Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 8 van 20)

Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (2-7-2012 20:43:00)
Haha, ja dat soort types heb je altijd er tussen zitten. Maar dat je dan een behoorlijk groot gebied krijgt om te selecteren is ook wel weer waar.. Ik heb volgens mij keuze uit 8 of 10 opties.. Werkt fijn, vooral als je toch nog even een 3e cd speler erbij wil gebruiken die dan toch links moet liggen.. Normaal moet je dan weer van alles gaan ompluggen en nou steek je hem gewoon in een leeg gat en zet je kanalen gewoon anders..
Topic: Live mixer (1-7-2012 17:28:00)
@PVG wat reken jij dan als inhoud voor het fx rack? Of ik schat iets verkeerd in, maar ik kom een stukje lager uit..
Topic: Live mixer (1-7-2012 16:52:00)
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen. Een digitale variant is toch nog wel een stuk duurder, maar heeft natuurlijk ook wel zo zn voordelen.

Hoe zit het met de vastlopers in de software, want daar ben ik een beetje gevoelig voor met dat soort tafels, dat als ze wat langer mee gaan niet allemaal zo soepel meer werken.. Is het een beetje stabiel, aangezien er hier een stel zijn die volop gebruik maken van een presonus..
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (1-7-2012 16:33:00)

Reemski schreef:

hemske schreef:

Waarom zou je dat willen? Sommige mixers hebben selectknoppen boven de gain, bijv. djm 900, dan kun je toch ook 1 cdj op 2 kanalen zetten.. Maar welk voordeel zie jij er dan in?
Dat werkt bij de DJM900 niet zo. Daar heb je gewoon per kanaal meer keuze (dig / line / USB / phone of line).
Okee, heb er nooit echt op gelet bij een djm 900, ik weet alleen dat het zo zit bij mijn denon en ik dacht dat ik op een djm 900 hetzelfde had gezien.
Maar ik geloof je meteen dat het niet zo is..
Wel stom eigenlijk want het werkt wel heel fijn..
Topic: Live mixer (30-6-2012 17:40:00)
Dat topic heb ik ook helemaal gevolgd, maar bij een presonus ed. heb toch nog steeds een 'analoge' multikabel nodig? Een behringer X32 stond bovenaan het lijstje, maar bij nader inzien worden de kosten dan te hoog voor het gebruik ervan.

Is er een budget digitale tafel met digisnake?
Topic: Live mixer (30-6-2012 15:58:00)
Ik heb al wel naar digitaal gekeken, maar ik heb het idee dat ik dan toch een stuk duurder uitkom als totaal plaatje.. Wat lijkt jou/jullie dan een mooie digitale tafel voor niet te veel geld..
Topic: Live mixer (30-6-2012 13:20:00)
Heren,

Ik ben op zoek naar een 24 kanaals live tafel en heb daar een budget voor van ongeveer 600 euro.
Iets meer kan eventueel ook nog als dat een zeer groot verschil maakt.

Ik ben nu een Allen & Heath Pa-28 tegen gekomen voor een leuke prijs, alleen mijn vraag is.
Heeft iemand ervaring met deze tafel, ik kan er namelijk vrij weinig over vinden op het forum of kan ik beter iets verder kijken?

Alvast Bedankt!
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (28-6-2012 06:42:00)
Waarom zou je dat willen? Sommige mixers hebben selectknoppen boven de gain, bijv. djm 900, dan kun je toch ook 1 cdj op 2 kanalen zetten.. Maar welk voordeel zie jij er dan in?
Topic: Vanaf 1 januari 2007, 6% BTW voor DJ. (27-6-2012 19:31:00)
Mag ik dan vragen met welk programma je werkt?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-6-2012 11:56:00)
Ik doelde op een dichte aanhanger, neem inderdaad aan dat het er niet uit kan vallen:P Netje of zeil erover is volgens mij tegenwoordig zelfs verplicht bij open aanhangers..