Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RobbieB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 116 bijdrage(n) van RobbieB (Pagina: 7 van 12)

Topic: disco setup in kaapverdië (25-1-2006 16:34:00)

Dj JoBo schreef:

De enige cd speler die me zo te binnen schiet is de CDJ-200 van Pioneer, wel een tikje duurden (550/600 euro), maar doet niet moeilijk over krassen, draait door met absurde omstandigheden, en kan nog eens mp3 afspelen ook wink ;)

Dan heb je nog het iets goedkopere spelertje (want klein is hij wel) van de concurrent, Denon, DN-S1000, ook MP3 speler, hoe het met schokgevoeligheid zit weet ik niet, maar dat zal wel goed zitten.
Bij deze 2 merken kan je er van uitgaan dat je kwaliteit krijgt.
Jup, maar aangezien de BTW er afgehaald kan worden liggen ze toch wel ongeveer binnen het budget. Neem er dan een Dateq XTC mengpaneel bij en je zit volgens mij nog net onder de voorgestelde 1500 euro ook.
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (13-1-2006 14:51:00)
Gabriel & Dresden geniaal gewoon.. producties en dj sets..

Over Jean: "Respect the Skillz".. :P
Topic: Gebrande CD slechter dan Orgineel? Dacht het niet. (22-11-2005 13:45:00)
uhum.. Tiesto, Dave clark ga zo maar door.. behalve Paul v. Dyk, die gebruikt final scratch.. :p

Maar goed, wat Reind zegt is wel waar, je begint altijd met de makkelijkere stijlen: Hardstyle, mainstream-Trance.. Maar waarom zou je dat niet doen? Zo kun je wel makkelijk de techniek onder de knie krijgen. Jammer genoeg zijn er ook genoeg mensen die in deze stromingen blijven hangen, maar goed.. ieder zijn ding..
Topic: Koptelefoon goed hoorbaar? (19-9-2005 13:15:00)

Hardstyle dude schreef:

Bijna elke prof dj mixt op die manier.
En daarom is het dus goed.. shut up :X.. Er zijn genoeg DJ's die met 2 cups mixen. Zelf vind ik dit ook fijner omdat je je hoofdtelefoon dan lang niet zo hard hoeft te zetten. Als je 1 cup doet moet je die hard genoeg zetten om boven de monitor uit te komen.
Topic: Beste koptelefoon? (19-9-2005 13:12:00)

Evert J. schreef:

Hallo, ik heb pas een nieuwe laptop gekocht, maar de uitgangssignaal van de geluidskaart is echt laag... Althans met men Sennheiser oortjes (van die dingen die bij men mp3 zaten) En ook met het headsetje van Trust (goedkoop ding). Nu ben ik van plan een goede nieuwe hoofdtelefoon te kopen (senn. HD-25 wrs.) Maar zal deze luider klinken op men laptop, zoniet, welke wel? En met wat moet ik rekening houden om een luidere output te krijgen als ik een nieuwe koop?
MvG
Evert
Ik weet niet wat je met je laptop van plan bent, maar als je bv. wilt gaan producen of hem gaan gebruiken om te draaien zou ik een externe geluidskaart kopen. De geluidskaarten die in de meeste laptops zitten zijn echt helemaal niks waard.
Topic: Minder geluid / niet zuiver geluid (13-8-2005 21:15:00)
Jup.. zitten je draaitafels wel in je phono ingang? en niet in je line-in??
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (13-8-2005 17:48:00)

OmErta schreef:

Dus: massa is traag.
Jup.. 1ste wet van Newton.. Dat is precies de wet waarom Earthquakes zo goed werken!
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (12-8-2005 21:29:00)
Waarom zou je uberhaubt een cd speler op een freefloat (of earthquake) zetten.. Pioneer's zijn sowieso al olie-gedempt en ik heb nog nooit meegemaakt dat er ook 1 is over geslagen bij een groot event ofzo.. (Door het bewegen van de vloer dus, niet door krassen :P) Overigens vind ik het sowieso knap als je ze over kunt laten slaan, de meeste cd-spelers van tegenwoordig kunnen echt wel wat hebben.. zelfs de budget dingen..
Topic: aankoop van (originele?) cd`s (30-7-2005 14:52:00)
Trance Classics Top 100
Cor Fijneman - Monologue

khad nog een platen/cd bon liggen :).. moest maar eens op..
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (30-7-2005 14:33:00)
Hele vakantie gewerkt a 6 dagen p/week.. Geld verdienen voor kamers en als ik genoeg over heb 2 cdj800's aanschaffen.. Kmoest eerst genoeg buffer hebben van mijn ouders.. aargh.. (ach.. achteraf geef ik ze groot gelijk).. Over 2 weken intro TU/e en daarna gaan we weer keihard beginnen..