Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 1 van 20)

Topic: Iemand ervaring met de denon hc4500 + traktor pro (8-6-2015 18:26:00)
De HC4500 wordt native ondersteund in Traktor Pro 2, dus dat scheelt een hoop mapping werk. Verdere persoonlijke aanpassingen zijn ook geen probleem aangezien het toch allemaal MIDI is.

Om even terug te komen op de gestelde vragen: ik weet niet zeker of de time remaining en track info tijdens scrollen getoond wordt op de HC4500, volgens mij wel. Ikzelf kijk vaak dan toch op het laptop scherm, aangezien je daar ook veel meer info ziet (waveform, cue points, hot cues, loops, browser info, etc.).
Topic: Iemand ervaring met de denon hc4500 + traktor pro (8-6-2015 13:09:00)
Ik draai zelf ook met Traktor Pro 2 i.c.m. een HC4500, werkt allemaal naar behoren op een Lenovo laptop met i3 processor. Voor thuis vind ik dit prima betaalbaar. Op locatie speel ik vaak met CDJ's, maar dat vind ik voor thuis al snel te duur... De HC4500 samen met Traktor bieden mij alle opties die ik bijv. op een CDJ-2000 zou gebruiken :)
Topic: Mapping denon dn hc 4500/traktor pro (4-10-2014 01:01:00)
De HC4500 wordt native ondersteund door Traktor Pro 2. Als je de Setup Wizard van Traktor doorloopt (te vinden bij instellingen van Traktor), dan kun je de HC4500 als controller kiezen en zijn een hoop functies al gemapt. Eventuele aanpassingen kun je dan nog zelf toevoegen.
Topic: Iemand ervaring met de denon hc4500 + traktor pro (26-8-2014 20:16:00)
Wat voor besturingssysteem gebruik je? 32-bit of 64-bit?
Topic: Geen geluid uit cd speler/ denon controller (26-8-2014 20:13:00)
In de manual van de HC4500 staat netjes uitgelegd hoe je deze aansluit met de BU4500 en een mixer. Mocht je hier nog vragen over hebben, kun je het daar altijd terug vinden ;)
Topic: Geen geluid uit cd speler/ denon controller (26-8-2014 19:59:00)
Om cd's af te spelen gebruik je de RCA aansluitingen op de BU4500 (cd-lade). Volgens mij heb je nu de RCA aansluiting van de HC4500 gebruikt, deze dienen als uitgang van de interne geluidskaart als je de HC4500 als MIDI controller gebruikt.
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (21-8-2007 01:13:00)
Up Yours is zeker één van de bekendere nummers uit de vroegere harcore scene.

Wat Promo nu maakt is niet altijd meer mainstream hardcore te noemen, soms is het een wat langzamere, rauwere variant (beetje aan de hard techno kant?). Neemt niet weg dat Promo ook af en toe duidelijke hardcore nummers uitbrengt (Doing My Thing komt zojuist in me op).

Maar goed, het ging eigenlijk niet over Promo ashamed :$ Back on topic again?
Topic: hardstyle nr's (27-12-2005 14:43:00)
Origineel is toch echt van DJ Mystery.

Kom je wel vaker tegen bij hardstyle, dat de artiest van een liedje wordt verwisseld. Zo dacht een keer het halve dorp dat Lovin' You 2003 echt van Lady Dana was, omdat die hem ooit een keer in haar set draaide...
Topic: CUE'en op draaitafels (25-12-2005 14:20:00)
Kijk eens of je je draaitafel goed hebt aangesloten, dus als de draaitafel een phono out heeft, dat je hem in je mixer dan in een phono in prikt, en niet in een line in. Als de draaitafel een line out signaal verstuurt, dan moet je die natuurlijk inprikken op een line in van je mixer. Is overigens al genoeg over geschreven dacht ik zo?
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (21-12-2005 21:53:00)
Hier voor staan de MH's al weer in de voortuin en hangen er weer scans aan de dakgoot. En dan is het nog niet eens kerst wink ;)