Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 9 van 15)
Topic: Vraagje over laser. (13-4-2011 13:43:00)
www.youtube.com/watch?v=MOLvplhFCoI
Ik ga hard - The partysquadDit vind ik nou echt troep
Oh het mag dus gewoon wel? (Binnen dan) Het waren namelijk inderdaad 'redelijk' grote lasers die mij even lekker blindeerde.
Heeft het bij buitenevenementen te maken met vliegverkeer?
Topic: Vraagje over laser. (13-4-2011 11:24:00)Heeft het bij buitenevenementen te maken met vliegverkeer?
Een vraagje over lasers.
Afgelopen zaterdag was ik bij KnockOut in Silverdome en daar viel het mij op dat ze met die lasers gewoon volle bak in je ogen schijnen. Nou heb ik hier volgens mij gelezen dat dat absoluut niet mag, etc. Worden die regels dan gewoon maar aan de laars gelapt?
Wellicht kan iemand mij dat uitleggen
Topic: dap x-12t of HK pr:o 12 (29-3-2011 18:28:00)Afgelopen zaterdag was ik bij KnockOut in Silverdome en daar viel het mij op dat ze met die lasers gewoon volle bak in je ogen schijnen. Nou heb ik hier volgens mij gelezen dat dat absoluut niet mag, etc. Worden die regels dan gewoon maar aan de laars gelapt?
Wellicht kan iemand mij dat uitleggen
Ik kick dit topic maar eventjes, aangezien ik het niet nodig vond om een nieuw topic te openen.
Ik ben namelijk op zoek naar een actieve monitor (voor DJ gebeuren). De DAP X-12MA is mij 2e hands op het pad gekomen en aangezien ik zeer tevreden ben over de DAP X-12 (als top) dacht ik dat ik er ook een goede aan te hebben om de actieve monitor versie ervan aan te schaffen.
Zijn er hier echter mensen die ervaringen hebben met deze monitor? Is het binnenwerk (de versterker, etc.) een beetje naar behoren?
Ik hoor graag wat reacties.
Topic: 2 of 4 pins Speakon kabel (14-3-2011 11:09:00)Ik ben namelijk op zoek naar een actieve monitor (voor DJ gebeuren). De DAP X-12MA is mij 2e hands op het pad gekomen en aangezien ik zeer tevreden ben over de DAP X-12 (als top) dacht ik dat ik er ook een goede aan te hebben om de actieve monitor versie ervan aan te schaffen.
Zijn er hier echter mensen die ervaringen hebben met deze monitor? Is het binnenwerk (de versterker, etc.) een beetje naar behoren?
Ik hoor graag wat reacties.
Ik ga proberen uit te leggen wat ik heb gedaan. Wellicht heb je er wat aan:
Mijn subs zitten op 1+/1- en tops op 2+/2-. In principe hetzelfde als hierboven staat beschreven. Omdat ik ook wel eens voor een klein setje 2 topkasten/full-range kasten weg wil zetten heb ik het volgende gedaan:
Ingang 2+/2-. Om door te lussen, de uitgang 2+/2- (voor mijn sub/top-setje met meerdere topkasten)
Uitgang 1+/1- als ingang. Hierdoor kan ik met een simpel fullrange setje mijn speaker gewoon op 1+/1- zetten (en dus ook uitlenen). mijn 2+/2- worden niet belast omdat er simpelweg geen output is op mijn 1+/1- versterker.
Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is.
Topic: Inloop muziek (28-2-2011 16:54:00)Mijn subs zitten op 1+/1- en tops op 2+/2-. In principe hetzelfde als hierboven staat beschreven. Omdat ik ook wel eens voor een klein setje 2 topkasten/full-range kasten weg wil zetten heb ik het volgende gedaan:
Ingang 2+/2-. Om door te lussen, de uitgang 2+/2- (voor mijn sub/top-setje met meerdere topkasten)
Uitgang 1+/1- als ingang. Hierdoor kan ik met een simpel fullrange setje mijn speaker gewoon op 1+/1- zetten (en dus ook uitlenen). mijn 2+/2- worden niet belast omdat er simpelweg geen output is op mijn 1+/1- versterker.
Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is.
Ik heb inderdaad racoon erin gedaan en nog wat andere 'familie-nummers'. Bedankt voor jullie reacties.
Wellicht is dit topic handig om allerlei inloopmuziek voor 'standaard' zaken weg te zetten?
Topic: Party Flyer (18-2-2011 10:08:00)Wellicht is dit topic handig om allerlei inloopmuziek voor 'standaard' zaken weg te zetten?
Ja ik zag het inderdaad. Mijn excuses
Ik zat net bij Flyer Alarm te kijken, maar ik denk dat die prijzen van Drukland niet veel schelen.
Topic: Party Flyer (17-2-2011 09:44:00)
Ik zat net bij Flyer Alarm te kijken, maar ik denk dat die prijzen van Drukland niet veel schelen.Drukland.nl is nog altijd de goedkoopste die ik tegen ben gekomen.
500 ex, 135 gr gesatineerd MC, dubbelzijdig full color, €33,00
Topic: Post hier je logo! (15-2-2011 16:31:00)500 ex, 135 gr gesatineerd MC, dubbelzijdig full color, €33,00
Mijn eerste indruk; een lasergame-achtig iets.
Werk je veel met lasers ed.? Dan is het wel een leuk logo. Anders zou ik hem veel minder met schaduw maken
Topic: Inloop muziek (10-2-2011 14:15:00)Werk je veel met lasers ed.? Dan is het wel een leuk logo. Anders zou ik hem veel minder met schaduw maken
Hoi allemaal,
Ik kon onder de onderwerpen niet vinden wat ik zocht, dus heb maar een 'algemener' onderwerp aangemaakt voor mijn onderstaande vraag:
Voor honig tijdens de huishoudbeurs zoeken wij inloopmuziek voor een quiz die een 'familie-achtige' uitstraling moet hebben. De volgende nummers heb ik al:
- sister sledge - we are family
- flying stones - family affairs
- martin solveig - hello
- the beatles - al together now
- (friends) - i'll be there for you
Nou moet ik er nog een paar hebben die een beetje van deze tijd zijn. Je moet daarbij denken aan 'samen' als vrienden of familie.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Topic: Beste platen van dit moment.... (10-2-2011 13:26:00)Ik kon onder de onderwerpen niet vinden wat ik zocht, dus heb maar een 'algemener' onderwerp aangemaakt voor mijn onderstaande vraag:
Voor honig tijdens de huishoudbeurs zoeken wij inloopmuziek voor een quiz die een 'familie-achtige' uitstraling moet hebben. De volgende nummers heb ik al:
- sister sledge - we are family
- flying stones - family affairs
- martin solveig - hello
- the beatles - al together now
- (friends) - i'll be there for you
Nou moet ik er nog een paar hebben die een beetje van deze tijd zijn. Je moet daarbij denken aan 'samen' als vrienden of familie.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
--Frank-- schreef:
Jongens misschien ook wel wat:www.youtube.com/watch?v=MOLvplhFCoI
Ik ga hard - The partysquad