Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 8 van 15)
Topic: Wanneer KVK en BTW (1-8-2011 10:52:00)Niet echt in de maat, veel foutjes en verder niet echt een pakkende opbouw van het nummer..Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-6-2011 18:50:00)Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom zijn deze chassis zo goedkoop in vergelijking met bijvoorbeeld deze: www.new-line.nl/nl/xlr-pluggen/neutrik-nc3md-lx_413.htm?Topic: Apple Mac Mini bij drive-in show (4-5-2011 13:21:00)Van spetterende lichtshows gekoppelde aan de beste klank
- Beetje rare zin. Ik weet ook niet precies wat er nu mee wilt zeggen.
- Ik zou de woorden 'steeds' uit je zinnen laten (homepage)
want goede afspraken maken goeie zaken
- goede afspraken, goede zaken neem ik aan?
Dit zijn enkele dingetjes die ik vond qua spelling, maar ik zou al je teksten nog even goed nakijken.
Verder lijkt mij het slim om wat foto's toe te voegen. Of komen die er nog aan?
De opbouw van de website vind ik overzichtelijk en helder
Topic: [Nieuw] Pioneer HDJ-2000 (18-4-2011 17:16:00)Je meent het... Die Pioneer is meer dan 4 keer zo duur!
Mijn S2000 is na 4 jaar intensief gebruik afgelopen weekend gesneuveld en ik twijfel nu of ik de HDJ-2000 aan moet schaffen of gewoon nog een keer de Stanton S2000. Het nadeel van de HDJ is inderdaad dat hij duur is in vergelijking met de S2000. Is het nu zo dat ik er vanuit kan gaan dat de HDJ langer mee gaat en dat hij überhaupt kwalitatief beter is of is dat verschil redelijk klein en kan ik net zo goed voor die prijs 3x een S2000 halen?
Ik heb namelijk ook heel erg het idee dat je van de bijna €300,00, €200,00 voor het merk (en de geweldige match met mijn cue-knoppen
) betaald.
Ik zet hier mijn vraag maar even weg aangezien ik op internet en op het forum niet echt het juiste antwoord kon vinden.
Enkele jaren geleden heb ik wat apparatuur privé aangekocht (ik noem wat versterkers, speakers, etc.) nu ben ik tegenwoordig ingeschreven en wil dus eigenlijk die apparatuur zakelijk inboeken (ik weet niet of je het zo mag noemen?). Hoe gaat dat in zijn werk?
Stel: Een CDJ1000mk3 is nieuw nu nog 1190,00 (incl. btw). Die van mij is enkele jaren oud en ik vind hem nog €850,00 waard. Mag ik dan die €850,00 gewoon privé aan mijzelf betalen? En hoe bepaal ik de waarde van mijn privéproducten? Lijkt mij sterk dat ik namelijk de CDJ1000 van mij privé voor €1000,00 mag overkopen.
Tevens zit je per jaar dan ook met je afschrijving wat je van je inkomsten af mag halen. In hoeveel jaar moet ik dan zo'n CDJ1000 afschrijven?
Wellicht kan iemand hier wat antwoorden erop geven?
Mocht ik in het verkeerde topic zitten of is het beter dan ik een nieuw topic start hoor ik het ook graag.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (18-7-2011 13:51:00)Enkele jaren geleden heb ik wat apparatuur privé aangekocht (ik noem wat versterkers, speakers, etc.) nu ben ik tegenwoordig ingeschreven en wil dus eigenlijk die apparatuur zakelijk inboeken (ik weet niet of je het zo mag noemen?). Hoe gaat dat in zijn werk?
Stel: Een CDJ1000mk3 is nieuw nu nog 1190,00 (incl. btw). Die van mij is enkele jaren oud en ik vind hem nog €850,00 waard. Mag ik dan die €850,00 gewoon privé aan mijzelf betalen? En hoe bepaal ik de waarde van mijn privéproducten? Lijkt mij sterk dat ik namelijk de CDJ1000 van mij privé voor €1000,00 mag overkopen.
Tevens zit je per jaar dan ook met je afschrijving wat je van je inkomsten af mag halen. In hoeveel jaar moet ik dan zo'n CDJ1000 afschrijven?
Wellicht kan iemand hier wat antwoorden erop geven?
Mocht ik in het verkeerde topic zitten of is het beter dan ik een nieuw topic start hoor ik het ook graag.
mashupdreams schreef:
www.youtube.com/watch?v=3lhG12424n0&feature=channel_video_titleOok onze truss gaat geregeld via het dak naar de locatie. Zelfs podiumdelen gaan wel eens het dak op. Gevaar voor eigen (en andermans) leven? Niet echt.
Topic: belasting (15-6-2011 01:01:00)Bedankt voor de reacties, maar:
- Het urencriterium is sinds 2011 toch afgeschaft? (Gelezen volgens mij)
- Mijn winst en mijn inkomsten zijn inderdaad hetzelfde. (Eenmanszaak)
- Ik heb mijn vorige aangifte gedaan via overige werkzaamheden. Aangezien ik blijkbaar bij de belasting bekend ben met mijn bedrijf werd ik toch (automatisch via het programma) doorgesluisd naar het systeem om mijn inkomstenbelasting over mijn bedrijf op te geven. Op een of andere manier kwam het bedrag wat ik zou moeten gaan betalen uit op €0,00 aangezien ik bizar weinig winst had gemaakt (mijn toenmalige stage inkomsten erbij opgeteld). Maar waar zit volgens jullie (en de belastingdienst) de grens?
Of kan ik voor deze vragen beter de belasting zelf bellen? Ik heb namelijk hier meer het idee dat er gepraat wordt in het voordeel van ons (als ondernemer) in plaats van de belastingmedewerker.
Topic: belasting (14-6-2011 15:54:00)- Het urencriterium is sinds 2011 toch afgeschaft? (Gelezen volgens mij)
- Mijn winst en mijn inkomsten zijn inderdaad hetzelfde. (Eenmanszaak)
- Ik heb mijn vorige aangifte gedaan via overige werkzaamheden. Aangezien ik blijkbaar bij de belasting bekend ben met mijn bedrijf werd ik toch (automatisch via het programma) doorgesluisd naar het systeem om mijn inkomstenbelasting over mijn bedrijf op te geven. Op een of andere manier kwam het bedrag wat ik zou moeten gaan betalen uit op €0,00 aangezien ik bizar weinig winst had gemaakt (mijn toenmalige stage inkomsten erbij opgeteld). Maar waar zit volgens jullie (en de belastingdienst) de grens?
Of kan ik voor deze vragen beter de belasting zelf bellen? Ik heb namelijk hier meer het idee dat er gepraat wordt in het voordeel van ons (als ondernemer) in plaats van de belastingmedewerker.
Na een tijdje weer een kick van dit topic. Ik heb alles gelezen, maar mijn vraag wordt hier en op de belastingdienst website niet echt beantwoord.
Wanneer moet ik over mijn inkomsten uit mijn bedrijf (drive-in, licht en gelluidsverhuur, etc.) inkomstenbelasting betalen?
Ik heb namelijk dingen gelezen zoals een algemene heffingskorting van €1987,-. Wat zou betekenen dat ik wanneer ik onder de €5913,69 (1978/33,6% (box1)) winst maak ik geen inkomstenbelasting hoef te betalen.
Voor het algemene beeld. Het enige wat ik nog aan inkomsten heb is mijn studiefinanciering die tot augustus loopt.
Ik hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (16-5-2011 20:00:00)Wanneer moet ik over mijn inkomsten uit mijn bedrijf (drive-in, licht en gelluidsverhuur, etc.) inkomstenbelasting betalen?
Ik heb namelijk dingen gelezen zoals een algemene heffingskorting van €1987,-. Wat zou betekenen dat ik wanneer ik onder de €5913,69 (1978/33,6% (box1)) winst maak ik geen inkomstenbelasting hoef te betalen.
Voor het algemene beeld. Het enige wat ik nog aan inkomsten heb is mijn studiefinanciering die tot augustus loopt.
Ik hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven
"Dat soort bagger heb ik niet bij me"
Topic: Neutrik Pluggen (11-5-2011 11:00:00)niekj92 schreef:
Deze?Ik kan je melden dat in die abc-special bussen (die met die co2, lasers, lcd schermen, etc. ingebouwd) ze juist mac mini's hebben gebruikt omdat deze het schokbestendigst zijn. Dus dat moet geen problemen opleveren.
Topic: Drive-in show websites (2-5-2011 09:30:00)bomdes schreef:
Hierzo- Beetje rare zin. Ik weet ook niet precies wat er nu mee wilt zeggen.
- Ik zou de woorden 'steeds' uit je zinnen laten (homepage)
want goede afspraken maken goeie zaken
- goede afspraken, goede zaken neem ik aan?
Dit zijn enkele dingetjes die ik vond qua spelling, maar ik zou al je teksten nog even goed nakijken.
Verder lijkt mij het slim om wat foto's toe te voegen. Of komen die er nog aan?
De opbouw van de website vind ik overzichtelijk en helder
Victor schreef:
dj.le.duc schreef:
Hiervoor had ik een Staton S2000, maar niet met elkaar te vergelijken.
Ik heb namelijk ook heel erg het idee dat je van de bijna €300,00, €200,00 voor het merk (en de geweldige match met mijn cue-knoppen
) betaald.