Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TimD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 8 van 20)
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (13-1-2016 15:55:00)
www.youtube.com/watch?v=0GBZ7QdSmGY
xInhoudelijk over de muziek kan ik weinig zeggen, maar bij een hele snelle blik lijkt het net alsof de dame op het plaatje intieme momenten heeft met een orka. Moest ik even kwijt
Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (8-1-2016 13:28:00)
Ik raad de wbins af. Te weinig rendement en te zware en loge kasten.Als je dan een vergunning aanvraagt dan voldoen ze wel!Topic: Het Turbosound TCS-612 topic (3-12-2015 09:00:00)Helemaal mee eens! En vooral bij een simpel/lichtgewicht product als dit, moet je je eens voorstellen wat er gebeurde als er zware en hete moving heads aan hadden gehangen.Topic: Annulatie kosten (25-9-2015 16:22:00)
IK zie regelmatig dat ze liever hun eigen huis dj (met show) naar voren schuiven dat dat ze een externe show laten inhuren door de klant.
En wat denk je dat je dan te horen krijgt aan de telefoon?
Helaas heeft Dré niet de juiste emoticon in zijn repertoire voor deze reactie.Topic: Maakt de vorm van een gesloten kast uit, of is de inhoud het belangrijkst? (24-9-2015 08:42:00)
Aphrodea schreef:
Mijn band heeft sinds kort een nieuw liedje en omdat we pas enkele maanden bezig zijn en alles in eigen beheer doen, hoor ik graag wat anderen er van vinden!www.youtube.com/watch?v=0GBZ7QdSmGY
x
Ziet er top uit en super interessant dat je die foto's hebt gepost!
Topic: Installatiemixer en processing voor dorpshuis (8-1-2016 08:54:00)De DAP Audio Compact 9.2 dan? Eenvoudig in gebruik, heeft de toonregeling en de gain op de achterkant zitten én een (ongebalanceerde) ingang op de voorkant. Het enige waar je omheen moet werken is dat hij 3 microfooningangen heeft, dus zul je het signaal van de 4e microfoon moeten 'ombouwen' zodat hij op een line-input kan.
Topic: Welke pc (laptop) best kopen voor muziek-pc (7-1-2016 09:18:00)Hoe zijn jullie ervaringen met het merk Acer dan? Niet dat ik er zelf in geïnteresseerd ben, maar ze zijn wel vaak scherp geprijsd en kunnen dus aantrekkelijk zijn voor de TS. Mijn persoonlijke ervaring met dat merk is dramatisch. Heb er 2 gehad en een heel scala aan problemen gehad. Van extreem warm worden totdat hij uitvalt tot defect aan het scherm en vreemde geluiden uit de hdd toe. Dan heb ik het nog niet over de accu's die welgeteld 10 minuten mee gingen en kraakjes in de behuizing.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit wel al gauw een jaar of 6 á 7 geleden is, dus ik neem aan dat ze zich in de tussentijd verbeterd hebben. Aangezien ze nog steeds redelijk aan de onderkant van de markt zitten qua prijs ben ik benieuwd in hoeverre ze verbeterd zijn.
Voor wat het waard is: ik had er één met een Intel processor en één met een AMD. De Intel presteerde vele malen beter en werd veel minder warm.
Topic: 15inch PowerSound 8ohm Folded horns of W-Bins? (14-12-2015 11:29:00)De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit wel al gauw een jaar of 6 á 7 geleden is, dus ik neem aan dat ze zich in de tussentijd verbeterd hebben. Aangezien ze nog steeds redelijk aan de onderkant van de markt zitten qua prijs ben ik benieuwd in hoeverre ze verbeterd zijn.
Voor wat het waard is: ik had er één met een Intel processor en één met een AMD. De Intel presteerde vele malen beter en werd veel minder warm.
Dennis010 schreef:
Is het trouwens voor illigale house feestjes? ( Tekno )Ik raad de wbins af. Te weinig rendement en te zware en loge kasten.
Die hoorntjes kun je niet meer nieuw krijgen? Lijkt me vrij bewerkelijk zo.
Topic: Het Turbosound TCS-612 topic (25-11-2015 08:36:00)Leuk topic, ben benieuwd!
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (11-11-2015 09:02:00)Dré schreef:
Mag hopen dat er een stevige claim aan komt te hangen (want ook hier moet veilig werken maar eens een keer met harde hand geïntroduceerd worden).Tom schreef:
De feestlocatie is ook niet altijd heilig hoor.IK zie regelmatig dat ze liever hun eigen huis dj (met show) naar voren schuiven dat dat ze een externe show laten inhuren door de klant.
En wat denk je dat je dan te horen krijgt aan de telefoon?
Thanks voor de informatie!