Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 8 van 20)
Topic: Record boete voor DJ met illegale muziek (19-4-2005 16:29:00)Topic: geluidset 1600 euro (7-4-2005 19:06:00)
Ja.Topic: Slechtste ervaring (9-3-2005 21:17:00)
Voordat zij met jou gaan praten!
Topic: Versterkerrack aansluiten (17-4-2005 19:16:00)
Anders ff plaatje hosten op ImageShack.
Topic: Versterkerrack aansluiten (16-4-2005 20:03:00)Dit wordt het dan dus?
Topic: Versterkerrack aansluiten (16-4-2005 19:54:00)Das wel waar het op neerkomt denk ik.
Topic: Snelheid New-Line, nu overtuigd! (13-4-2005 21:26:00)0 msec verwerkingstijd. 401 actieve bezoeker(s).
Max heeft volgens mij een heel mooi topic op dit forum lopen over de AX set (die hij inmiddels heeft gekocht).
Topic: HEELLLUUUPPP!!! (6-4-2005 17:09:00)Ik zou me er ook niet zoveel zorgen over maken.
Net ff die site van hun bekeken; ik vind de site maar simpel en beetje amateuristisch overkomen met die parren enzo. Soms is de tekst niet eens te lezen...
Op hun site staat dat ze Dynacord Cobra subs hebben van 5000W RMS. Knappe man die die heeft (want ik kon ze op internet niet vinden zo snel).
Leuk gastenboek trouwens, kom je niet vaak tegen op de site van professionele bedrijven... Lekker standaard (en gratis) en als je die berichten leest lijkt het mij niet bepaald een professioneel bedrijf aangezien die personen ongeveer van mijn leeftijd zullen zijn (16)...
Via links kun je ook een foto van DJ X-Ray zien. Hij lijkt me nog geen 18. Knappe man als hij nu al, op deze leeftijd al, rechtzaken gaat aanspannen.
Maar dat is mijn (korte) impressie. En op internetsite's kun je natuurlijk ook geen bedrijf beoordelen.
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (15-3-2005 22:20:00)Net ff die site van hun bekeken; ik vind de site maar simpel en beetje amateuristisch overkomen met die parren enzo. Soms is de tekst niet eens te lezen...
Op hun site staat dat ze Dynacord Cobra subs hebben van 5000W RMS. Knappe man die die heeft (want ik kon ze op internet niet vinden zo snel).
Leuk gastenboek trouwens, kom je niet vaak tegen op de site van professionele bedrijven... Lekker standaard (en gratis) en als je die berichten leest lijkt het mij niet bepaald een professioneel bedrijf aangezien die personen ongeveer van mijn leeftijd zullen zijn (16)...
Via links kun je ook een foto van DJ X-Ray zien. Hij lijkt me nog geen 18. Knappe man als hij nu al, op deze leeftijd al, rechtzaken gaat aanspannen.
Maar dat is mijn (korte) impressie. En op internetsite's kun je natuurlijk ook geen bedrijf beoordelen.
Ach joh, bij de schoolfeesten van mijn school zie je al dat 14 (en soms wel 13!!) jarigen alcohol nuttigen. Alcoholcontrole systeem is dan ook helemaal nergens te zoeken: Je moet met je schoolpasje (waar je geb. datum op staat) een bandje halen. Maar je krijgt dat bandje gewoon los mee! Je dus de keuze of je hem zelf omdoet, of dat je hem aan iemand anders geeft/verkoopt (die dus de gehele avond aan alcohol kan komen) en zelf nog een paar bandjes gaat halen. Dit bewijst maar weer eens dat steeds jongere jongeren beginnen aan alcohol.
Als ik uitga kan ik makkelijk een beetje nuchter blijven. Ik kan me ook makkelijk volgieten. Toch werkt het de morgen erna makkelijker als je een beetje nuchter blijft (TIP TIP HINT HINT!)
.
Topic: Dap mc-15 en Dap mcb-15 (14-3-2005 00:05:00)Als ik uitga kan ik makkelijk een beetje nuchter blijven. Ik kan me ook makkelijk volgieten. Toch werkt het de morgen erna makkelijker als je een beetje nuchter blijft (TIP TIP HINT HINT!)
.Lamme bever schreef:
Dus op de 2e speakon kun je een speaker aansluiten?
Volgens mij was DJDS alleen gevraagd om te komen draaien, niet om te zorgen dat het goed zit met de electronica.