Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 7 van 15)

Topic: Wat kosten jullie nou? (20-9-2005 19:34:00)

njesto schreef:

Maar mensen die er in geïntresseerd zijn wel.
Waarom koop je die collectie niet gewoon in de winkel? Waarom ga je muziek van internet afhalen? Heb je enig idee hoeveel werk er zit in een nummer?
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (20-9-2005 13:12:00)
Meen je echt dat je maar 4 meter nodig hebt? Daar krijg je niet eens 2 t4 met 4 scans goed aangehangen. Je hebt voor een basis echt minimaal 6 meter nodig. Vorige keer kwamen wij al krap uit met 12 meter. Maar dat was een grotere basis. Denk eraan, bij uitlichting van bands heb je best wat spots nodig.
Topic: Idee voor verbetering (31-8-2005 12:37:00)
Euw, dan wachten we maar gewoon af. happy :)
Topic: Idee voor verbetering (31-8-2005 12:29:00)
Ik post het even hierin, zodat er niet een nieuw topic open hoeft.

Misschien is het een idee dat als je een zoekbegrip intypt dat het begrip dan gekleurd wordt. Bij het concollega forum hebben ze ook zoiets, op zich wel prettig. Als je dan iets wilt weten over een bepaald product en het topic heeft 10 bladzijde, dan hoef je tenminste niet alles na te lezen. Maakt het zoeken volgens mij nogal makkelijker.
Topic: Axys luidsprekers (30-8-2005 10:18:00)
In de Starfish (disco bij Aken Duitsland) hebben ze ook zo'n set hangen. Je moet ze wel met 10 man optillen, die dingen waren gewoon echt groot.Ze klinken goed, geven goed ruk maar zijn voor drive in werk niet geschikt wegens de grote van de kasten. Ik heb er niet aan getilt dus wat ze werkelijk wegen geen idee razz :p
Topic: De juiste pinspot. (25-7-2005 23:13:00)
Basiseffectverlichting wink ;) Neej we hebben 16 par 64 dus ik zoek echt pinspot als effect dus.
Topic: De juiste pinspot. (24-7-2005 16:56:00)

alleznet schreef:

Ik denk inderdaad dat als je gaat voor een echte bundel dat je dan het beste een PAR 36/64 (56 niet, die hebben vind ik teveel flood effect) kunt nemen, maar wel een LONG versie.
Jullie denken te groot, eerst maar eens een basiseffect verlichting opbouwen met par 36 / pinspot. Om par 64 als pinspot te gebruiken vind ik iets te ver gaan voor de ''tuinfeesten'' die we nu draaien.
Topic: De juiste pinspot. (23-7-2005 11:53:00)
Okeej, bedankt. Ik zat gewoon met de sterkte, maar dat zit wel goed zoals ik nu begrepen heb.
Topic: dap soundmate 6 (23-7-2005 11:51:00)

Dré schreef:

Ben je niet in de war met de StageBlaster 1 set?
Neej neej, ik heb het over de sound mate 6. Maar Marko heeft hem gehoord, misschien dat hij iets kan zeggen over de vorm en het geluid dat eruit komt.
Topic: dap soundmate 6 (23-7-2005 11:10:00)
Dat is de sound mate 6 niet. Die heeft vierkante kubus achtige toppen wink ;)

Zelf vind ik de sound mate 6 niet geschikt voor het kleinere drive-in werk. Dan he ik het niet over het geluid, maar over het gewicht. Die dingen zijn echt veel te zwaar. razz :p