Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-tq
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 1 van 8)
Topic: subwoofer vraagje (9-10-2012 18:04:00)en roken voor de genen die nicotine nuttigen ;)Topic: Zomerhit van dit jaar??? (15-9-2007 20:53:00)Hier wellicht wel maar in de US of A is dat niet gebruikelijk. Ook de SL-1200 heeft in de US of A GEEN voltage schakelaar!!!
Zie ook eerdere topics waar dit allemaal uitgegebreid is doorgekauwd en uitgespuugd.Het moraal van dit verhaal, koop dus geen Amerikaanse versie of zorg dat je een travo van 110 naar 220 v bij de hand hebt
(is niet aan te raden)Topic: Zomerhit van dit jaar??? (24-6-2007 16:40:00)
Zij had die contest bij slam fm gewonnen, om een zomerhit te maken met john marks en ....... ( ben ff z'n naam kwijt
)Roy Gates
ja iddTopic: Zomerhit van dit jaar??? (23-6-2007 12:17:00)
Feestje bouwen
!goed plan, genoeg feestbeesten hier op het forum!
Goedemiddag,
vraagje. Zit er in de DAP MI-152b een zelfde soort filter als die in de JB-Systems ISX-15s? Dit om je topjes vanuit je sub door te kunnen lussen. Bij de ISX staat dat wel aangegeven maar bij de MI niet.
alvast bedankt
Gegroet
Topic: Geslaagd?!?! (13-6-2008 12:28:00)vraagje. Zit er in de DAP MI-152b een zelfde soort filter als die in de JB-Systems ISX-15s? Dit om je topjes vanuit je sub door te kunnen lussen. Bij de ISX staat dat wel aangegeven maar bij de MI niet.
alvast bedankt
Gegroet
jajajajajajaja, ik ook
eindelijk na jaren hard zwoegen toch mijn havo op zak.
(heb er eiegenlijk vrij weinig voor moeten doen)
iedereen die ook is geslaagd gefeliciteert!
iedereen met een her, zet m op, je kan het!
en iedereen die gezakt is, jammer maar er is altijd een tweede kans!
Topic: New-line meeting part 3 (24-9-2007 19:54:00)
eindelijk na jaren hard zwoegen toch mijn havo op zak.
(heb er eiegenlijk vrij weinig voor moeten doen)
iedereen die ook is geslaagd gefeliciteert!
iedereen met een her, zet m op, je kan het!
en iedereen die gezakt is, jammer maar er is altijd een tweede kans!
pietje schreef:
Voornamelijk bier drinken en een hapje eten.een paar potentiele nummers:
* Jeroen van de Boom - Jij bent zo
* Sigs! - Ik kom thuis
* Partysquad - Crazy funky style
* Deadmau5 - Harder, better, stronger, faster
* Praia del Sol ft. remco - Conga
Topic: Dateq XTC eruit? (19-7-2007 18:02:00)* Jeroen van de Boom - Jij bent zo
* Sigs! - Ik kom thuis
* Partysquad - Crazy funky style
* Deadmau5 - Harder, better, stronger, faster
* Praia del Sol ft. remco - Conga
grote kans dat het de vibe wordt
Topic: Prijs van Cdj1000mk1 (2-7-2007 11:34:00)is te begrijpen
dus weer ontopic, ga er eens langs, test die cd-spelers en kijk wat je ervan vind. Kijken is toch nog steeds vrijblijvend?? (al hoewel ik het wel snap dat je het een beetje zat kan worden als er in 1 week 20 man langskomen om ze te bekijken)
Topic: Prijs van Cdj1000mk1 (1-7-2007 22:13:00)
dus weer ontopic, ga er eens langs, test die cd-spelers en kijk wat je ervan vind. Kijken is toch nog steeds vrijblijvend?? (al hoewel ik het wel snap dat je het een beetje zat kan worden als er in 1 week 20 man langskomen om ze te bekijken)Dré schreef:
vanniekerk schreef:
zit daar geen schakeling in dan zoals bijvoorbeeld bij een sl1200 of andere apparatuur?Zie ook eerdere topics waar dit allemaal uitgegebreid is doorgekauwd en uitgespuugd.
(is niet aan te raden)Stevo_JD schreef:
dj-tq schreef:
Priscila - Waiting for the sunZij had die contest bij slam fm gewonnen, om een zomerhit te maken met john marks en ....... ( ben ff z'n naam kwijt
)
ja iddPriscila - Waiting for the sun
Zij had die contest bij slam fm gewonnen, om een zomerhit te maken met john marks en ....... ( ben ff z'n naam kwijt
)
Topic: Geslaagd?!?! (14-6-2007 07:54:00)Zij had die contest bij slam fm gewonnen, om een zomerhit te maken met john marks en ....... ( ben ff z'n naam kwijt
)Coninxke schreef:
dj-tq schreef:
Aan allen die geslaagd zijn, gefeliciteerd!! en nu?
!