Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj pyro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 7 van 20)
Topic: Trussberekening (22-5-2008 16:45:00)
Onze dimmers zijn 48,24 en 12 kanalen. 16A per kanaal. Daar kan een multidim nooit aan tippen.Ok, daar heb je natuurlijk ook wel een punt
Topic: dmx naar 0-10V (13-5-2008 10:33:00)Daar heb je wel gelijk in, maar nu moet je wel 2 dmx lijntjes trekken ook.
Niet dat dit zo'n groot probleem is maar persoonlijk heb ik liever 1 tafel waar alles op zit.
Maar ieder zijn ding natuurlijk hé
Waarom je kabels achterop je truss binden?
Je kan ze toch beter er gewoon bovenop leggen?
Topic: Soepele CAT5 SFTP kabel (20-5-2008 15:11:00)Je kan ze toch beter er gewoon bovenop leggen?
Wist niet dat dit op deze manier ook ging.
Weer wat geleerd
.
Topic: Soepele CAT5 SFTP kabel (20-5-2008 13:21:00)Weer wat geleerd
.Waarvoor heb je dit eigenlijk nodig als ik vragen mag?
Topic: Soepele CAT5 SFTP kabel (20-5-2008 11:23:00)Heb je een mailtje gestuurd.
Weet niet of hij daar ook in het zwart verkrijgbaar is.
Heb ondertussen ook gezien dat ze bij c*nr*d zwarte cat5 sftp kabel hebben.
Er staat alleen niet bij of het soepel is.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (18-5-2008 18:43:00)Weet niet of hij daar ook in het zwart verkrijgbaar is.
Heb ondertussen ook gezien dat ze bij c*nr*d zwarte cat5 sftp kabel hebben.
Er staat alleen niet bij of het soepel is.
Inderdaad en dan voel je je als technieker achteraf ook niet zo slecht eigenlijk
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (15-5-2008 22:53:00)
Tijdens een voorstelling van Raf Coppens en Ludo Vandeau overlaatst ook een foutje gehad.
Begint hij de muzikanten voor te stellen en steek ik domweg de spot boven de verkeerde persoon aan.
Reactie van Raf: "Das de lelijkste van den hoop, die moete zo nie in het licht zetten"
Topic: heb nieuwe speakers nodig (14-5-2008 12:13:00)Begint hij de muzikanten voor te stellen en steek ik domweg de spot boven de verkeerde persoon aan.
Reactie van Raf: "Das de lelijkste van den hoop, die moete zo nie in het licht zetten"
Leg nu alles nog eens rustig uit.
- Wat heb je nu (merk, type)
- Welk budget heb je er voor over
Topic: dmx naar 0-10V (13-5-2008 15:08:00)- Wat heb je nu (merk, type)
- Welk budget heb je er voor over
stekelvarke schreef:
Dat hangt er vanaf, wij hebben ook analoge zelfbouw dimmers met zo'n Showtec convertor.Onze dimmers zijn 48,24 en 12 kanalen. 16A per kanaal. Daar kan een multidim nooit aan tippen.
Maar voor de prijs van de showtec dmx convertor kan je je evengoed 2 multidims aankopen.
Heb je alles meteen op dmx zitten en zit je niet met nog extra toestellen.
Topic: Lichttafel voor Ledpars en scans (9-5-2008 14:41:00)Heb je alles meteen op dmx zitten en zit je niet met nog extra toestellen.
Luxus schreef:
Ik heb nu een scanmaster besteld. Het niet apart kunnen aansturen van scans is wel minder idd, Maar dan zou ik in de toekomst altijd nog een tweede scanmaster aan kunnen schaffen, dan ben ik ook niet gek veel duurder uit als dat ik een pro 136 koop.Niet dat dit zo'n groot probleem is maar persoonlijk heb ik liever 1 tafel waar alles op zit.
Maar ieder zijn ding natuurlijk hé