Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 8 van 19)

Topic: semi-newbie vraagt evenementadvies aan kenners en enthousiastelingen (27-4-2010 21:24:00)
bandje hoeft niet uitversterkt te worden ? (als dit er komt)
Vindt de dj zelf het ook leuk om op een rolsteiger te staan en hoog boven de rest van de mensen ?
Zelf ook niet dingen aan het plafond gaan hangen. Dan gewoon netjes truss neerzetten.

Kiwi_Kevin schreef:

Er is krachtstroom aanwezig, maar ik weet niet welk amperage..
Wat voor soort stekker zit er in/aan de muur ? (foto ?)

schakelkastje met dmx gaat niet werken. Maar je bedoelt waarschijnlijk master-slave.

Naar mijn idee, kan je beter een drive-in show/verhuurbedrijf opzoeken, die dit allemaal voor je regelt.
Ook omdat je het met stroom niet vertrouwd. Kan je mooi mee kijken en het een volgende keer zelf doen.

--edit--

Kiwi_Kevin schreef:

Qua geluid heb ik gehuurd:
Heb je al spullen ingehuurd ?
Topic: Jem Technohaze vs Antari HZ400 (9-4-2010 18:26:00)

Martijn schreef:

Fazer met fan... laugh :D

-Rookmachine verdampt vloeistof als een soort fluitketel;
-Fazer is een rookmachine met een ingebouwde ventilator om de rook te verdunnen;
-Hazer kan op meerdere manieren werken, onder andere met een compressor (voor zover ik weet een chemisch proces waarbij oliemoleculen gekraakt worden, ook wel oilcracker genoemd)

Daarnaast heeft Martin nog een eigen variatie op het bovenstaande bedacht, namelijk een fazer waar speciale "hazevloeistof" in moet. Gebruik je die vloeistof in een normale rookmachine of oilcracker, dan gaat dat gedonder opleveren. Die hazevloeistof heeft een wat andere samenstelling waardoor de rook dunner is, langer blijft hanger en daarnaast ook een andere verdampingstemperatuur heeft. Alleen te gebruiken voor een handjevol Martin machines: Magnum hazer (ALLEEN die specifieke vloeistof), ZR24/7 hazer (afhankelijk van de instelling zowel die hazevloeistof als normale rookvloeistof), de HZ2500 (ook alleen de speciale vloeistof) en de K1 hazer (geen idee wat daar in mag; handleiding erop naslaan).

Ik gok dat de Technohaze zowel overweg kan met de Martin hazevloeistof als normale rookvloeistof, maar daar kun je het beste de handleiding voor inkijken. In essentie is het een rookmachine.
In de K1 mag volgens de martin site alleen K1 vloeistof. hier mag dus niet de martin haze vloeistof in.
Topic: Drie gewonden door omgevallen lichtstellage (6-4-2010 15:17:00)

DJ Zama schreef:

Is de oorzaak al gekend?

ooto-drive-in schreef:

Losse borgpin.
Hier het bericht van vandaag.
(volgens de krant in ieder geval, heb er verder niks verder meer over gehoord.)
Topic: Rookmachine / Hazer in combinatie met brandmelders/rookmelders (27-3-2010 15:22:00)

dj_mvandis schreef:

Volgensmij is dit met de simpelste brandmeldinstallatie al mogelijk? (hier op scouting iig wel, 4 zones (2*handmelder, 2*automatisch)
Bij Ajax installaties staat het duidelijk in de handleiding, en is het met de toegansgscode zo gebeurt!
hangt volledig af hoe die geprogrammeerd is. En welk type brandmeldcentrale het is.

Bij een doorschakeling naar brandweer, dien je wel even de brandweer te bellen dat je bepaalde zone's uit zet.
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (20-3-2010 15:04:00)
(vanuit intresse) waarom voor de color versie kiezen inplaats van de CMY ?
Topic: Drive-in show websites (18-3-2010 20:29:00)
Ik vindt het vrij irritant dat er muziek op de website door mijn muziek heen gaat en dat er ook nog eens nergens een pauze knopje te vinden is.
Topic: Drie gewonden door omgevallen lichtstellage (17-3-2010 20:33:00)
Wat ik wel een schande vindt is dat beruchte criminelen allemaal een naam krijgen. (mohammed B. , Ali S.)
En zo'n bedrijf met de volle naam erin staat.

Een leraar van mij zei vandaag: 'Ja, ze hebben nu wel genoeg naamsbekendheid.'
Topic: Drie gewonden door omgevallen lichtstellage (16-3-2010 12:43:00)
Hoe kan bij een statief waar 1 borgpen er uitschiet 4 stempels naar binnen gaan ?

Overigens het statief stond niet op 3,75 meter hoogte zoals Thomas noemde maar op 5 meter.

Zowiezo is Provicilities geen slecht bedrijf, alleen jammer dat dit gebeurd is bij hun.

Offtopic: Als je de reactie's doorleest op dit krantenartikel krijg ik meer het gevoel dat sommige mensen gewoon thuis zitten en niks te doen hebben. En daarom maar zo actief daar zijn.
Topic: Drie gewonden door omgevallen lichtstellage (15-3-2010 22:31:00)
Het artikel in de leeuwarder Courant heb ik even ingescant. Hier staat een iets bredere foto op.
Hellaas zie je nog steeds niks van het rechter statief.
Topic: Drie gewonden door omgevallen lichtstellage (15-3-2010 19:32:00)
Vandaag ook een bericht in de Leeuwarden Courant.

https://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article5909130.ece/Oorzaak-ongeval-gymclub-nog-onduidelijk
De aluminium ophanging voor lichtspots was gehuurd bij Pro Facilities in Drachten, dat ook de opbouw verzorgde.
Het volgende stukje is erg intressant.