Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-tq

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 8 van 8)

Topic: Opleidingen , licht en geluid. (14-2-2007 19:07:00)

dutchspiders schreef:

"sturdeerd" doe theattechniek pop en media opleiding niveau 4
Weet niet als je dit bedoeld?
Ik bedoel HBO niveau, een voorbeeld: AHK(Hoge school voor de kunsten van A'dam)en dan de opleiding theatermaker/theatertechniek
Of iemand hiermee al ervaring mee heeft?
Ohja en waar, op HBO niveau, een licht & geluids opleiding zit (geen ROC)
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (14-2-2007 12:47:00)
Is er iemand hier die theatertechniek studeert en mij kan vertellen wat zijn ervaring er mee is?
Alvast bedankt!
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (14-2-2007 12:12:00)

Dré schreef:

Is natuurlijk een generalisering (en zoals altijd zijn generaliseringen generaal fout). Ook bij skytronic geldt dat je moet kijken naar het merk en niet naar het logo op de behuizing. Net als andere OEM merken zal ook Skytronic z'n pareltjes en pisbakken hebben. Kunst is natuurlijk de pareltjes uit te zoeken en met een boog om de pisbakken te lopen.
Groot gelijk, dus let op wat je koopt en kijk of er reviews bij staan(als je bij een webshop koopt zoals new-line), meestal helpen deze aardig goed.
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (14-2-2007 11:38:00)
Onthoud ook dat je wel even moet sparen en niet zomaar de eerste de beste troep moet gaan kopen.
Spaar dan liever door zodat je bijv. Dap K112/115's kan kopen. Koop geen skytronic!!!
Succes
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (13-2-2007 20:33:00)
Een Drive-in is een dj die zijn eigen licht- en geluidsinstalatie heeft.
Deze kan je inhuren en die komen dan een gezellig avondje draaien op jou feest.
Kijk bij het Off-zone topic en dan bij Post hier foto's van je drive in show.. hier staan zoals gezegd foto's van veschillende Drive-in Shows.
Snap é vouz?
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (30-1-2007 20:37:00)
Armin en Roog!!
Topic: ff Lachen: filmpje van helemaal doorgeflipte Dj (15-11-2006 17:30:00)
wat een kreep:P
Topic: Het bouwen van een case (26-9-2006 19:52:00)
Jah, net zoals jeroen, bel maar ;)