Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 8 van 20)
Topic: gemini umx se (28-7-2005 20:19:00)Als je met verschillende drivers iedere keer last van powerdip krijgt, kies je dan niet gewoon een te groot kastvolume?
300 Liter is voor een BR meestal wel een uiterste.Topic: Mensen letten meer op hun geld? (23-7-2005 12:58:00)
De meeste klanten kome uit A'dam Zuid of Amstelveen en dat zijn wel de rijkere buurten, en toch vonden ze het te duur worden.Rijke mensen zijn vaak veel zuiniger dan je denkt.
Kijk maar eens bij de bekende goedkope supermarkten (aldi e.d.). Wie zie je daar? Mensen met weinig geld, en mensen in pak.Topic: Einde aan de Db Schaal ? (22-7-2005 21:11:00)
Originele cd's zijn in de regel (te) hard opgenomen.
Topic: Het Punisher baskast topic (28-7-2005 19:19:00)Lak.. glimt. Altijd vingers e.d. erop. Ziet er totaal niet profi uit.
Ken dan ook geen geluidsysteem waar dit is toegepast.
Topic: Handleiding WinISD Pro (28-7-2005 18:51:00)Ken dan ook geen geluidsysteem waar dit is toegepast.
Voor discotoepassingen, prima. Voor thuisgebruik zie ik liever een sub die wat dieper gaat.
Topic: Handleiding WinISD Pro (27-7-2005 21:20:00)Mijn huidige subs gaat tot 50 Hz (hoorns).
Maar ik heb vaak gesimuleerd met allerlei leuke drivers. Zo uniek is geen powerdip toch niet?
Of bedoel je de powerdip op idioot lage frequenties? Powerdip kwam ik nooit tegen bij de frequentie's vanaf waar ik de sub in wilde zetten.
Topic: dap soundmate 6 (27-7-2005 20:21:00)Maar ik heb vaak gesimuleerd met allerlei leuke drivers. Zo uniek is geen powerdip toch niet?
Of bedoel je de powerdip op idioot lage frequenties? Powerdip kwam ik nooit tegen bij de frequentie's vanaf waar ik de sub in wilde zetten.
Sjoerd, je hoeft niet iedere keer een post te quoten.
Dat is overigens ook al vaker gezegd.
Topic: Handleiding WinISD Pro (27-7-2005 20:20:00)Dat is overigens ook al vaker gezegd.
Ik zei het omdat je powerdip steeds op dook. Ik heb hier bijvoorbeeld nog nooit last van gehad.
Topic: Handleiding WinISD Pro (27-7-2005 19:57:00)
Skit schreef:
Ik ben nu een tijdje bezig met simuleren van kastjes, maar de die powerdip blijft steeds opduiken.
300 Liter is voor een BR meestal wel een uiterste.
DJDS schreef:
Alles is in principe hetzelfde gebleven, allee de mensen vonden het te duur.De meeste klanten kome uit A'dam Zuid of Amstelveen en dat zijn wel de rijkere buurten, en toch vonden ze het te duur worden.
Kijk maar eens bij de bekende goedkope supermarkten (aldi e.d.). Wie zie je daar? Mensen met weinig geld, en mensen in pak.
Ik had het zonder niet eens gedaan..
Topic: DJ Expo 2005 (22-7-2005 19:32:00)Present. Op de zondag (28).