar

en dat na 250.000 km-er. dus mijn mening na die kmer stand even verder zoeken

verder fijne bus, goed te laden door bijna vierkante laadruimte.

als je hem toch wilt, goed op letten of er geen vloeistof onder de auto ligt bij de verkoper, of het blok niet vies is.. of er geen diesel op de brandstofpomp ligt.

die goede oude tijd (pff wat mis ik et)
https://94.100.120.197/79950001-80000000/79987001-79987100/79987041_6_eCVQ.jpeg
Welke motor heb je gehad? 2.5D of de 2.8 HDi?

Mvg.
Pieter
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-12-2009 08:27:00)

Tom schreef:

koppeling, startmotor, versnellingsbak,

lees
Dat gaat over volledig andere jumpers. Door het budget van Marijn is hij naar de oudere jumper series aan het kijken.
De oude series zijn beide atmosferische diesel (1.9D, 2.5D met respectievelijk 67 en 87pk), ze gaan van geen meter vooruit maar zijn ook onverwoestbaar. Voor de rest werkt alles nog manueel (dus elektronicaproblemen zal je niet hebben).

Volgens mij een betere koop dan de eerste versies van de nieuwere series te hebben (Turbo's en elektronica dragen niet echt bij tot de betrouwbaarheid, wat wel absoluut noodzakelijk is voor een camionnette).

Mvg.
Pieter
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (22-9-2009 19:08:00)

eddy wally schreef:

)pieter( schreef:

Dat is het nu net die nieuwe DAP's kosten een paar duizend euro. Voor de prijs van 2 actieve LT218BA heb ik ook twee Martin Audio WS218X met deftige versterker. En ben daarbij ineens verlost van het merk DAP, kan makkelijk bijhuren en zo verder en zo voort.

MvG.
Pieter
Deze vergelijking slaat nergens op,je vergelijkt een gepowerde kast met een niet gepowerde.Kijk dan eens naar de prijs van een LT 218,dan heb je er 6 voor de prijs van 2 Martins
Mocht je toch de moeite genomen hebben mijn bericht te lezen dan kan je lezen dat "deftige versterker" er ook bij staat.

Genomen dat een WS218X: 2300 incl.BTW kost
Genomen dat een LT218BA: 3600 incl.BTW kost.

Dan komen we uit op 7200 voor een setje van twee daps. En 4600 voor een setje van twee Martin Audio's. En ik ben de mening toegedaan dat er voor 2600 best wel wat versterker in huis te halen is. Ok de processor heb ik nog niet gekocht maar het verschil is mijn inziens te klein. Ook klaar en er staat een a-merk uit een betere serie.

Mvg.
Pieter
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (22-9-2009 16:32:00)
Acceptatie zit tussen de oren, vandaar dat je velen ziet met Dap kasten geen logo's hebben. ik had ooit bij een concullega een setje HQ's geleend merkloos, geen kip die het daar over heeft.
Offerte voor hetzelfde geld met vergelijkbare kasten. Offerte 1: A-merk, Offerte 2: B-merk.
Rara welke offerte het meest gaat leiden tot een factuur (dat is waar de meeste onder ons toch naar streven, toch?)

Mvg.
Pieter