Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djjurgen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 7 van 14)

Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (21-9-2010 21:37:00)
zo net alle washes los gehad om schoon te maken enz.
en onder het schoonmaken waarschijnlijk de oorzaak
gevonden waarom kleuren steeds kapot gaan. happy :)

zal proberen uit te leggen:p.
maar gaat wel beetje moeilijk.

als je de kop opschroeft.
zie je de peer zitten.
daarna een beugel met een gaatje erin en glaasje ervoor .
en daarna komt de kleurenwiel pas.

bij de 2 moving heads waar de kleuren van kapot gaan is dat glaasje weg.
dus het licht valt rechtstreeks op de kleuren inplaats van eerst op het glaasje.

hoop dat jullie het snappen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-9-2010 18:54:00)
zoals beloofd een foto.

https://img831.imageshack.us/img831/1295/dsc0159do.th.jpg

moeten nog leuke velgjes onder komen. laugh :D
Topic: Het bouwen van een case (13-9-2010 21:05:00)
thinner werkt niet egt.

hey cyberdance kan ik eventueel niet 1 bus bij jou bestellen?
om te testen of dat wel werkt.
Topic: Seeburg - Acoustic Line (5-9-2010 19:19:00)
hey remco als je datum hebt geprikt kan je mij niet ff laten weten?

ik ben ook bezig met het zoeken van nieuw geluidssetje.
en mij oog was ook op de k2 toppen en de tse subs gevallen. happy :)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (23-8-2010 22:45:00)
op moment aan vervoer:

ford focus station (vaders)
opel vivaro enkele cabine ( prive)
iveco daily verlengd plus laadklep (drive in show)
en een gesloten aanhanger (drive in show)

zal van de week is foto's maken happy :)
Topic: Het bouwen van een case (21-8-2010 18:56:00)
ok van de week is proberen.

had al een fles nagellak remover gehaald.
maar was niet egt effectief genoeg vond ik.
Topic: Het bouwen van een case (21-8-2010 15:39:00)
ik ben ook op zoek naar spul voor de letters eraf te halen.

heb hier 4 showtec explorer kisten waar phantoms in zitten.
en die heeft showtec vol staan met tekst:p
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (12-8-2010 18:53:00)
niemand al eens een kleur kapot gehad?

het gebeurt niet tijdens het transport.
maar tijdens de show.
breekt de kleur spontaan af.
heb tot nu toe 3 rode 2 roze en 1 groene kapot gehad.
zou dit kunnen komen door de warmte?

alvast bedankt,
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (2-8-2010 21:13:00)
omgeving nijmegen.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (1-8-2010 22:06:00)
heb je iets vergelijksbaar?

ander merk ofzo wat verglijkbaar is?
voor hoeveel man ongeveer zet je ze in?