Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Laxap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 8 van 20)

Topic: Bouwtekening maken. (25-1-2008 14:48:00)
Veel bedrijven hebben weinig aan een Sketch-up tekening.
Het is wel leuk om iets te presenteren, maar zodra je serieus iets wilt laten bouwen zou ik het gewoon bij de "standaard" cad programma's houden.
Topic: Bouwtekening maken. (19-1-2008 19:50:00)
Ik ben op dit moment afgestuurd in HBO Bouwkunde en ben nu opzoek naar een baan. Misschien dat ik je in de tussentijd ook nog wel tegemoet kan komen in het uittekenen van een aantal van je ontwerpen. Ik heb op dit moment nog een zee van tijd laugh :D

Ik zou zeggen mail me even dan komen we er wel uit.

Ik teken trouwens in autocad (is denk ik iets gebruikelijker dan Solidworks)en kan ook 3D modellen voor je maken.
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (17-1-2008 23:08:00)
Hey Henk,

Toch ook overgestapt op de hybride subs nadat je die van mij gehoort had bij de verkoop van je oude V5000? sneaky :V
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-1-2008 14:03:00)
Ik ken grote verhuurbedrijven die pas vanaf €600,- een drive-in neer kunnen zetten (incl. bediening dan wel). Dus dan denk ik dat €1000,- wel reëel is voor een bruiloft/bedrijfsfeest.
Topic: Dap LB184 ft X12-T (4-1-2008 18:56:00)
Nog even over het bruggen van de AA versterkers, ik gebruik zelf de AA V5000 wel eens in brug. De subs zijn 800 watt per stuk en 8 ohm. De belasting op de versterks is dus 1600 watt op 4 ohm. De V5000 levert gebrugt 3000 watt op 4 ohm.
En ik moet zeggen dat het gaat als de brandweer razz :p.
Topic: Laserworld EL-80G DMX (4-1-2008 16:04:00)
Ik heb zelf ook deze laser.

De bewegingen gaan inderdaad niet heel erg soepel, maar er komt opzich wel aardig wat licht uit voor de prijs.
Topic: Particuliere verhuurder gezocht (3-12-2007 20:35:00)
Ik ben opzoek naar verhuurders in de omgeving van Deventer die cirkel truss kunnen leveren.
Het idee is om 2 halve cirkels te plaatsen voor de ingang van een school tijdens een gala feest.
Topic: Qlimax 2007 (24-11-2007 18:32:00)
Kijk en huiver:
1
2
3

En durf nu nog eens te zeggen dat die vierkante bakken Showgun's zijn wink ;)
Als je ook maar ooit een foto gezien hebt van een Showgun dan moeten deze foto's toch wel bewijzen dat er geen Showgun's hingen, laat staan als je er zelfs ooit mee gewerkt hebt.
Topic: Qlimax 2007 (24-11-2007 14:16:00)
De moving heads die op Qlimax hingen werden gedimt met een vergelijkbaar systeem als hier te zien is.

De Showgun's worden misschien ook wel op die manier gedimt alleen is dat aan de buitenkant niet te zien.
Topic: Qlimax 2007 (24-11-2007 12:06:00)
De moving heads op Qlimax hadden een soort van luxaflex om te dimmen. Ook gebeurde het wisselen van kleur vrij langzaam, alsof er een lang filter voor gerold werdt met alle kleuren. En de Showgun is rond terwijl de moving heads op Qlimax vrij vierkant waren. Maar misschien dat Jeroen een fixture lijstje kan vragen aan iemand die het licht geschoven heeft?

En waarom zou je de LED ring niet gebruiken als hij erop zit?